Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Záčátek
Autor Zpráva
Rychart

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 11:44


Ahoj,je mi 15 let měřim 170 cm a vážim 63,5 kg .Mým cílem je zhubnou a nabrat svalovou hmotu nejlépe v posilovně a s dietou.V posilovně jsem byl ted poprvé dvakrát za sebou,ale kamrád mi říkal že to neni správně,lže se tělo potřebuje regenerovat a že bych měl chodit 3-4 týdně ale ne za sebou.Doma mám Creatin Monohydrát před posilováním a cfm protein whey isolate po cvičení.Potřeboval bych poradit jak,jak často a kdy posilovat a cvičit?Dále nějakou dietu abych shodil přebytečné tuky.Děkuji
Rychart

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 11:46


ještě bych dodal že mám doma takový to šlapátko XD
Borecx

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 18:14


Tak hlavně cvič, to ti zrychli metabolismus, vazis docela malo na tvou vysku, tak bych se ted spis zameril na budovani svaloviny, at nevypadas ve finale jako jeden s těch afrických podviživených kluků. Pokud chceš nabírat, a zároveň rýsovat, tak ve dny kdy cvičíš si dej více sacharidů, a v odpočívací dny naopak méně. Tělo se tak naučí dobře pracovat s glykogenem a měl bys hubnout i nabrat(samozřejmě z dlouhodobějšího hlediska, nic není hned).
Rychart

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 18:45


díky moc,ale ještě bych rád věděl co mám jíst a vím že vážím docela dávno ale zas tak hubenej nejsem XD
Jirkas

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 19:08


Urcite myslis malo
Rychart

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 21:16 - Změnil/a: Rychart


pls poradte
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 21:53


1) Kreatin neber pred treninkem. On krakodobe zhorsuje kvalitu krve. Kreatin je vhodny po treninku nebo obecne ve dny bez treninku.

2) Po treninku nepij cisty syrovatkovy izolat, ale kombinaci sacharidu s proteinem. jinak se proteiny znehodnoti.

3) Nastuduj si neco o vyzive:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rychart

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 22:06


ještě mám problém s tuky na břiše.možná to mám v genech můj otec když byl mladej vážil asi 90kg a pak 20kg schodil,ale břicho měl pořád.Co byste na to poradili?díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 22:09


Obecne rozumna vyziva a pravidelny pohyb.
Nic specialniho. Neexistuje zadne cviceni, kterym se odboura zrovna tuk na brise. Tuk se odbourava tim, ze proste spalujes kalorie.

Pokud jsi nikdy predtim necvicil a ted zacnes 3xx tydne cvicit v posilovne a k tomu 1x tydne nejake kardio s vlastni vahou (chuze, beh, kolo, box, svihadlo, prostne cviky delane intervalove atd.), tak to pujde dolu samo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rychart

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 22:11 - Změnil/a: Rychart


díky a kdy mám teda brát ten protein s mlékem?a jaký cviky by jsi doporučil na břicho?myslim v posilovně
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 22:21


Obecne neni moc vhodne brat proteiny s mlekem. Proteiny se maji michat do vody.

Cisty protein se hodi az jako druhy napoj po treninku.
Rychle stravitelne syrovatkove proteiny se hodi i po ranu, k nim ovoce jako zdroj sacharidu.
Obecne jsou ale ciste syrovatkove proteiny dnes uz prekonana zalezitost.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 22:22


Cviky na stred tela (bricho, boky, spodek zad)

http://www.youtube.com/watch?v=Ngli8774oXA
http://www.youtube.com/watch?v=tYV-JbZtK_A
http://www.youtube.com/watch?v=KZ7UgRqf86A
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/best_of_abs


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rychart

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 22:23


no ten protein jsem zkoušel vypít s vodou,ale nedalo se to XD jenom jsem si čuchnul zvednul se mi žaludek a když jsem se napil taktéž a s mlékem lahůdka...mám toho doma docela dost tak bych to rád využil..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 23:17


V mixeru s kostkou ledu chutna kazdy protein dobre. Mleko je zbytecnost. Kvalitne udelane proteiny maji vyvazene spektrum aminokyselin, ktere mleko narusuje. Navic se i trochu zpomali traveni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rychart

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2009 21:40


ještě se chci zeptat kolikrát týdně cvičit a kdy a jestli můžu pít ovocný sirup s vodou s kreatinem jestli se dobře rozpustí..díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2009 23:49


1) Obecne si myslim, ze kreatin vubec nepotrebujes. Zatim za sebou nemas ani rok kvalitniho treninku s kvalitni vyzivou. Kreatin je vecicka na prekonavani stagnace.

2) Jinak kreatin rozmichany s cukrem a vodou pracuje dobre. Pomaha rozmichani v horke tekutine. Dolit se pak da studenou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Rychart

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2009 21:52


kreatin jsem zatím uplně vysadil...do posilovny chodím cca 3-4 týdně a potřebuju poradit kdy a na co mám cvičit..popřípadě kolik serii a po kolika.taky mám problém s koleny takže omezuji cviky na nohy.taky se mi zdá divné že ikdyž se vposilovně nadřu tak mě potom nic nebolí a nejsem unavenej což předtím bývalo přesně naopak.a ještě jeden dotaz:kdy mám cvičit na břicho,na ruce,dohromady atd. ve dnech v týdnu..díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2009 09:51


Tenhle trenink by ti mel vyhovovat
http://kulturistika.ronnie.cz/c-4840-maly-treninko vy-pruvodce-nejen-pro-zacatecniky-iii.html

Co se tyce kolen: mas nejakou potvrzenou diagnozu od doktora, byl jsi osvobozeny od telocviku, muzes behat, neboli te chuze do schodu a ze schodu?
Pokud ne, tak proste nohy cvic, ony se ty oslabene vazy a slachy zpevni.
Vetsina lidi nema problemy s koleny, i kdyz si to mysli, ale s tim, ze maji slabe bricho a zada, takze neumi drzet vzprimeny postoj a rozlozit vahu u drepu, vypadu apod. Taky vetsinou maji slavou zadni cast stehen. Chce to cas.
Existuji i ruzne rehabilitacni cviky...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist