Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Začínám - sloh :D
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Led 2010 11:07


Proc bys chtel nahrazovat pritahovy cvik, kde se zapojuji zada, biceps a predlokti, cvikem, kde se zapojuji hrudnik, ramena a tricepsy?


De o to že spíš si chci nacvičit pořádně techniku toho mrtvýho tahu a celkově zpevnit a vyzkoušet
Ten trenink tak vyrazne zpevnuje stred tela, zadni cast stehen a zadek, ze idealne umozni delat pozdeji mrtve tahy s podstatne vetsi vahou, nez kdyby se cvicil jen samotny mrtvy tah.

Čím nahradím Revers hypers ?
Na obrazcich mas ukazano tolik variant, ze nejakou rozhodne muzes provadet v libovolne posilovne.
Reverse Hypers se proste lisi od hyperextenze nebo pull through a neni treba ho zamenovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 24 Led 2010 17:42


Mám dalších pár otázek:

K těm dřepům, je důležité jak mám natočené špičky? Včera sem je měl více od sebe než dříve a cítím ty hlavy svalu trošku jinak.

Při přítazích činky http://www.ironworkout.com/bentrow.jpg přitahnu ruce na uroven trupu a pak nasleduje stažení lopatek? Těžko to popsat---


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Led 2010 20:09


Spicky i kolena by mely byt vytocene ven a ve stejnem uhlu.

Lopatky se u pritahu stahuji porad. Ne az nahore.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 15:23


Sem naplneny poznanim, chci se vypovidat.
Tak uz to jedu 14 dni http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3526 a je to docela pecka, hlavne pocitove, kdyz to porovnam s splitem co sem s kamaradem jezdil předtim 8 serii na tricepsy + bench predtim, svalovka 4 dni a podobny zla ... ale forama se prokousavam zatim pekne na ironfactoru je toho taky silene takze je z ceho cerpat na dost dlouho.
Drep se stal mym nejoblibenejsim cvikem, ten pocit, to je proste super.
Ted shanim nejakej oddil v plzni vzperacu, chtel bych se podivat jak nejlip tahat ty mrtvy tahy a popripade i drepy, uz nekolikrat se mi stalo ze ke me prisel nekdo a radil mi neco co uplne odporovalo vsemu co sem se zatim dozvedel, takze proste duveru v ty lidi moc nemam. Dalsi super cviky vypady s jednoruckama, kliky a pritahy k tyci s nohama na balonu - ten balon je fakt perfektni vec - a celkove proste necvicit nohy a sedet na lavicce - nuda.
Dalsi vec je kdyz stim mym kamaradem co chodim probirame ruzne veci, kdyz mu vysvetluju proc se nejspis nezlepsuje kdyz benchuje dva roky 100kg 4x10 jednou tejdne s dopomoci a 5-6ti deni svalovkou a hadame se jestli svalovka = sval roste
Uz sem pribral na vaze, i kdyz v pase mam min nebo stejne, to ale asi taky muze bejt nakym zpevnenim bricha no nevim

Ted uz nejaky otazecky:
Ma cenu brat k tomuhle programu ten AMG Gainer? Po tech drepech sem docela vyflusanej ale tak to je tim ze ty cviky sou podleme komplexni ze jen nesedim nevim. Nejde mi o to ze je drahej, ale o to jestli to proste ma jen vyznam.
Jinak, mam ten AMG Gainer davkovat podle etikety? Resp. vsude se docitam ze by telu melo byt dodano 1g sachru na 1kg - to by znamenalo smrtelnou davku bilkovin :D takze asi logicky tech 80-90g.
Na tenhle gainer si mam poridit shaker? Kamarad mi rikal ze prej neni moc instantni ze to nerzomicham kdyz je tam tolik bilkovin - nemam zkusenosti nevim.
Dalsi vec, vsude ctu o negativnich potreninkovych projevech - velka unava, svalovka, dalsi vsemozny bolesti kloubu, co ty pozitivni projevy? Je zpusob, ukazatel, jak rict - jo tenhle trenink sem odjel skvele?

Pristi tyden asi natocim ten muj drep a mrtvej tah, abych si nerikal co to skvelyho zvedam za vahy ale nejakym silenym zpusobem :D
Dekuju za precteni :p


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 16:19


uz nekolikrat se mi stalo ze ke me prisel nekdo a radil mi neco co uplne odporovalo vsemu co sem se zatim dozvedel, takze proste duveru v ty lidi moc nemam.
Co ti kdo radil?


Ma cenu brat k tomuhle programu ten AMG Gainer? Po tech drepech sem docela vyflusanej ale tak to je tim ze ty cviky sou podleme komplexni ze jen nesedim nevim. Nejde mi o to ze je drahej, ale o to jestli to proste ma jen vyznam.
Muzes brat libovolny dobre sestaveny gainer. Tenhle aminokyselinovy ma malo sacharidu, protoze ty aminokyseliny zastanou cast prace za ne. (Neni to tak, ze se premeni, ale ze podporuji obnovu cukru.)
V sejkru se to jinak da v pohode rozmichat. Nejdriv to vytvori hustou penu, ale ta za par minut opadne.
Prijem sacharidu je strasne individualni, je to asi to nejtezsi na vyzive - zjistit, kolik jich potrebujes. Pokud bys ani po 90 g AMG gaineru piteho na 2 zatahy citil na druhy den vetsi unavu, tak si dej jeste dalsi (malou) davku sacharidu z jineho gaineru nebo smesky glukozy/malty a cisteho proteinu.


Dalsi vec, vsude ctu o negativnich potreninkovych projevech - velka unava, svalovka, dalsi vsemozny bolesti kloubu, co ty pozitivni projevy? Je zpusob, ukazatel, jak rict - jo tenhle trenink sem odjel skvele?
Mel bys citit, ze svaly jsou unavene, ale nervova soustava v pohode. Prakticky to poznas az na dalsim treninku, jak ti jde zvedani, jestli lip, stejne, nebo hur.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 17:30


Co ti kdo radil?
Hodně "zajímavejch" věcí. Třeba při treninku nic nepij, bude tě bolet břicho. Nebo proč ty dřepy neděláš na multipressu, je to jednodušší. Nebo lidi divně čumí na most při benči. Ja bych ten most nedělal, ale zvedá se mi to prostě o 100% lip a ramena sou ok. Mrtvy tahy bez opasku taky divne lidi cumi, kdyz pak nekdo pride a zveda stejne jako ja s paskem utazenym ze to vidim jak to ma zaryty do pasu.
Chtel sem jen naznacit ze pak nemam k takovejmhle lidem duveru se zeptat - zvedam to dobre? Nejsem moc prohnutej a tak. Rozumis... Proto sem premyslel o tech vzperacich apod. Vazne nechci pul roku neco zvedat a pak zjistit ze tady sem mel bejt vic takle a to co me boli dole v zadech neni sval ale neco jinyho


Beru 5g BCAA po treninku a napr. vcera sem tech sacharidu vecer sned hodne(200g vlocek, cca 500ml mlika a 200g vepr. panenky - nejedl sem to najednou XD) a rek bych ze dneska sem na tom lip nez kdyz sem si dal jindy trochu rejze a ta unava byla znat. Nevim je pravda ze to taky nejedu tak tvrde ten trenink, furt se snazim drzet techniku a cumet do zrcadla jestli sem pevnej a presnej. Nechci aby me "bolelo neco co nema".


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Led 2010 20:29


Hodně "zajímavejch" věcí. Třeba při treninku nic nepij, bude tě bolet břicho. Nebo proč ty dřepy neděláš na multipressu, je to jednodušší. Nebo lidi divně čumí na most při benči. Ja bych ten most nedělal, ale zvedá se mi to prostě o 100% lip a ramena sou ok. Mrtvy tahy bez opasku taky divne lidi cumi, kdyz pak nekdo pride a zveda stejne jako ja s paskem utazenym ze to vidim jak to ma zaryty do pasu.

Hm, to jsou fakt experti. Nekterym lidem by meli vzit svepravnost. K tomu piti jen drobnost - samozrejme, ze neni dobry pit pri treninku najednou nekolik deci vody. Ale malymi dousky lze behem hodiny vypit asi tri ctvrte litru vody, coz je zhruba tolik, co vypotis.
Most - pokud je zadek na lavicce a jsou jen prohnuta zada, je to ok.
Zbytek no comment.

Po treninku nejist vlocky, maji moc vlakniny, zpomali to vstrebavani zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 28 Led 2010 15:21


Co rikas na tenhle gainer: http://www.4fitness.cz/produkty/gainer-18-sacharid ak-25kg-p-323/


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Led 2010 15:51


Hm, hezky ze tam davaj tolik lecitinu a omega3 tuku a inulin, to je ok, nic proti maltodextrinu. Akorat syrovatkovy koncentrat vyvazis hlavne argininem a histidinem. Oni tam daji nejaky arginin (A-AKG - bohuzel, cisty arginin je spis katabolicky), ale histidin ne. Misto nej davaji obecne nedostatkovy lysin, coz je ok. BCAA sice v syrovatce jsou hodne, ale krystalicka forma je rychleji. Taurin nevim, proc tam davaji (aby z toho bylo vic "materske mleko"?). Jako je to trochu lepsi nez hodne jinych gaineru, ale neni to uplne spicka.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 28 Led 2010 18:10


Je tenhle gainer dobrej jako náhražka malýho jídla? http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=35 začíná mi to vaření štvát časově


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Led 2010 22:52


Jo, je dobrej jako nahrazka jidla. Je to teda porad tekuty, ne kase, ktera by pripominala jidlo, ale zas je to extra rychle stravitelny a vstrebatelny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 28 Led 2010 23:51


hh to hlad vyresi kamaradi okurky, rajcata a brokolice - varenou mam moc rad


www.last.fm/user/WIAL
wial

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2010 12:18


Od pristiho tydne bych chtel jet tenhle trenink http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2587&post days=0&postorder=asc&start=0

resp. tuhle verzi :

Úterý
hyperextenze 3x10 – minutu pauzy mezi sériemi
A1) military press s velkou činkou ve stoje 5x5
A2) přítahy velké činky v předklonu 5x5
mezi sériemi u cviků A1 a A2 pauzy 2 minuty
Dřepy 5x5 – 3 minuty pauzy mezi sériemi

Čtvrtek
hyperextenze 3x10 – minutu pauzy mezi sériemi
A1) kliky na bradlech se zátěží 5x5
A2) shyby se zátěží 5x5
mezi sériemi u cviků A1 a A2 pauzy 2 minuty
mrtvý tah 5x5 – 3 minuty pauzy mezi sériemi

Sobota
hyperextenze 3x10 – minutu pauzy mezi sériemi
A1) tlaky s velkou činkou nahoru hlavou 5x5
A2) přítahy jednoruček v předklonu pronovaný úchop 5x5
mezi sériemi u cviků A1 a A2 pauzy 2 minuty
dřepy 5x5 – 3 minuty pauzy mezi sériemi

+v nedeli nejaka aerobka
protoze pocitam ze jindy to bude chtit spis spat a jist

Pocitam ze A1 A2 sou superserie kdy odjedu A1,A2 a pak prestavka?
Co je to pronovaný úchop?
Proc sem si to vybral - je to na hmotu i na silu. Libi se mi ze je to hlavne kostra doplnkovy cviky se daj pridat dycky(lytko,bricho,biceps,triceps).
Jakej na to mas nazor?


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Úno 2010 12:52


Pocitam ze A1 A2 sou superserie kdy odjedu A1,A2 a pak prestavka
Jo, prechod okamzity, z cviku na cvik, potom dve minuty pauza.

Co je to pronovaný úchop?
Pronated grip - nadhmat

Trenink je to jinak dobrej. Da se na tom ucit i metoda perfect rep.
Lytka/bricho bych zarazoval ob trenink, po 2-3 seriich + jeden doplnkovy cvik biceps/triceps/ramena (aby na kazdy den v tydnu vyslo neco) po 2-3 seriich.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2010 07:48


Ted se divam do jednech energetickejch tabulek a je tu udaj - ryze syrova - 80g sacharidu/100g - ryze varena 30g sacharidu/100g

hh co mi k tomu povíš


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2010 09:19


No co, ryze nabere vodu. Odmeruj si suchou syrovou ryzi. Bud na vaze, nebo podle pytliku - 125 gramovy ma presne 100 g sacharidu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2010 09:52


Jezis ja sem blbec, njn nenapadlo me ze objem se zvetsi takze proto ten prepocet. Myslel sem ze ryze se varenim znehodnoti, ale to je spis problem masa jak na to koukam -vareni,peceni,smazeni atd.


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2010 10:22


Varenim se u sacharidovych zdroju akorat rozpousti vlaknina a trochu nici vitaminy.

S masem je to malinko problem, tepelna uprava by mela byt setrna.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 11 Úno 2010 19:31


Doporučuješ třeba vést si deník/log? Nebo si udělat nějaký fotky pro inspiraci a provnání?


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Úno 2010 19:51


To je takova otazka, na kterou je tezko jina odpoved nez: ano.

Vyplati se to zvlast tehdy, pokud jedes specializovane silove programy, kde chces sledovat presne vysledky, o kolik ti ten trenink zlepsil vykonnost.
Pokud ti na tom zalezi, muzes si i merit vahu a obvod roznych svalovych partii. Fotky uz jsou vylozene takova vychytavka pro kulturisty.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 11 Úno 2010 19:54


Dobre, tak ja ted zacinam konecne s nakym poradnym treninkem, ale chci kontrolovat progress xD
Ted sem nemocnej ale v nedeli uz bych poprvy chtel ject toho rega parka, tak ja si neco zalozim at vidim


www.last.fm/user/WIAL
wial

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2010 13:13


http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=941&start =0

ted sem docetl tohle a je to docela radikalni az z toho beha vitr po zadech. Ja sem teda linej, ja si neohrejvam ani maso v mikrovlnce, ale obcas si neco prihreju.
Stejne si nemuzu pomoci, ale prijde mi to trosku nadsazeny a ty rizika tak velky bejt nemuzou. Cetl ste nekdo neco podobnyho?


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2010 20:23


No, mikrovlnku nepouzivam uz par let. Bohuzel jsem zatim nikde necetl text, ktery by ona varovna tvrzeni vyvracel.
Jedine, cim se vyrobci mikrovlnek haji, ze mikrovlny pri zapnuti neposkozuji lidske telo a ze jidlo neni po vytazeni jedovate.
Ale nikde se nedoctes zadnou jasnou obhajobu, ze by mikrovlnky nenicily ziviny, resp. ze by je znehodnovaly stejne nebo mene nez tradicni zpusoby tepelne upravy.
Obavam se, ze to niceni zivin je podstatne horsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 1 Bře 2010 11:23


http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Preko nejte-stagnaci-%96-Netrenujte-zbytecne&to=78

tohle je asi už pro hodně pokročilý "cvičence" co?

Jakej bys navrhoval trenink po 5x5, něco s většim objemem a menši intenzitou? Přednostně mi jde o objem hrudníku a zad.


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Bře 2010 14:21


Vysokej objem a relativne nizkou intenzitu maji:

Korte
Bear routine
German Volume Training - GVT

________________________

Ta vec z nutri-exact je specializovany kulturisticky split. Jsou tam ale i nejake fullbody treninky, docela hezky sestaveny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2010 08:41


Koupil sem si malou kuychynskou váhu (moc pekna vec) a chtel sem se zeptat, chci zacit suplementovat MCT/repkovej olej. Co je lepsi varianta pro spalovani podkozniho tuku? Mam dobry traveni, muzu si davat lzicku jentak? Ja kdyz to ale pocitam i s lecitinem, to je jen cca 20-25 gramu tuku denne z tehle veci :D


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2010 10:29


Lepsi by mel byt MCT. Neni problem jist ho lzickou.

Tyhle zdravy tuky jsou uplne ok, neni treba si s nima lamat hlavu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist