Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Výsledky
Autor Zpráva
Rastafa

Člen
# Zasláno: 6 Říj 2009 21:49


Zdravím,
tak jsem tu zase nedávno no nedávno asi před měsícem jsem tu potřeboval poradit.Vaše rady se osvěčili měl jsem 97kg 189cm a teď mám 91kg.Chtěl jsem se poptat jestli to není moc někteří me tvrdili, že tolik kg na jednou je špatné schodit, ale furt je co dohánět během toho měsíce studoval a studoval a musím říct, že fitness a kulturistika je věda, ale zpět k tématu.Začal jsem se stravovat o mnoho lépe (musím říct, že ten první týden byl docela záhul než jsem si zvykl).Do posilovny chodím asi jeden měsíc a musím říct, že nějaké vysledky jsou, ale furt mám mnoho prebytečného tuku v břišní části a nastehnách.Chtěl jsem ze zeptat kolik bych měl mít na svoji výšku tak Kg ? 91kg 189 Cm 15 věk.Rozhodl jsem se, že nejen zhubnu, ale chtěl bych i nabrat tu nějakou svalovinu, tak jsem se podle toho příspůsobil..Do posilovny chodím věčinou 3-4 týdně abych si také odpočinul.Ješte jedna otázka ma si smysl kupovat sacharidový nápoj přimo v posilovně ? nebo si koupit vlastní sacharidový a proteinový napoj ? táke jsem si nastudoval kčemu jsou tyto látky a vim že je to potřeba tyto látky dodávat, ale mám pochybnosti vtom jestli má cenu si ty suplimenty kupovat, když mám ješte pár Kg navíc.
Děkuji moc za odpověď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2009 20:47


Pokud ztratis vic nez pul kila tuku za tyden, telo ma pak pri najeti na standardni rezim sklony ukladat tuk znovu.

Na idealni vysku a vahu jsou ruzne nazory. Zhruba pri 10 % telesneho tuku by mel clovek mit asi tolik kilo, kolik meri centimetru nad metr vysky. Ale je to jen orientacni.

V posilovne jsou jednotlive davky gaineru drazsi, nez kdyz si to clovek koupi sam.

Pokud chces treninkem v posilovne nabirat svaly, tak se gainer po ihned treninku hodi. Trenink by mel byt sestaven hodne silove.

Pokud chces hubnout treninkem v posilovne, tak pouzivej mensi vahy, hodne opakovani a po 45 minutach si dej 30-40 minut lehke aerobni aktivity. Hodinu po treninku nic nejez. Tak spalis spoustu tuku.

Jinak je mozne stridat tyto typy treninku a je mozne taky stridat dny siloveho treninku v posilovne a dny, kdy cvicis HIIT, vysoce intenzivni kardio.

Samotneho gaineru se bat nemusis, muze byt beznou soucasti jidelnicku i v diete. Zalezi vzdycky jen na celkovem objemu energie. (Pokud samozrejme nejis prilis jednoduchych cukru a zivocisnych tuku; na tech by dieta postavena byt nemela. Zaklad maji tvorit komplexni sacharidy, bilkoviny a rostlinny neprepalovany tuk.)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rastafa

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 07:33


Ahoj,
děkuji za odpověď.
No dietu jsem dělal tim stylem, že jsem jenom omezil sladký a hodně tučný věci a naopak jsem zvíšil příjem bílkovin (maso,tvaroh...) věčinou po treninku si dám tvaroh.Točetl jsem se myslím, že i od tebe, že je to lepší jíst na noc.Věčinou opakování kombinuju 3x na rýsování a pak dálsí dvě na objem.Koukal jsem, že gaineru je mnoho druhů nemohl bys mě prosím nějaký doporučit z zvlastní zkušenosti ? (za www byl bych rád) díky za od.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 10:11 - Změnil/a: tetsuo


věčinou po treninku si dám tvaroh
Velice nedobry napad.

Věčinou opakování kombinuju 3x na rýsování a pak dálsí dvě na objem.
To by me zajimalo, jak to delas. Moc tomu nerozumim.


Tyhle gainery jsou dobry a mam s nima zkusenosti:

Anabolic GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=7

Mass Gain MCT – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=26

AveMax GF Gainer – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=17

Muscle Builder GF – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=280

HP Vital Extra Gainer – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=20

Mutant Mass Gainer – http://obchod.ronnie.cz/s-1235-mutant-mass-gainer. html

Goliath (Syntrax) – http://obchod.ronnie.cz/s-1733-goliath.html

MuscleTech Mass Tech - http://www.doplnky-vyzivy.cz/muscletech-mass-tech- 2270g-cokolada/d-70068/

BSN True Mass - http://www.doplnky-vyzivy.cz/bsn-true-mass-2610g-c okolada/d-70235/


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rastafa

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 15:34


no stím posilováním to myslím tak, že ty 3 opakování dávám hodněkrát s menší váhou a pak poslední opakováni zvětší váhou .
Proč je to špatné ? někde jsem se to dočetl no asi blbost no a kdy se teda má jíst ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 15:47


o myslím tak, že ty 3 opakování dávám hodněkrát s menší váhou a pak poslední opakováni zvětší váhou .
Tomu nerozumim uz vubec.
Jestli myslis, ze delas 3 serie s vysokym poctem opakovani (kolik? 12-15, 20?) a pak jednu serii s tezsi vahou a mensim poctem opakovani (kolik?3-5?)
tak to v zadnem pripade nema vliv ani na vyrysovani ani na budovani objemu.

Vysoke pocty opakovani NErysuji svaly. Zvysuji prokrveni svalu a zasobeni zivinami, pripadne spaluji glykogen. Tepve po spaleni glykogenu musi nastoupit aerobni aktivita, ktera zacne palit tuk. (Ta ale musi byt pomerne dlouha.)
Na budovani objemu je zase 1 serie s tezkou vahou malo. Obvykle se delaji 3-5 tezkych serii na cvik.



Proč je to špatné ? někde jsem se to dočetl no asi blbost no a kdy se teda má jíst ?
Tvaroh obsahuje pomalu vstrebatelne bilkoviny a jen trochu mlecneho cukru. Po treninku telo chce hlavne hodne rychlych cukru a trochu rychle vstrebatelnych bilkovin. Tvaroh je pravym opakem toho, co po treninku potrebujes.
Jeho vyuziti je dobre na noc, kdy ve spanku bude dlouho zasobovat telo zivinami.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rastafa

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 16:17


Děkuji za ty gainery, ale furt nevím jaký si mám vybrat :D nemohl bys me říct přesně jaký pro mě ? moc se vtom zatím nevyznám
Rastafa

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 16:22


ty série na to rýsování dělám 8 a na objem 4 pri težké váze opakuji 8 a při lehké 4
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 16:26


Na snidani treba jim vetsinou AveMax, protoze je to kase a prijde mi to prijemnejsi nez jen pit.
A obcas ho prostridam s HP Vitalem, protoze ma v sobe hodne lecitinu a nakopne te po ranu.
Vetsinou si k nim/po nich dam jeste ovoce.

Po treninku bych si vybiram bud Anabolic, Mass Gain MCT nebo Mutant Mass Gainer nebo MuscleTech Mass Tech.
(Je v nich vic sacharidu a trochu min proteinu, co je idealni.)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 16:27


ty série na to rýsování dělám 8 a na objem 4 pri težké váze opakuji 8 a při lehké 4

Clovece, ty mas nejak pomotane, cemu se rika serie a opakovani. Mel by sis ty terminy ujasnit, jinak se nedomluvime

Kazdopadne, i pokud bys delal v jedne serii 8 opakovani, tak to porad nema ABSOLUTNE nic spolecneho s rysovanim.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rastafa

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 16:39


No trochu jsem se vtom zamotal :D omlouvám se.Díky ješte jednou za ten jídelníček.
Rastafa

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 16:57


Kolik polívkových lžiček bych měl, tak brat ? někde jsem se dočetl že na moji váhu 3.Koupim si asi AveMax budu jíst po ráno tedu a budu to různě střídat a po treninku Mass Gain MCT.Jak dlouho vydrží balení 750 g ? jestli to má cenu kupovat to menší balení.Zatim ty drahé kupovat nebudu nemam nato zatím moc peněz.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 17:44


To je otazka, kolik chces zhruba zhubnout. Predvedu jen priblizny vypocet. Jestli mas 91 kilo a chces zhubnout 10 kilo, pocitej si jako cistou hmotu 80 kilo.

Po tvrdem treninku se hodi asi 1 g sacharidu na kilo vahy. Tzn. 80 g sacharidu. 100 gramu Mass Gainu MCT ma 56 g sachru, cili potrebujes tak 130-140 gramu prasku. Podle navodu to vychazi na 13-14 rovnych lzic.
Samozrejme, predpoklad je tvrdy trenink. Kdyz mas pocit, ze necvicis tak tvrde, muzes dat min, treba 8-10 lzic.
Jestli vyrobek ucinkuje, poznas taky podle toho, jak se na druhy den citis unaveny a jestli, rekneme za tyden, nejsi nevyspaly, podrazdeny, nemas prilis rozbolavele svaly a muzes cvicit tvrdeji nez driv.
Pokud ti nejde cvicit vic, pridej davkovani.

AveMax po ranu je idealni 100-120 g, je to velke jidlo, tam muze byt az kolem 40 g bilkovin.

Vim, ze ti to muze pripadat jako velke davky, ale to je proste princip gaineru. Kdyz si to prepocitas na jidlo, klasicky na maso a ryzi, tak to vyjde mnohem levneji.
Proto se vyplati vetsi baleni, pripadne vice prichuti v mensich balenich. Ber to tak, ze krome vitaminu, mineralu a gaineru vicemene nepotrebujes nic jineho, cili se ta investice vyplati.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rastafa

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 20:49


tvrdý trenink znamená co ? Ja chodím do posilovny 3 týdně na ty 1h a pul +-.Někde jsem se zas dočetl že to není dobré moc cvičit, že se svalovina nezregeneruje Mám možnost chodit častejc.V době tréninku bych měl brát asi vice gramů než normálně ne ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 21:16


tvrdý trenink znamená co ?
To uz jsem vlastne vysvetloval. Poznas to podle mnozstvi sacharidu, ktere potrebujes po treninku. Kdyz jsi druhy den unaveny, hodne rozbolavely, spatne se ti spi a hlavne, pokud v dalsim treninku u stejneho cviku nejen, ze nejsi schopny pridat vahu nebo opakovani, ale dokonce jich udelas min nebo musis snizit vahu, je to signal proto, dat si vic gaineru a samozrejme taky celkove jist vic sacharidu (ryze, testoviny, vlocky, pecivo, ovoce).

V době tréninku bych měl brát asi vice gramů než normálně ne ?
1) Nevim, o gramech ceho mluvis
2) Nevim, co myslis "v dobe treninku" - jako ze bys do sebe neco ladoval pri cviceni?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rastafa

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 21:31


1) Myslel jsem že když vten den mám posilovnu tak bych měl brát asi více sacharidů a proteinu ne ? Když mám zátěž po treninku nebo před nemyslim v době tréninku.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Říj 2009 22:01


No, spis je to tak, ze v den treninku muzes jist trochu vic bilkovin a tim celkove zabranis rozpadu svalu pri treninku.

Vetsi mnozstvi sacharidu se ale hodi spis den pred treninkem. Telo totiz nezpracovava cukr zas tak rychle. Ono se to nastradava do zasoby. Nez se z cukru z jidla udela svalovy cukr-glykogen, tak to chvili trva. Rekneme, ze cvicis dopoledne. V tom pripade je uplne jedno, cos jedl ten den na snidani, ale zasadni je, cos jedl minuly den od snidane do obeda.

Nicmene, porad plati, ze nejdulezitejsi obnova cukru nasleduje kratce po treninku, zhruba prvni dve hodiny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
DOdger

Člen
# Zasláno: 22 Říj 2009 20:54


vetsi mnozstvi sacharidu se hodí den před treningem :D TAk ted uz vážne nevím,jestli odpovídáte podle toho jak vás momentalne napadne...Me jste tvrdil pravej opak..
duky

Člen
# Zasláno: 22 Říj 2009 22:30


DOdger
At procitam forum jak procitam stale nemozu najit kde ti to tetsuo psal ?


V nebi je sice čistší vzduch,jenže v pekle,je lepší společnost!!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Říj 2009 08:43 - Změnil/a: tetsuo


vetsi mnozstvi sacharidu se hodí den před treningem :D TAk ted uz vážne nevím,jestli odpovídáte podle toho jak vás momentalne napadne...Me jste tvrdil pravej opak..

Myslim, ze tvrdim hodne mesicu porad totez.

Celkovou denni davku sacharidu je lepsi mit v den MIMO trenink. Ale nejvetsi jednorazovou davku po treninku.

Obecne, pokud jde o budovani objemu, nemely by sacharidy moc kolisat. Denni davka by mela byt kolem 4 g/kg vahy. V den mimo trenink muze byt i vyssi (treba 5g(kg), je to ucelne. Ne nutne. Proste si muzes nastradat sacharidy do zasoby.

Ale v den mimo trenink neni treba do sebe dostat behem jedne az dvou hodin 1g/kg, coz je nutne po treninku.
V den mimo trenink se tech 5g/kg rozlozi do 6-7 jidel. Po treninku se ten 1g/kg rozlozi do 2-3 davek gaineru piteho s kratkymi pauzami (asi 30 minut). Bere se to jako 1 jidlo a proto se mluvi o velke jednorazove davce.

Dava to uz smysl?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rastafa

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2009 21:54 - Změnil/a: Rastafa


tak jsem tu zde tak mam 86 KG tuku 18 svaloviny 64 a vody 45 co se me zda docela blbost ta vaha je nejaka divna z tesca no moc tomu nerozumim tetsuo prosimte jaky by si me doporucil jidelnicek potreboval bych odbourat jeste par tuku hlavne na brise ale abych se drzel kulturisticke stravy no proste abych podporoval rust svalu a nevyzdimal.chtel jsem se zeptat jeste koupil jsem si whey protein 1000g a kratin monohydrat jak to mam davkovat kamarad mi rikal ze se ten kreatin bere 2 pred treninkem a jeden po pro regeneraci svalu a ten protein ze se bere v den treninku rano a vecer je to pravda ? cvicim vecinou 3 tydne sacharidak si dam po treninku v posilovne kdyz jsem pri penezich.dekuju moc za moje dotazy a preji pekny den
a jeste bych zapomel mam 3 tydne box mam brat ten kratin a protein i vten den ? vetsinou box mam mimo posilovnu krome pondeli a nekdy i ct
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2009 23:26


Uz to tady vsechno padlo, neni treba nic dodavat. Precti si to tady poradne cely znovu

Box ber jako aerobni aktivitu.

Je normalni hubnout rozumne 1-2 kila mesicne.

Ke kreatinu zde:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=12&topic=2307&page=11
(dole)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rastafa

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2009 07:43


jj moc dekuju jak jsem tady dlouho nebyl zapomel jsem nato prectu dik
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist