Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Nevím ?
Autor Zpráva
Nepapu

Člen
# Zasláno: 21 Úno 2010 14:24


Chodím půl roku do posilky .Do ted sem střídal všechny možné tréningové plány a pořád se nemůžu rozhodnout co mám dělat ... mám 190cm a vážím 75kg je mi 18 let na bench mám maximálku 65kg ..... Mým cílem je přibrat co nejrychlej na 80kg aspoň do léta a pak dál na 90kg je mi jasné ,že bych se měl řídit podle nějaké objemovky, ale je jich tolik, že se nemůžu rozhodnout co je pro mě lepší .. některé sou pro zkušené některé zase pro uplné začátečníky fakt nevím co je můj případ .... díky za rady
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Úno 2010 18:22


Nerikas, jak treninkove plany, cili tezko poradit.

Samozrejme, ze problem je i ve stridani. Zacatecnici se maji drzet zakladu.
Muzes zkusit tohle delat 5-6 tydnu.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3526
Potom uz budes mit zakladne zpevnene telo a muzes se vrhnout na tezsi objemove treninky. Nic se nema uspechavat.


Nabirani je jinak vic nez z pulky vec vyzivy.

Jidelnicek mas tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Ziviny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo váhy v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf) a jejich správné dávkování je trochu šamanismus.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky vyzivovych hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nepapu

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 15:40 - Změnil/a: Nepapu


Prvně sem zkoušel různé splity ,sám už ani nevím co to bylo. Pak sem dělal GVT a pak TBT ,které dělám do teď ,takže zas tolik sem toho nevystřídal .Jedná se mi spíš o to jestli je lepší dělat nějaký split nebo TBT názorů je na to strašně moc a já nevím k čemu se mám přiklonit .

Tetsuo díky za rady každopádně můžu vyzkoušet ten tréning pro holky ,ale nemyslíš ,že po půl roku posilování nemám dobrý základ ?

Jídelníček se snažím zvládnout nejlíp jak umím ,jelikož sem na internáťě tak mám problém s vařením .Nicméně koupil sem si Mutant Mass Gainer (PVL Nutrients) a Kreatin od aminostáru .

Taky bych se chtěl poradit ohledně dávkování Kreatinu .Je lepší každý den 5g ? nebo 5dní 4x po 5g a pak měsíc 5g denně ?
Claws

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 15:46


Kreatin není zas tak dobrá volba, jestliže cvičíš jen pulroku (řekl bych že je to celkem nahovno) --nejvíce jej využiješ tak po 1-2rocích posilování, nicméně to je Tvá volba. Co se týče splitů a fullbody, pro začátečníky je vhodnější cvičit celé tělo kvůli tomu, že na to tělo lépe reaguje. Splity bych doporučil až později.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 16:13


Mutant Mass je dobrej. Kreatin si nech na pozdeji.

Tetsuo díky za rady každopádně můžu vyzkoušet ten tréning pro holky ,ale nemyslíš ,že po půl roku posilování nemám dobrý základ ?
Pri narazovem stridani programu ne.
Ten "trenink pro holky" je makacka, pokud ho jedes poctive, zadny strach.
5-6 tydnu a presun se pak dal.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nepapu

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 16:26


Nechápej mě špatně ,ale nedovedu si představit jak mezi kámošema v posilce dělám podsazování pánve ... můžu se držet kostry toho tréningu ,ale asi raději nějaké cviky vynechám .

Asi by nebylo naškodu napsat sem co sem přesně do teď dělal :

Bench 5x8
Stahování kladky na široko 5x8
Motýlek 2x8
Shyby(nebo stahování kladky uzkým úchopem) 2x5
Tlaky na ramena (buď na stroji nebo v sedě s velkou činkou) 3x8
Francouzské tlaky 3x8
Legpress 5x10
Biceps na stroji (nebo kladivové zdvihy)

-tohle sem dělal asi nejdýl

teď dělám tohle :

Shyby 5x4
Bench 5x8
Kliky na bradlech 3x8
Tlaky na ramena 3x8
triceps + biceps
HonzaM

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 17:18 - Změnil/a: HonzaM


Hele, najdi si tu nějakej fullbody na 3x v týdnu a pokud budeš správně jíst, tak uvidíš určitě výsledky poměrně rychle. Určitě je třeba hodně přitlačit na nohou, středu těla a zádech... Kde máš mrtvé tahy, hyperextenze, těžké dřepy, goodmorning atd... Tohle je fakt dost důležitý... A uvědom si jednu věc, hrdost nech za dveřmi posilky a na kámoše se vyflákni ať si říkají co chtějí. Cvičím půl roku, v drtivé řadě podle tohoto fora tzn v drtivé řadě dle Tetsua a myslím, že ten kluk fakt ví o čem mluví... Nekoukej po posilce jak kdo a co cvičí, protože až to trošku pobereš, zjistíš, že 90% lidí v posilkách cvičí hotové nesmyli a je to strašná škoda a ztráta času...
Nepapu

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 21:33


Pročpak není dobré brát teď kreatin ? Jinak jaké je nejlepší dávkování Gainera ? koupil sem si toho 7kilo ,takže omezení z mé strany není snad žádné .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 23:35 - Změnil/a: tetsuo


Nechápej mě špatně ,ale nedovedu si představit jak mezi kámošema v posilce dělám podsazování pánve ..

Ja je delam dodneska a nikdo se mi nesmeje. Zkus si dat jednu nohu na lavicku nebo na balon a zvednout pomoci ni panev. Je to kurevsky tezky. A zkus to pak navrhnout kamosum, at si to zkusi. Smich je prejde.
Maji pocit, ze jsou ostrejsi nez tihle hosi?
http://www.youtube.com/watch?v=Bdv6UQXAb_s
http://www.youtube.com/watch?v=fdv82EAUUTQ

a pak si muzou zkusit treba tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=jVlQhlKf-5Q
http://www.youtube.com/watch?v=l-Em1jdyIsw
http://www.youtube.com/watch?v=QfkDg89yDjo
http://www.youtube.com/watch?v=DIoIFnP2ASs
jakkoli to na laika muze pusobit smesne, je to neuveritelne ucinny cvik na temer cely spodek tela.
a u holek to vypada i hezky


Bench 5x8
Stahování kladky na široko 5x8
Motýlek 2x8
Shyby(nebo stahování kladky uzkým úchopem) 2x5
Tlaky na ramena (buď na stroji nebo v sedě s velkou činkou) 3x8
Francouzské tlaky 3x8
Legpress 5x10
Biceps na stroji (nebo kladivové zdvihy)

Mas tam jen vertikalni pritahy (kladka, shyby), zadne horizontalni (pritahy v predklonu, obracene pritahy, veslovani).
Zbytecny peck-deck, zbytecny legpress - podstatne nebezpecnejsi a mene ucinny cvik nez drepy nebo vypady.

teď dělám tohle :

Shyby 5x4
Bench 5x8
Kliky na bradlech 3x8
Tlaky na ramena 3x8
triceps + biceps

To je co se tyce cistoty treninku lepsi (zadne zbytecnosti), ale chybi tam nohy a opet horizontalni pritahy.

Fakt se neboj jit do "treninku pro holky" (je mi jasny, ze jsem ho nikdy nemel tak pojmenovavat a dat mu radeji nazev "brutalni trenink na objem pro zacatecniky, aby konecne prestali byt hubeni").

____________________________


Jinak jaké je nejlepší dávkování Gainera ?
Po treninku 1 g sacharidu na kilo telesne vahy (bez prebytecneho tuku).
Pokud vazis 75 kilo (a nadvahu nemas), tak si davej kolem 70-80 g sacharidu. Kazdy gainer ma jine mnozstvi, musis si to prepocitat. Vetsinou to vyjde na vic nez 100 g prasku, spis na 120.

Dej si to na dve davky: 40 g (sacharidu, ne prasku') hned po treninku a dalsich 40 g za pul hodiny. Rozmichej si to ve vode a neboj se ji pouzit hodne, pripadne se jeste dopijet. Sacharidy sezerou spoustu vody.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Úno 2010 23:39


Pročpak není dobré brát teď kreatin ?

Je to spis takova soutez - neber kreatin, dokud ho fakt nepotrebujes.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nepapu

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2010 14:50


co říkáte na můj jídelníček :
Jím ve školní jídelně (snídaně ,oběd ,večeře http://www.roznovskastredni.cz/jidelnicek.php )

Ráno před snídaní odměrka Gainera (mutant mass)
(8:00) snídaně(viz. link)
(9:45 ) bageta se šumkou ,zelím a majonézou
(cca 11-12:00) oběd(viz. link)
(cca ve 14-15:00) 2-3xcelozrný rohlík + tvarůžky, cottage nebo šumka + kefír nebo odměrka Gainera
(cca v 17:00) veřere ve škole (viz. link)
(v po ,ct a pa v 19:45-21:00 trening a pak dvě odměrky gainera první hned po treningu a druhá pul hodiny potom ... v netréningové dny jen jednu)
(cca 21:00 ) druhá večeře - 2-3 rohlík cottage nebo šumka .
-od konce školy ještě přez den vypiju litr polotučného mlíka

zdá se mi že doporučených 1,5g bílkovin na den celkem rapidně přivyšuju
Claws

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2010 14:54


dělal jsem to podobně, hlavně když piješ tolik mlíka, pij i hodně vody jinak se dosereš.. já měl náběh na cukrovku... Když nebudeš dodržovat pitný režim tělo nebude moci vylučovat sračky z těla a špatný cukry..
RoManL4

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2010 15:40


na Vaxně je to jídlo , celkově prapodivné


Odpověď nalezneš v poznání..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2010 15:40


zdá se mi že doporučených 1,5g bílkovin na den celkem rapidně přivyšuju
Do 2g/kg to u dospivajicich jeste jde.
Ale nemusis nutne pit litr mleka denne, muze ho byt min.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nepapu

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2010 16:32


RoManL4
Taky si z Vaxny ? Ty vařené brambory mě tu pěkně serou
RoManL4

Člen
# Zasláno: 24 Úno 2010 17:25


jj


Odpověď nalezneš v poznání..
Nepapu

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2010 19:11


Nestane se nic s kreatinem když mi bude rok ležet na poličce ?
RoManL4

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2010 19:15


tuším ze na takovych suplementech je napsano : Spotřebujte do cca 3měsíců od otevření . Pak uz je riziko jako u kazde jine potraviny, ze se zkazí, navic kreatin ma velkou nachylnost na vodu takze se muze znehodnotit v nevhodně vlhkem prostredi klidne i za mesic


Odpověď nalezneš v poznání..
Nepapu

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2010 21:34


To by mě zajímalo proč to teda prodávají v kilových baleních .. to člověk podle správného dávkování nemá šanci spotřebovat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2010 21:54


Oni pocitaji s tim, ze budes delat nasycovaci faze a tak. Ideal je koupit si ctvrtkilovku. Pokud si koupis vetsi baleni, tak se rozdelit napul s kamaradem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
RoManL4

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2010 22:13


Tak kiloFky si kupujou fitnessbary, treneri kolektivnich sportu a neznali jedinci


Odpověď nalezneš v poznání..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2010 22:22


Asi tak


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nepapu

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2010 15:54


Btw :Pořád sem nějak nepobral proč pro mě není dobré brát Kreatin ... docela mě stve když už sem za to vyhodil ty peníze to ted nechat nechat ležet aby se mi to tu kazilo
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2010 16:13


:Pořád sem nějak nepobral proč pro mě není dobré brát Kreatin
+
na bench mám maximálku 65kg

Kreatin ti v prvnim mesici prida asi 5-10 % na sile. Cili u tebe asi 3 az 6 kilo (ale spis to mensi cislo, protoze malokdo ma tak dobre vyladeny jidelnicek, trenink a regeneraci.)

3 kila na bench za mesic ale ziskas i bez kreatinu.
Dokonce - jsem presvedcenej, ze bych te za jeden trenink naucil dat v benchi o 10-15 kilo vic. (Vetsina lidi ma totiz prisernou techniku.)

Cili zvysovat si to na tak nizke urovni o 5 %, nema moc smysl.
Svaly z toho jiste naberes, uvadi se kolem 2-3 kil ciste hmoty za prvni mesic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nepapu

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2010 16:52 - Změnil/a: Nepapu


ok ale kreatin už mám koupený a jestli mi to pomůže i když to ze začátku nebude tolik tak proč to nebrat ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2010 17:36


Jasne, to je na tobe. Ja jen rikam duvody, proc mi to prijde skoda.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nepapu

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2010 17:40


Ok dik za rady ... každopádně kreatin doberu (lepší než abych to nechal na poličce zkazit )
RoManL4

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2010 19:34


Pokud ho budeš brát, určitě tím nic nezkazíš.

Jde jen o to, že pokud ted pár měsíců zaberes a budes mit pravidelný trenink a pestrý jídelníček, dostaneš se z 65 na 100kg "hravě" i bez kreatinu.

Nad tech cca100kg už to jde podstatně hůř a Tam uz pravě ten kreatin hodně pomůže


Odpověď nalezneš v poznání..
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist