Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Zatenci / 18 let a zam posilovat
Autor Zprva
semtex

len
# Zaslno: 30 Kv 2009 10:01


Zdarec vichni chtl bych poradit je mi 18 let vm 72kg asi mim asi 175cm hrudnk 85cm Biceps 32cm pas 88cm stehna 58cm Ltka 39 cm

rano asi 7:00 mleko kukuine lupinky banan
svaina asi v 9-10:00 bebe nebo nakou nake ovoce jablko..
obed 13:00 :maso, priloha pokady neco jineho
svacina 14:00:neco sladkeho oplatek
svacina 17:00blozeny chleba,rohlky nebo bageta
veer asi 19-20:00: ovoce nebo bebe ale mleko vdicky

vypiju asi 2 litry den
chtl bych neco malo shodit vyrysovat postavu a mt taky slu ..
co muj jidelniek dobry patny vem dobry vem patny diky
a co bh ano i ne ?
a co na energy drinky kate ? ano i ne ?
dky
tetsuo

len
# Zaslno: 30 Kv 2009 10:25 - Zmnil/a: tetsuo


Kukuricne lupinky po ranu: to je porad dokola tahle sracka. Nevim, kde se v lidech bere predstava, ze tohle je spravna snidane
Susenky bebe: sladka sracka, komercni podvod z reklamy
Oplatek: sracka
Bageta: pokud kupovana a balena v alobalu, tak sracka
Tohleto jsou veci, ktere vubec nema smysl jist. Existuje nekonecne mnozstvi lepsich jidel a surovin, nez bila mouka, cukr a majoneza.

2 litry vody denne - strasne malo. 3 litry jsou zaklad, a pri jakemkoli narocnejsim treninku jeste stoupa potreba.

Energy drinky - vyhozene penize, komercni vyrobky vyhnane reklamou. . Jejich ucinnost je pochybna, slozky, ktere maji ucinkovat, se daji poridit jinde za zlomek ceny.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 30 Kv 2009 10:32


Kompletni jdelniek (typy potravin vhodnch v urcitou denni dobu)

Snidane - varena vajicka, vyvar bez masa, obilne kase (ovesne ci zitne vlocky, krupice, jahly, kuskus, pohanka, bulgur, amarant, quinoa), celoznne pecivo (nejlepe zitne nebo spaldove), tvrdy syr (ne taveny), mleko, orechy/jadra/seminka, ovoce (ruzne variace, ne nutne vsechno najednou)
alternativa: gainer nebo MRP, nebo protein+ovoce

Presnidavka - oblozeny chleba/bageta (kvalitni, skutecne masova uzenina nebo uzena ryba, kvalitni syr), kysane mlecne vyrobky, pudink, ovoce, orisky (opet kombinace, ne vsechno na jednou)

-pokud trenujes dopoledne, nejez uz ovoce ani zeleninu a spolehni se na tekutou nebo kasovitou stravu – sachararidovo-proteinove napoje (mene nez 20% bilkovin), gainery (nad 20 %) nebo kasovitou detskou vyzivu typu sunar (zkus najit takovou, kde je vic nez 12% bilkovin a kde neni prilis mnoho bileho cukru-sacharozy). Dej si mensi davku hodinu az pulhodinu pred treninkem a potom velkou davku v prvni hodine po treninku.

Obed - maso, priloha (ryze, testoviny, brambory, obilniny typu jahly, kuskus, pohanka, bulgur, amarant, quinoa), zelenina (dusena nebo salat)

Svacina - podobna jako presnidavka
- pokud trenujes odpoledne, viz poznamku u presnidavky

Vecere - maso, priloha (ryze, testoviny, pecivo, varene obilniny), zelenina

2. vecere - vejce, lusteniny (soja, cocka, fazole, mungo), tvaroh (nebo tvaruzky, cottage apod.), celozrnne pecivo nebo varene obilniny, zelenina (alternativa: proteinovy napoj na bazi kaseinu + zelenina + olej/orechy/jadra/seminka)



Dalsi zakladni rady
Denne vypij aspon 3 litry vody (lepe vetsi mnostv, zvlaste v den treninku; nepij ale vic nez 3 deci najednou – zaludek by zacal travit naprazdno), jinak, za hodinu treninku bys mel spotebovat kolem tri ctvrte litru vody (muzes doplnovat postupne ped, pri a po treninku)

Stridej vetsi a mensi jidla. (Vetsi – snidane, obed, vecere, mensi ty ostatn; narocnost jidla na traveni se pocita hlavne podle mnozstvi bilkovin; velke mnozstvi je cokoli nad 30 g, mensi jidlo by melo byt zhruba polovicni; u jidla je vyhodne nejist vic nez 50 g sacharidu najednou – znamena to, ze muzes chvili pockat a dat do sebe treba s pulhodinovym odstupem dalsi davku)

K tomu, abys vedel, kolik prijimas zivin si MUSIS poridit „tabulky vyzivovych hodnot“ nebo „nutrin tabulky“ (vyhledej si je a stahni z netu) a aspon zakladne si je musis nastudovat. Bez toho se proste moc nehnes.

Olej do zeleninovych salatu pouzivej repkovy, lneny, brutnakovy, nebo olivovy (ten ale nepouzivej jako hlavni zdroj).

Maso behem dne stridej, nejez porad to stejne. Nejlepsi maso je hovezi, kruti a kralici, po nem libove veprove, pak ryby a nakonec kurata. Je vhodne zamerovat se na produkty domaciho (bio) hospodarstvi.


Doplnky
Kazdy, kdo cvici, musi zvysit prijem vitaminu (hlavne becka a cecko) a mineralu - hlavne zinek (klidne 60-80 mg denne) a selen.

Zakladni dobre doplnky - lecitin (postupne ke kazdemu jidlu lzicku granuli) a pangamin.

Vhodne je obcas misto jidla davkovat specialni praskove smesi - gainery ci meal replacementy, pripadne proteinove napoje a k tomu ovoce.

Hodi se nejvic rano a po treninku misto klasicke stavy (pokud maj jako zaklad syrovatku). Praskove koktejly a kase nemichej s normalnim jidlem, travi se rychleji a zbytecne pak posouvaji hur natravene normalni jidlo ven z zaludku.

Dalsi doplnky typu kreatin, BCAA, HMB, inosin, tribulus terrestris ad. si schovej na pozdeji

Zcela se muzes obejit bez doplnku typu nitrix/NO2 (zkratka vechny ty serepeticky na napumpovani) a karnitin (a vetsinu jinych tzv. spalovacu tuku) – nejsou moc ucinne, pripadne jsou zcela neucinne


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
semtex

len
# Zaslno: 30 Kv 2009 10:34


dky
tetsuo

len
# Zaslno: 30 Kv 2009 10:42


a co bh ano i ne ?
idealni na spalovani tuku: 1-2x tydne intervalovym zpusobem (15-20 minut), mimo dny v posilovne.


chtl bych neco malo shodit vyrysovat postavu a mt taky slu...

Zkladn nalejvrna

Zkus si precist tyhle clanky
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093

http://kulturistika.ronnie.cz/c-4783-maly-treninko vy-pruvodce-nejen-pro-zacatecniky-i.html
http://kulturistika.ronnie.cz/c-4825-maly-treninko vy-pruvodce-nejen-pro-zacatecniky-ii.html

A pak si vyber nejaky trenink, ktery neni split, ale fullbody nebo vrsek/spodek nebo "tlak/tah".
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402
http://www.ironfactor.cz/viewforum.php?f=5&sid=5a4 61322c14067b581e64f36a0f05e24
http://kulturistika.ronnie.cz/c-4840-maly-treninko vy-pruvodce-nejen-pro-zacatecniky-iii.html

http://www.tmuscle.com/free_online_program/sports_ body_training_diet_velocity/velocity_diet_30


VENUJ TOMU CHVILI, TREBA CELY VIKEND, JE POTREBA CHVILI STUDOVAT A CHAPAT TY PRINCIPY


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

len
# Zaslno: 30 Kv 2009 11:22


Hubnuti:
Clanky:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2535
http://kickboxing.blog.cz/0810/tabata-a-dalsi-aneb -intenzivni-intervalovy-trenink-pro-sportovce

Videa:
http://www.youtube.com/watch?v=lGFafoxAEiI
http://www.youtube.com/watch?v=jMnleE-DzKM
http://www.t-nation.com/free_online_program/sports _body_training_diet_velocity/training_program?vdie tNavTop
(dej si tam trenink na vikend: Sat/Sun)

Nco k diete:
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Novor ocni-predsevzeti:-Zhubnout&to=121
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Efekt ivni-spalovani-podkozniho-tuku&to=82
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Palen i-tuku-u-vytrvalcu-%96-zaklad-vykonnosti&to=92


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
sv_mira

len
# Zaslno: 31 Kv 2009 14:35


tetsuo:ja ty energy drinky piju skoro pred kazdym zapasem,muzes mi doporucit neco lepsiho,co mi doda cukry?
tetsuo

len
# Zaslno: 31 Kv 2009 18:04


1) Cukry mas mit ulozene za cely den. Nejaky drink pred zapasem to nevytrhne.

2) Co tak koukam, vetsina energy drinku stoji 40-60 korun, coz je hrozne moc.

3) Vetsina energy drinku spoleha na kofein, ktery ale rozsiruje cevy hlavne v mozku, ale v tele je naopak zuzuje. Proto jsou lepsi extrakty ze zeleneho caje, ktere rozsiruji cevy ve svalech. Na rozsireni cev jako takovych je vyborny taky niacin - vit. B3.

Myslim, ze lip nez energy drink poslouzi gainer v rozumne davce, k nemuz si das vetsi davku vit B3 a B5, pripadne trocha lecitinu nebo aminokyseliny fenylalanin (prodava se jako DLPA) a taurin. Kapslovane te to vyjde mnohem levneji nez rozpustene v nejakem napoji.
Slusny ucinek na bdelost a vytrvalost maji taky BCAA.
Okysliceni prinese inosin.
Vytrvalost a silu posili pyruvat a kreatin.
Delaji se ted i specialni aminokyselinove smesky na treninky (a fungovat to bude i na zapasy. Velka baleni techle veci vyjde vzdycky levneji nez energy drinky kupovane samostatne, nehlede na to, ze jsou delane z lepsich surovin a maji vetsi obsah stejnych surovin jako energy drinky.)


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

len
# Zaslno: 30 j 2021 06:26


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 30 j 2021 06:27


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 30 j 2021 06:28


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
tuchkas?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 14 Pro 2021 19:58


XVII159.7palmmirrShirErleSallStan
JeweRayeBrotJanaMurrRainSecoOrie
OlofVocaMartDISCZsolXVIIEricAtla
meetBritMykeTripSmacCeraBranGabr
onliSMASSensshalClanAquaVIIIIrvi
RexoNokiOmegStacBaluNiveRicaRoad
GrouSterHelmTrasJeweMariNikiinte
JameCollOmsaWorlELEGFranMariStef
EmilSelaSmitCollCotoVoguElecThis
PinnMatiJaumMODORondAtikWindFuxi
ZoneClosHearIgorSkinZoneCienRich
AbraMess
vlaydimir

len
# Zaslno: 14 Pro 2021 19:59


ZoneRenaMickChriXVIIBellNoboJuli
diamZoneZoneZoneZoneZoneZoneWorl
ZoneTomaZoneTimeZoneZonePoorLive
MariZoneXIIIDepoTaniBudaMikeNodo
HansBookColoRudyEscazhenEdmiJuss
WoodElitAVTOapprSUBAVargSkystrac
CityNDFEBeadTherMagiSmobHTMLWind
WordWitoKingMoulKenwChouIamsGlen
docuPaulStepChriFuckEmilDiviMagi
RussMusiAcadJohaBriaWritEffeGold
LudzAndaXboxBlueJeweFotontroNana
OrtiAnim
vlaydimir

len
# Zaslno: 14 Pro 2021 20:01


WorlKeepArmaAngiWindWillFredEngl
RobeJameTranWitcPoweOtarThatStag
BongRussJeweLivewwwnWordJokeDebi
GhiaTaniTaniTaniDoomReplLeneGeor
DaviStreJerrProjInteYolaMATLSult
tuchkasSincNord
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 4
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist