Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Zpevnění+nabírání
Autor Zpráva
karell654

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2009 14:51


Zdravím
Je mi 17,mám 175 cm a pouze 59kg.Mám sice málo,ale přesto mám nějaký ten přebytečný tuk v oblasti hýždí břicha a prsou.. mím cílem je nabrat svalovou hmotu (asi tak na 68) a přitom pořádně vyrýsovat břicho..cvičím 2 měsíce 2-3x týdně,přibral jsem 2kg.Mám v den kdy netrénuju jezdit na eliptickém trenažeru,který mám doma?A dalším problémem je,že mě druhý den po posilování svaly skoro vůbec nebolí..je to špatně?Snažím se jet všude na co největší váhu zvládnu (4x12).Ani když udělám doma třeba 4x30 kliků nebo zkracovaček..prostě bolest nulová za poslední měsíc.Je to špatně?Suplement zatím nepoužívám.Poradíte mi,jak zpevnit postavu a přibrat?Dalo by se to stihnout do léta?Snažím se jíst ovesné vločky,tvarohy,rýži,brambory,vejce,sýry..vypiju denně 2L čisté vody a někdy i litr nízkotučného mléka..
můžu cvičit spodní břicho třeba 5x týdně?myslím,že to potřebuje..je vhodné ho cvičit hned po aerobním cvičení?
karell654

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2009 14:52


chtěl bych vypadat nějak takto http://body-zone.cz/f-jaaa-272
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2009 15:58


1) S aerobni aktivitou (behem, trenazerem apod.) to pri tak nizke vaze neni treba prehanet, staci jedna kratka, intenzivni 1x tydne

2) V silovem treninku musis zvedat tezsi vahy - 12 opakovani u vsech cviku je moc. Vysoke pocty opakovani jako 30 kliku vicemene vubec neberou k narustu objemu.

3) Abys vic rostl, musis delat poradne silove cviky jako drepy, mrtve tahy, silove premisteni, bench, tlaky ve stoje, kliky na bradlech, shyby na hrazde. Pokud nemas dost zavazi pomahaji cviky typu drepy na jedne noze, kliky na jedne ruce apod.

4) Zvysenym cvicenim bricha se brisni svaly nevyrysuji, to je velky mytus. Brisni svaly a) museji vyrust do objemu, b) musi se spalit tuk dietou.
Svaly rostou silovym cvicenim s mensim poctem opakovani. Dieta by mela pokryt hlavne regeneraci, neni treba se trapit, staci jist pravidelne a zdrave.
Tim, ze budes cvicit cviky, ktere tzv. zapojuji spodek bricha, zadny tuk dole nespalis.

5) 2 l vody a litr mleka jsou malo tekutin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
karell654

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2009 16:36


a nevadí,když necvičím nohy?
chci cvičit jen prsa,ruky,břicho
občas záda
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2009 16:49


Proc nechces cvicit nohy?

Vadi to, protoze se pri jejich cviceni vylucuje nejvic hormonu, diky nemuz pak rostes celkove.
Cviceni nohou vylouci testosteron a ten se v krvi presune i do dalsich procvicovanych svalu.

Druha skupina svalu, jejiz cviceni vylucuje nejvic hormonu, jsou zada. Cili pokud budes cvicit jen mensi svalove partie, budou rust min.

Nehlede na to, ze cviceni nohou a zad nejvic rovna postavu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
karell654

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2009 16:57


aha..no mě v posilovně ukázal ten pracovník jen pár cviků,říkal,že je mám tak 2 měsíce cvičit..takže budu muset za ním zase zajít aby mi ukázal ty mrtvé tahy atd,jak ty říkáš..jinak díky za odpovědi..
a ještě jedna prosím.když svaly nebolí,znamená,že nerostou?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2009 18:20


Zkus se tady ruzne na foru mrknout na par treninkovych rozpisu.
Doporucuju zpocatku tohle:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3526



To, ze te svaly neboli, nic moc neznamena. Pokud mas ve strave hodne sacharidu a dost mineralu, tak silnou bolest a unavu moc necitis.

Samozrejme pro rust je vyhodnejsi, pokud si trvale pridavas v treninku a cvicis stale narocneji. Coz cas od casu vede k tomu, ze svaly boli po treninku i par dni.
Ale neni to zadny svaty gral cviceni. Neni treba byt masochista.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jummy

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2009 21:44


jak se vlastne zpravne provadi drep s cinkou pred hlavou...jake je zpravne umisteni cinky??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2009 22:15 - Změnil/a: tetsuo


Dřep s velkou činkou na prsou (příp. jednoručky na ramenech)
http://www.briohealthclub.com/uploaded_images/deep -squat-786413.jpg
http://www.johnberardi.com/images/mechadv/full_fro nt_squat.jpg
http://grokette.files.wordpress.com/2009/07/crossf it-girl-front-squat1.jpg
http://cfmemphis.com/wp-content/uploads/Front-Squa t-3-300x293.jpg
http://www.amazingabdominals.com/ab_workouts/geary _ab_exercises/front_squat_mid1_small_copy.JPG


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wappe22

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2009 07:36


Je dobře, když při posilování cítím, jak mi svaly začínají lehce pálit, když odložim činky, tak to přestane. Nebo cvičim úplně blbě?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2009 13:14


Predevsim souveti, ktere jsi napsal, neni moc pochopitelne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wappe22

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2009 14:19


Před koncem treninku mi pálí svaly. To je normální?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2009 15:21


Sorry, porad to nechapu

Mluvis o treninku, nebo o seriich?

Kazdopadne - "paleni ve svalech" je subjektivni pojem. Obecne - svaly pri treninku boli, bolestivost je ale individualni u ruznych cviku. Nelze rict, ze ma bolet kazdy cvik. (Napr. tezke silove cviky s malym poctem opakovani neboli.)
Slovo "paleni" je spis spojeno s vysokym poctem opakovani (15 a vice) s malou vahou. Tento typ cviceni nema temer vliv na rust svalu, ma ale vliv na rozsirovani krevniho reciste a zvysovani odolnosti proti laktatu - prave tahle kyselina pali, ale rychle se odplavi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wappe22

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2009 16:12


Mluvim o treninku, myslim sérii
Tak to bude tim, že sem cvičil s malýma váhama, zvětšim váhu, snížim opakování. Díky
Jhavel101

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2012 06:57


Ahoj...Můžu se zeptat?? Posiluju na bojový sport takže moc objem nepotřebuju...Ale to je vedlější....Je mi 13 let 170 cm a 64kg....KDyž doma posiluju tak vždycky posiluju do tý doby dokavaď mě svaly nezačnou bolet...Prostě kliky dělám do t doby dokavaď mi ten poslední zdvyh nedělá problém a nebolí mě....Ale stejně druhý den mě svaly nebolí...Kladu si za vinu že se pak síla nezvěčuje když mě nebolej...Poradíte mi prosím?
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist