Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Pomoc - tuk v prsou
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Galeon

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 12:05 - Změnil/a: Galeon


Čau, mám problémy s tukem v prsou. Chodil jsem s tím i k doktorovi, který mi vyloučil gynekomastii s tím, že je to pouze tuk a že to časem zmizí, jenže čas ubíhá a nic nemizí (s tím jsem ani nepočítal) a už mi to začíná docela vadit (neustálý stres) a chtěl jsem se požádat o pomoc (dieta, cviky, ...) jak se toho zbavit, díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 12:21


1) Kolik ti je, kolik meris a vazis?

2) Jaky je tvuj bezny denni jidelnicek? Cos snedl za posledni dva dny, kolik a kdy?

3) Dieta je vhodna, jen musi byt rozumna - nesmi to byt stres. Cviceni na hubnuti - nejlepsi je kardio ve stylu high intensity interval (HIIT)

Clanky:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2535
http://kickboxing.blog.cz/0810/tabata-a-dalsi-aneb -intenzivni-intervalovy-trenink-pro-sportovce

Videa:
http://www.youtube.com/watch?v=lGFafoxAEiI
http://www.youtube.com/watch?v=jMnleE-DzKM
http://www.t-nation.com/free_online_program/sports _body_training_diet_velocity/training_program?vdie tNavTop
(dej si tam trenink na vikend: Sat/Sun)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 12:24


Něco k diete:
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Novor ocni-predsevzeti:-Zhubnout&to=121
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Efekt ivni-spalovani-podkozniho-tuku&to=82
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Palen i-tuku-u-vytrvalcu-%96-zaklad-vykonnosti&to=92


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Galeon

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 13:14


Díky,

- 17 let
- 177 cm
- 82 kg

- bezny jidelnice: bez snídaně, oběd většinou 2 rohlíky se salámem, večeře maso+obloha
Borecx

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 13:29


Galeon
Podívej se někdy na primu na ten pořad s tou doktorkou Cajthamlovou a Petrem Havlíčkem, treba te to inspiruje.
Galeon

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 15:08


OK, takže ty cviky z odkazů a k té dietě, to tak 3 dny nemám jíst sacharidy a po třech dnech pomalu začít a potom jak dál?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 15:23


- bezny jidelnice: bez snídaně, oběd většinou 2 rohlíky se salámem, večeře maso+obloha
Jezis, to je strasny, tvoje telo je v podvyzive a zoufale zadrzuje tuk. Abys zacal hubnout, musis rozhybat metabolismus tim, ze zacnes vic a pravidelne jist.

i]OK, takže ty cviky z odkazů [/i]
Precti si, jak se maji provadet ty intervaly, vyber si cvik, u ktereho nezkolabujes, a delej tolik intervalu, kolik ti dovoli tvoje kondicka. Postupne pridavej.

k té dietě, to tak 3 dny nemám jíst sacharidy a po třech dnech pomalu začít a potom jak dál?
Uplne zezacatku si musis vycistit jidelnicek a zacit jist spravne. Teprve pak muzes zkouset nejakou manipulaci se sachararidy. Tvoje telo zatim vubec nema zadny bazalni metabolismus, jen uklada tuky, protoze jis malo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 15:27


Snidane - varena vajicka, obilne kase, pecivo, syr, mleko, orisky, ovoce (ruzne variace, ne nutne vsechno najednou)

Presnidavka - oblozeny chleba/bageta (kvalitni, skutecne masova uzenina, kvalitni syr), kysane mlecne vyrobky, pudink, ovoce, orisky (opet kombinace, ne vsechno na jednou)

Obed - maso, priloha (ryze, testoviny, brambory, obilniny typu jahly, kuskus, pohanka, bulgur, amarant), zelenina (dusena nebo salat)

Svacina - podobna jako presnidavka

Vecere - maso, priloha (ryze, testoviny, pecivo, varene obilniny), zelenina

2. vecere - vejce, lusteniny, tvaroh (nebo tvaruzky, cottage apod.), celozrnne pecivo nebo, zelenina


Dalsi zakladni rady
Denne vypij aspon 3 litry vody (lepe vic; nepij ale vic nez 3 deci najednou – zaludek by zacal travit naprazdno)

Stridej vetsi a mensi jidla. (Vetsi – snidane, obed, vecere, mensi ty ostatní; narocnost jidla na traveni se pocita hlavne podle mnozstvi bilkovin)

Olej do zeleninovych salatu pouzivej repkovy, lneny, brutnakovy, nebo olivovy (ten ale nepouzivej jako hlavni zdroj).

Maso behem dne stridej, nejez porad to stejne. Nejlepsi maso je hovezi a kruti, po nem libove veprove, pak ryby a nakonec kurata.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Galeon

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 16:33


Ale ty cviky, jako je behani na miste a tak mi nejspis nepomuzou zbavit se tuku v prsou? Mně jde o to se ho co nejrychleji zbavit
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2009 17:12


Ale ty cviky, jako je behani na miste a tak mi nejspis nepomuzou zbavit se tuku v prsou?


Ale ano, samozrejme, ze pomuzou. Telo spaluje vzdy prebytecny tuk. Je jedno, odkud si ho vezme. Tam, kde je, tam ho spaluje. Tuk z bricha se neodstranuje pomoci tisicu sklapovacek, ale klidne jen behanim.
A tuk z hyzdi se da klidne odstravit veslovanim, kdyz na to prijde.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Galeon

Člen
# Zasláno: 5 Čvc 2009 11:28


A pomůže mi i posilování s činkama? V tom smyslu, jestli se i takhle toho tuku zbavím?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Čvc 2009 13:31


Posilovani prsnich svalu nebude mit na ubytek tuku z prsou zadny vliv. Samozrejme pevnejsi svalovy podklad pod tukovym polstarem vypada lip nez zadny svalovy podklad.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Galeon

Člen
# Zasláno: 5 Čvc 2009 15:54


Aha takže dělat ty cviky na které jsou tady odkazy → spalování tuku a k tomu cvičení → zpevnění svaloviny?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Čvc 2009 16:28


Posiluj 2-3x tydne cele telo s cinkami - to prinese narust svalu, ktery v prvni rade znamena celkove zpevneni postavy.

K tomu 2-3x tydne intevalovy trenink nebo nizkointenzivni kardio - to prinese spaleni tuku.

A hlavne - dodrzovat rozumny jidelnicek. Jist pravidelne, mit dost bilkovin, vitaminu, mineralu a zdravych (nenasycenych, rostlinnych) tuku. Sacharidy (prilohy) si hlidat, snazit se vyvarovat tech nejhorsich veci - slazenych napoju, smazenych jidel a obecne "processed food" (polotovaru, lacinych uzenin, tavenych syru apod.)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Galeon

Člen
# Zasláno: 5 Čvc 2009 17:13


Dík a ještě jsem se chtěl zeptat, jak spálit tuk ve stehnech?
triceps

Člen
# Zasláno: 5 Čvc 2009 18:19


asi tak jako tuk kdekoliv na těle.....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Čvc 2009 17:19


Tuk se spaluje nejlepe rozumnou dietou. K tomu aerobni aktivity. Telo si vezme tuk tam, kde je ho prebytek. Opakuju to porad dokola. Zadne cviky na "hubnuti nohou" nebo "hubnuti bricha" neexistuji. Tecka.

Existuji jen vhodnejsi typy cviceni na paleni tuku. Posilovani (par opakovani s tezsi vahou) ma minimalni vliv, nizkointenzivni dlouhotrvajici aerobni/kardio cviceni ma dobry vliv na planeni tuku, vysokointezivni kratke kardio cviceni ma nejlepsi vliv.
Nekde mezi tim se budou nachazet veci jako aerobik (hodina hopsani), pilates nebo joga, ktere nejsou tak efektivni jako HIIT.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Galeon

Člen
# Zasláno: 4 Srp 2009 15:47 - Změnil/a: Galeon


A co se děje, když se nejí vůbec a jenom pije voda? začne tělo spalovat přebytečný tuk?

EDIT: nejíst po určitou dobu 2-3 dny
Jirkas

Člen
# Zasláno: 4 Srp 2009 16:42


Tenhle dotaz neni myslen vazne ze ne?
Galeon

Člen
# Zasláno: 4 Srp 2009 17:06


ale jo, co by se delo v takovym pripade?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Srp 2009 18:12


Telo spali cukr, a pak zacne spalovat svaly i tuk. Bohuzel, utrpi vic svaly.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
gogolavsi

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 12:22


Mám stejný problém jako Galeon, nicméně narozdíl od něj ty rady, co tu popsal tetsuo, již dávno více méně dodržuji (rozhodně nejím salámy apod.). I přesto tuk z prsou stále nemizí, přitom všude jinde ano, dokonce i na břiše, které je mou další kritickou oblastí (občas mám pocit, že jsem ektomorf a endomorf pouze na břicho a hrudník, neboť při výšce 177 cm vážím jen 73 kg). Jenom upozorňuji, že jsem byl u doktorky a gynekomastii mi stejně jako kolegovi taktéž vyloučila. Pro zajímavost sem napíšu svůj jídelníček.

Jídelníček:
snídaně - ovesné vločky 50 g, ochucené lžičkou Granka a jedním banánem
1. svačina - 100 g krůtí nebo kuřecí šunky, tmavý chléb 100 g
oběd - kuřecí prsa 125 g, 1/2 sáčku rýže
2. svačina - sýr cottage, tmavý chléb 100 g
večeře - kuřecí prsa 125 g, 1/2 sáčku rýže
2. večeře - kefír, tmavý chléb 100 g

Celé by to mělo dát plus mínus nějakých 130 g bílkovin, 300 g sacharidů a 30 g tuku. Na rotopedu jezdím 2x - 3x týdně 40 minut, do posilovny chodím 3x týdně. Partie mám rozděleny následovně:

úterý - záda, biceps
čtvrtek - nohy, ramena
sobota - hrudník, triceps

V čem je zakopaný pes, proč tuk nejde z hrudníku pryč, to by mě zajímalo. Garantuji vám, že když snížím počet sacharidů, tak tuk půjde dolů všude možně, jen ne tam, kde potřebuju.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 17:08


1) Kolik si myslis, ze realne potrebujes zhubnout?

2) To aerobni cviceni delas kdy?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
gogolavsi

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 21:11


1) Nemyslím si, že bych potřeboval za každou cenu zhubnout. Údajně je možné, aby mi váha stála a tuk pomalu mizel. Samozřejmě můžu zkusit shodit 10 kg, nicméně nikde není psáno, že i potom ty hroty, jak já říkám špičatým prsům, mít nebudu. A to bych vypadal ještě hůř než teď...

2) Aerobní cvičení provádím ve volné dny, kdy nemám cvičení v posilovně, to znamená pondělí, středa, pátek. Jezdím na rotopedu a jakmile mi to bude málo, chci začít běhat.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 21:15


Jinak, rano jis jen zdroje sacharidu, nemas tam zadnou zivocisnou bilkovinu.
Naopak na svacinu jis te sunky zbytecne moc.

Garantuji vám, že když snížím počet sacharidů, tak tuk půjde dolů všude možně, jen ne tam, kde potřebuju.
No, to bych byt tebou, negarantoval. Protoze, kdybys nasadil opravdu poradne sacharidove vlny, tak zhubnes tak, jak sis to nikdy nedokazal predstavit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 21:17


1) Zhubnout = palit tuk.

2) To je prave chyba. Bud bys musel delat vysokointenzivni kardio (HIIT) v dny mimo posilovnu, anebo zaradit tu aerobku za posilovaci trenink, ktery by mel byt ale lehky, s vysokym poctem opakovani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
gogolavsi

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 21:22


Takže jestli to chápu správně, tak bys mi radil nasadit sacharidové vlny (např. 50 g pondělí, 100 g úterý, 150 g středa, 200 g čtvrtek, 250 g pátek, 50 g sobota, 100 g neděle atd.), posilovací trénink s vysokým počtem opakování (12-15) a aerobku za posilovací trénink? Jinak je jídelníček OK, krom té snídaně a šunky? Většinou tu šunku ale nedávám, místo toho dám třeba sýr cottage...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 21:26 - Změnil/a: tetsuo


Hubnuti:

Clanky:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2535
http://kickboxing.blog.cz/0810/tabata-a-dalsi-aneb -intenzivni-intervalovy-trenink-pro-sportovce

Videa:
http://www.youtube.com/watch?v=lGFafoxAEiI
http://www.youtube.com/watch?v=jMnleE-DzKM
http://www.t-nation.com/free_online_program/sports _body_training_diet_velocity/training_program?vdie tNavTop
(dej si tam trenink na vikend: Sat/Sun)

Něco k diete:
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Novor ocni-predsevzeti:-Zhubnout&to=121[/url]
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Efekt ivni-spalovani-podkozniho-tuku&to=82[/url]
http://nutri-exact.cz/article_det.php?clanek=Palen i-tuku-u-vytrvalcu-%96-zaklad-vykonnosti&to=92


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 21:29


Sacharidove vlny se nemusi drzet tak strikne. Precti si ty clanky.

Spis bych ti doporucil 3x tydne cvicit cele telo silovym treninkem a o vikendu si dat jeden HIIT. Podle me nemas moc co spalovat.

Dietu i aerobku si vyres jen lehkymi zmenami, neni treba se trapit predsoutezni kulturistickou dietou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2009 21:34


A jestli chces trochu pestrejsi jidelnicek, pak tady:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Akorat si spravne napocitej jednotlive ziviny, + - par gramu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist