Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Prosím o pomoc
Autor Zpráva
DPLck

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2009 20:28


Za měsíc mi bude 16let. Jsem nespokojený se svoji postavou "sudem" meřím 187cm a važím 120kg prostě hrůza... Nemusím vysvětlovat co to pro mě znamená v mých letech. Chtěl bych začít s úpravou jídelníčku, avšak doma jsem spíše terčem posměšku jen to vyslovím (mamka asi 50kg a otec má vcelku normální postavu) s úsměvem mi říkají, že se to spraví... Já nechci nechat nic náhodě a chci začít jednat na vlastní pěst. Prosím někoho o radu s jídelníčkem. Vcelku se snažím pohybovat, ikdyž nyní je to horší o prázdninách, jelikož chodím vypomáhat do jedné firmy skrz údržbu PC, tudíž denně posedávám u PC... Jinak hraju minimálně 2hoďky florbal týdně další aktivity nejsou pravidelné (cyklistika + tenis) Ze začátku chci zkusit cvičit doma sklapovačky dřepy kliky a až bych nějak pokročil, tak bych zkusil i tu posilovnu (párkrát jsem posilku navštívil měl jsem z toho, ale smíšené pocity... ) O co mi tedy jde: jídelníček, zredukování váhy a v dalším pokračování vyrýsování postavy Chápu, že se to nedá zvládnout v 2 měsících, ale chci ten nejefektivnější plán, protože jsem bojovník a příjmám výzvy.
DPLck

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2009 20:37


Zapoměl jsem dodat svůj současný jídelníček: snídaně 2chleby se sýrem či šunkou k tomu spousta zeleniny svačina: chleba se sýrem a jablko či okurka mrkev oběd: navštěvuji školní jídelnu občas zajdu do buffetu po obědě pro nějaký ten pamls cca 2x týdně, když jím doma, tak něco rychlého přírodní kuřecí řízek s bramborem či zeleninou svačina: ovoce zelenina večerě: salát se sucharem s kuřecím masem nebo šunkou či vajíčky Pitný režim: čaj, voda občas kafe jednou za 3dny Co jsem na sobě spozoroval, tak třeba 2 měsíce se nedotknu čokolády ani jiních sladkostí a pak to prijde, že během jednoho dne spořádám, třeba 2 čokolády. Možná to souvisí s moji cholerickou povahou..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2009 20:54


To mas v podstate dietni jidelnicek, zadny velky prisun energie. Jak dlouho to takhle dodrzujes?

Dve chyby:
rano maso - zaludek to neumi moc dobre travit
svacina: samotne ovoce nebo zelenina, chybi bilkoviny, nejaky jogurt, kefir apod.

Dalsi uprava jidelnicku muze spocivat v postupnem ubirani sacharidu a postupnem vraceni zpatky - tzv. sacharidovych vlnach.
Vicemene jde hlavne o vynechavani priloh. Telo si sahne do tukovych zasob, protoze docasne nema energii ze sacharidu - cukru a skrobu. Musi se to ale pak vratit zpatky, jinak telo prepne do usporneho rezimu.

Na zhubnuti potrebujes delat tak 2-3x tydne efektivni aerobni cviceni.
Otazka, jestli je pro tebe lepsi nizka intenzita a delsi doba - cca 40 minut (rychla chuze, lehky vyklus, rotoped) nebo vyssi intenzita a kratsi doba - cca 15-20 minut (sprinty, box, prostna cviceni - intervalove).

Mrkni sem, jestli ti vyhovuje Sat/Sun - aerobni trenink na vikend, muzes jet od Beginner az po Advanced.
http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_diet_velocity/training_program?vdiet NavTop

K tomu bys mohl chodit i do posilovny, ale ten HIIT - aerobni cviceni by ti melo stacit, pokud se vypracujes na 3-4 treninky tydne.
Florbal hraj dal, to ti samozrejme prospeje. A zkus jeste malinko presvedcit vase, at te berou vic vazne, ze chces byt nejen hubenejsi, ale i zdravejsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
DPLck

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2009 21:20


Ten jidelníček dodržuju uz rok a čtvrt cítím se lépe, ale kila nejdou dolu. Spíše se zlepšuje moje kondice.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvc 2009 21:46


No, tak v tom pripade uz mas zbytecne zpomaleny metabolismus a jis malo.
Zkus najet bilkoviny na nejakych 130-140 g denne a sacharidy tak na 250 g denne, tuk asi 70 g denne.
Odpovida to 1,5 g bilkovin na 90 kilo vahy, coz je asi tak to optimum, co chces mit. I ostatni ziviny jsou prepocitane na 90 kilo. Pokud mas pocit, ze 90 kilo je moc, resp, ze mas vyssi nadvahu a mene svalu, tak si to prepocitej na 80 kilo.

Kazdopadne, tvuj problem je, ze jis malo a telo setri energii a tudiz i tuk.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
DPLck

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2009 07:49


Hmm diky za radu zkusím si sehnat nějaké ty tabulky s hodnotami a budu se podle toho tedy řídit. Myslím si, že těch 90kg bude optimal.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2009 10:15


Jakmile najedes na tyhle hodnoty zivin a udrzis to tak aspon ctvrnact dni, lepe mesic, tak muzes zacit manipulovat se sacharidy - davat je niz a niz a pak zase vyhoupnout nahoru.
Behem toho mesice bys mel cvicit HIIT 2-3x tydne, a ziskat co nejvic kondicku. Neboj se, ze se vaha moc nepohne, nebo mozna pujde malinko nahoru. Budou to nove narostle svaly.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Punisher2355

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2009 23:01 - Změnil/a: Punisher2355


Dobry den
Rád bych se zeptal jak užívat přípravek Mutant Mass kolik g dene
dekuji prosím o rychlou odpověd tento přípravek mam už doma cvičím 2+1 dva dny trening a den volno je to muj prvni přípravek tak nevím jak se používa na kazdé strance píše každý neco jiného
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2009 10:06


To zalezi na tom, kolik vazis a kolik jis jinak zivin behem dne.
Zakladni davkovani mas ale napsano na obalu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Punisher2355

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2009 10:21


vážím cca 68kg měřim 187cm a jím 4krát denně. Na obalu píšou 4 scoops, ale žádná odměrka nebo nic na nabírání k tomu neni. předem děkuji za odpověď.
Zepp Branigan

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2009 12:12


Punisher2355
Odměrka tam je, musíš pořádně hledat ;)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2009 12:28


Nejde o to, kolikrat denne jis, ale kolik das denne zhruba bilkovin a sacharidu. Zakladne to musi mit spocitane. Nejde o odchylky na gramy (u bilkovin je to +-5 gramu na jidlo jedno, u sacharidu +-10 gramů).
Nez nejakych tabulek to ZEZACATKU nejde.

Ty bys mel jist minimalne 105 g bilkovin, rozumny strop je asi 130 g bilkovin denne. 1,5g/kg vahy je zaklad, 1,6g je hygienicka hranice a prumer, odchylka smerem nahoru pri rychlem metabolismu je jedna tretina = 2,2g/kg u hodne hubenych lidi.

Zaklad sacharidu pro nabirani je 4g/kg, u tebe tedy 280 g. Leckdo ale potrebuje jako zaklad 5g/kg.

Gainer muze jist misto snidane a po treninku. Tato jidla se daji pocitat jako velka, cili neni problem do sebe dostat kolem 30 g bilkovin, ty jsou na traveni pro zaludek nejtezsi, resp. da se podle nich urcovat urcity biorytmus.
Tazke si odpocitej koli gramu prasku z gaineru ti da tech 30 g. Muzes jit az nekam ke 40 gramum jako rozumnemu maximu.
Gainer nepij najednou, ale pij hos odstupem 15-20 minut, po nekolika douscich. Zajisti to snadne traveni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Veronikajj

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2009 23:33


Potřebovala bych poradit,cvičím v posilovně tak rok a půl,3 týdně ale poslední měsíc jsem po treninku dosti vyčerpaná.Přitom jsem váhu zatěže ani počet opakování nezvišovala.Nevím zda bych si měla dát na pár dnů pauzu,nebo snížit váhu,počet serií a opakování.Děkuji
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2009 00:27


A jak vypada tvuj trenink? Cvicilas nekdy predtim?

Jinak, stridat tezsi a lehci zatez se vyplaci, urcite.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Punisher2355

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2009 18:27


tetsuo
Dík moc ... odměrka tam opravdu je už sem jí našel
Punisher2355

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2009 22:17


ahoj Mutant Mass už je skoro pryč a žadna viditelná zmena ! prosím o radu a doporučení nakeho přípravku po kterem to opravdu roste dekuju spíše creatin
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2009 23:43


Spis rekni, kolik jsi jedl denne bilkovin a sacharidu celkem.
Jednim vyrobkem nic nevytrhnes. Jde o celkove mnozstvi zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2009 23:45 - Změnil/a: tetsuo


Mimochodem, poprve jsi tady o gaineru psal 14. cervna.
Chces rict, zes za 10 dni "skoro dobral" (Mutant Mass už je skoro pryč) pres 6 kilo prasku?
Vzdyt se to prodava v obrovskym pytli. To i pri davkovani ctvrt kila denne vychazi skoro na mesic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Punisher2355

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 13:54


Tak mi prosimte doporuč naky creatin a protein ... ja nvm presne kolik bílkovin a sacharidu dene sním
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 14:05


ja nvm presne kolik bílkovin a sacharidu dene sním
Ale bez toho se nikam nepohnes.
Absolutni minimum je 1,5 g bilkovin na kilo denne a 4 g sacharidu denne. Kazdy den. V den treninku se snese i vic bilkovin (kolem 2 g/kg) a v den mimo trenink zase vic sacharidu (5-6 g/kg).

Je naprosto zbytecny doporucovat ti jakykoli pripravek, dokud nemas spocitane, kolik jis celkove.
Vsechny ty suplementy jsou JEN pomucky, ktere jsou rychleji stravitelne nez normalni jidlo, coz se hodi obvykle nejvic po treninku.
Ale zbytek dne je na tom, jak jis normalni jidlo.

Protein jinak urcite nepotrebujes. Potrebujes gainer. Lidi, co nenabiraji, nemaji skoro nikdy problem s bilkovinami, ale skoro vzdycky se sacharidy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tryggve

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 14:35


Ahoj Tetsuo, koukam, ze se tu cinis na posilovani.net. Dobra prace. Chtel bych te pozadat, zda muzu cast z tvych odpovedi tady na posilovani.net pouzit jako clanek na ironfactor?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 15:36


No jasny, klidne mi posli na email ty vynatky a nejak se dohodnem na konecnem zneni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tryggve

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 16:25


Mas to v mailu. Koukni na to.
Punisher2355

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 16:39


lidi co vidím v posilovne a trosku je znam a berou protejn creatin atd. silne pochybuji ze to maj spočitany a to silne znamena že nemaj :D a svaly zase jo
Tryggve

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 19:26


Kdyz budes planovat treninky a alespon zezacatku pocitat, co jis, tak se ti to vyplati, protoze porostes rychleji, nez kdyz budes cvicit halabala a stejnym zpusobem se stravovat.
Jirkas

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 21:13


Jo, to je sakra rozdil
Punisher2355

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2009 23:01


dik moc aspon nekdo poradi dik moc ale ješte by si my mohl neco doporučit pls
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Čvc 2009 16:59


Ale ti kluci z posilovny, co o nich mluvis, asi necvici nijak kratce, a taky na tom nebudou geneticky spatne a urcite jsou v kalorickem nadbytku, jinak by nerostli.

Ty tady 14. cervence napises, jak se ma brat gainer, a 25. oznamujes, ze nevidis zadne velke zmeny. Kdybys to napsal za dva mesice, tak nereknu.

To fakt neni problem vyrobku. To je problem toho, ze nemas zakladni predstavu, kolik jist celkem zivin.
Nejde o to pocitat jednotlive gramy, ale vedet, jestli sporadas 200 nebo 300 gramu sacharidu.

Vzpominam si, ze se jednou ptali powerliftera Chucka Vogelpohla, ktery drepnul 455 kilo (a to nebyl v supertezke vaze), kolik ji denne proteinu a o odpovedel "Who knows, who cares" (Kdovi, koho to zajima/co se o to starat).
Jenomze v jeho pripade to znamenalo, ze denne vypil tri koktejly a snedl k tomu 3-4 velka jidla. Nepocital to, ale proste zral tisice kalorii.
http://www.youtube.com/watch?v=Q3KGgVN_8rI



Jak jsem psal, ty, pri vaze 68 kilo bys mel jist minimalne 105 g bilkovin (v den mimo trenink), rozumny strop (v den treninku) je asi 130 g bilkovin denne. Kdyz to bude 100/140 nic se nedeje.

Zaklad sacharidu pro nabirani je u tebe nejakych 300 g denne v den treninku. V den mimo trenink aspon 350 g.

Tady musis hledat pricinu. A taky tomu dat malinko cas. Zvaz se jednou za mesic, pote, cos mel jeden den volno a ladoval do sebe sacharidy. Tuhle vahu si zapis a za mesic se zvaz zase den pote, cos odpocival a naladoval do sebe vic sacharidu. Takhle zjistis skutecny vahovy rozdil.
Ono totiz neni problem nabrat ze dne na den kilo - kilo a pul a bude to vsechno ve svalech. Proto se musis vazit za stejnych podminek.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
McLushi

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2009 18:31


Zdravím, je mi 15 let a potřeboval bych poradit. Měřím asi 172 cm a vážím 65 kg, ale se svojí postavou nejsem příliš spokojený. Chodím do posilovny a chodím tam rád, ale nějaké větší výsledky zatím nevidím. Chtěl bychm ít větší svaly a být trochu vyrýsovanější...Co mám pro to udělat? Nedávno jsem slyšel, že se musí jíst pravidelně, tak se snažím jíst asi 5x nebo 6x denně po menších dávkách, ale nevím přesně CO mám jíst...víc proteinů? Nebo jak? Předem díky za odpověď
triceps

Člen
# Zasláno: 10 Srp 2009 23:05


McLushi

si trochu pročti topic "Kompletní a ideální jídelníček pro všechny" chce to číst co tu je....
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist