Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Začátek pro: 175cm a 90kg
Autor Zpráva
CROM

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2008 12:28


Zdar lidi, mam dotaz:
Uz z nazvu vyplyva, ze mam postavu ... hmmm ... rekneme pripravenou udelat z "mekeho" to "tvrde" (nechci vypadat jako kulturista -kvuli prakticnosti a praci- ale spis bych bral postavu ala Jean Claude van Damme - muj cil). Jednoduse: Nepotrebuji pribrat jak se vsude pise, ale shodit (cca 10kg). Potreboval bych tedy poradit nejaky treningovy plan: kolik opakovani, jak casto, jak s jidlem atd. Nejlepe od nekoho, kdo na tom byl stejne - vlastni zkusenost je neocenitelna.
Zacal jsem cvicit pred tydnem a nevim zda cvicim dobre: chodim s kamaradem (moje kopie - taky ze stejnych duvodu) 2+2: 2dny cvicime a dva dny volna.
- Prvni den: 3 cviky prsa, 3 cviky biceps, 3 cviky zada. Vse po 8 opakovani. Pak nejake cviky na bricho: 3 cviky po 12-15 opakovani.
- Druhy den: 3 cviky prsa, 3 cviky triceps, 3 cviky ramena. Vse po 8 opakovani. Pak nejake cviky na bricho: 3 cviky po 12-15 opakovani.
Doma davame jeste nejake kliky + neco na bricho (kazdy den ode vseho 100 opakovani (5 x 20). Jidlo zatim neresim - nechci dva soky pro telo: cviceni a zmena stravy. To budu resit az tak za mesic.
JAK NA TO - prosim napiste. Diky moc CROM.
hooKy

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2008 13:49


Ahoj hled já sem měl trochu asi podobnou postavu jenom jiný míry ale tim ež změníš jidlo a svičení nejsou zas nějaký šoky co by ti ublížili si myslim. Tim že začneš jinak jíst se začne to tělo měnit jestli jíš stejně tak moc změn nebude Jestli nechceš trenovat jinak třeba obden celý tělo což si myslim ež by nebylo špatný tak by se dal udělat určitě nějakej plán jinej ale s tou stravou bys to měl určo trochu víc soustředit na ty bílkoviny a tak ono pak se to začne samo měnit když budeš i k tomu dobře cvičit


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2008 13:53


Je to trenink UPLNE TOTALNE SPATNY.

1) Necvicite nohy, ty pritom prinaseji telu nejvic. Taky se pritom nejvic spali.

2) 3 cviky po 8 opakovanich nic nerikaji, pokud u toho neni uvedeny pocet serii.

3) Neuvadis cviky, ale v zasade to nejpis bude neucinny split typu "jeden cvik na hmotu, dalsi na tvarovani", coz bez steroidu vicemene nefunguje

4) Nezhubnes bez aerobni aktivity - behani, kolo, skakani pres svihadlo, box apod.

5) Stravu musis resit NAOPAK jako prvni, protoze s blbou stravou se budes spatne regenerovat, nabirat svaly i hubnout.

6) "Jean-Claude Van Damme" je dost vysoky cil, neobavej se cvicit nekolik let "jako kulturisti". Stejne jako kulturista nemuzes vypadat, pokud nebudes mit obri kaloricky prijem a kvalitni steroidove kury...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
CROM

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2008 03:00 - Změnil/a: CROM


Diky za odpovedi, ale bohuzel jste mi napsali co delam spatne a ne co bych mel delat.

To TETSUO:
plati: Uplne totalne spatne - 2+2???
add1) Nohy - fotbal, bembajs - 1-2 tydne, kolo kazdy druhy den
add2) Sorry - 3 cviky - 3 serie - 8 opakovani
add3) to prave jsem chtel poradit - jake cviky ano - jake ne - cvicebni plan.
add4) viz. add1) + makam na dole - to je aerobik jak vino
add5) Pevne datum na zmenu je 1.9. to dodrzim, ale potrebuju poradit tu zmenu - jake jidlo ano/ne.
add6) Vysoky ne ... daleko to ano, ale je to cil tak vzhuru k nemu (pokud mou vahu necham a jen "mekke" zmenim v "tvrde" tak pohoda)

Jinak opravdu diky za rady/nazory - vse beru v potaz.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2008 10:11 - Změnil/a: tetsuo


Tohle fakt nechapu. Proc si lidi mysli, ze kdyz hraji fotbal a jezdi na kole, tak nemuseji cvicit nohy? Kdyz delas v dolech, tak podle STEJNE logiky nemusis cvicit ruce a zada. Ale cvicis je, ze jo?
VYTRVALOSTNI aerobni trenink nohou (fotbal, kolo) nemuze nahradit SILOVY trenink nohou - tim se cvici uplne jina svalova vlakna a hlavne to jinak funguje hormonalne. Nikdo netvrdi, at cvicite tuny serii na nohy a vsechno do padnuti, ale nejake drepy s cinkou a mrtve tahy byste delat meli. Tyhle cviky podporuji vylucovani testosteron, je to v podstate jedina zaruka kvalitniho rustu. Prednozovanim na stroji, upazovanim s jednoruckou, peck-deckem a bicepsovym zdvihem o koleno (abych jmenoval oblibene neuciine kraviny, ktere dela 90% lidi) se vylouci testosteronu nula cela, nula nula nic.

3 cviky 3 serie 8 opakovani = idealni cesta k postupne stagnaci. Parametry je treba stridat. Ruzne pocty serii, ruzne pocty opakovani.

Idealni je zapomenout delit telo na partie, ale zacit uvazovat o samotnych
typech cviku. V zasade jsou ctyri kategorie - cviky na spodek tela (drepy, mrtvoly, good mornings, legpress, vypady, GHR), tlakove cviky na vrsek (benche, nadhoz, trh, kliky), tahove cviky na vrsek (shyby, pritahy v predklonu, veslovani) a potom izolovane doplnky. Trenink ma byt slozeny primarne z prvnich tri kategorii cviku, v kazdem treninku jeden, max dva cviky z jedne kategorie. Bohuzel, 90% lidi dela milion cviku ze ctvrte kategorie a jen tu a tam nejaky cvik ze zbyvajicich tri hlavnich kategorii.

Cvicebni plan - idealni podle me veci jako HST, 5x5, Waterburyho treninky (Big Boy Basic, Total body training, Waterbury method, Quattro Dynamo...), bear routine, push/pull, Fomin, Korte, Sheiko, GVT, WSB...
Da se dohledat na www.ironfactor.cz

Napis sem svuj bezny denni jidelnicek...z toho se da vyvodit, jake zmeny delat, treba i postupne. Napsat nekomu dietu sampionu sice jde, ale vetsina lidi to pak neni schopna dodrzet.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
CROM

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2008 10:37


Jidelnicek nemuzu napsat, jelikoz delam ve trismennem provozu a mam to tak vselijak. Proste kdyz mam hlad jim (co je zrovna v lednicce) - vim, ze to neni!!! idealni, ale prace me zivi a kdyz mam jeden tyden ranni dalsi nocni pak po 3 mesicich jedu na jinou sachtu kde delam 1/2 mesice 12-tky (od 14hod do 02hod) a druha polovina je volna pak jedu po pul roce zas jinam, kde budu 5 mesicu a mam jen ranni. Proto potrebuji poradit jetli dodrzet 6 jidel denne a prispusobit je casu behem "normalniho"/volneho dne nebo to casove uzpusobit podle prace (kdyz vstanu ve 13hod po nocni jestli snidat nebo obedvat ).
Diky za ty rady - super napsane beru to vse na vedomi. Konecne davaj smysl nohy . Diky moc!!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2008 10:56


No tak to nezbyva, nez si pripravovat jidlo dopredu do nejake plastove nadobky. Klasika - jedna miska - maso+ryze/testoviny, druha miska - salat/dusena zelenina, treti miska - jogurt,vločky, ovoce, orisky.
A tohle behem dne stridat. Mozna jeste nejaky proteinovy napoj nebo gainer do flasky na piti, nebo do sejkru.

Zivit se rohlikama, salamem a tavenym syrem neni dobry napad, ani pri tak tezke praci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
CROM

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2008 11:13


Ted uz jen zbyva sehnat misky . Pochopil jsem spravne, ze neresit praci, ale dodrzovat +/- stejnou hodinu stajny "typ" jidla? Rano snidane - poledne obed - vecer vecere. A je jedno jestli mam nocni ci ranni. Dik moc za ochotu a cas venovany tomuto tematu. Doufam, ze pomuze i ostanim co maji vse pred sebou ... zdar C.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2008 11:51


Zaklad je v pravidelnosti, jist zhruba kazde tri hodiny a stridat vetsi a mensi jidla. Nejist za sebou totez jidlo a stejne davky. Metabolismus slape v takovych vlnach a ty je dobre podporovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
CROM

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2008 12:17


Mam jeste prosbu: bylo by mozno napsat (alespon tady by to bylo na jednom miste) "seznam" jidel. Napr. po cca 5-ti jidlech -snidane,svacina.obed,svacina,1.+2.vecere.
A jeste jedna otazka: co treba jedno pivo denne (treba jen birel). Co rikas na to? Rekneme misto nejakeho "toho" XY napoje.
Diky za ty treningy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2008 14:02


Jedno pivo denne nevadi Pokud si chces uzit trochu zivota. Je lepsi byt v psychicke pohode, nez se trapit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist