Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Tetsuo zhodnoť trénink
Autor Zpráva
Druid

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2008 09:46


cvičím půl roka

Takže:

po
dead lift - (bear / intenzita )
benchpress 5x3 85% (intenzita)
+
bicák, tricák
břicho

st
dead lift - 4x9 60% (lehký) (případně GM)
benchpress - 4x9 60% (lehký)
+
ramena (MP), lýtka
břicho



přítahy - (intenzita / bear)
benchpress - bear style (volume)
+
co se mi bude chtít
břicho

Ještě tam dám jednou týdně dřepy a jednou legpress někam

Dřepy se mi nechce, protože:
1) já vim, že technicky správný dřep minimalizuje dopad na kolena, nicméně v kombinaci s nohejbalem a dalšími sporty cítím, že to stejně není úplně ono
2) nemám je rád, snažím se je dělat fakt 100% technika s podseklou vahou, ale stejně jsem vždycky nasraný, že to není úplně ono (a pak sem ještě nasranej doma když mě lehce zabolí v kolínku třeba)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2008 10:33


Tak funkcni to jiste bude, je tam videt, zes pochopil ty zakladni principy a mas to nejak cyklovane a drzis se zakladu.

Akorat nechapu, jestli to mas tak, ze v pondeli jedes vysoky objem a v patek pak intenzitu a dalsi tyden naopak, nebo jestli jedes 2x tydne intenzitu a dalsi tyden pak 2x tydne objem.

Cimz se jenom ptam na system. Chybu v tom zadnou nevidim.

Akorat se zeptam, jake jsou tvoje specificke cile?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Druid

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2008 12:08


tetsuo Jj, na střídačku po - volume, pá - intenzita a naopak. Chci dosáhnout silového zlepšení, objem až na druhém (ale taky celkem důležitém) místě. Jinak chci zůstat všestranným sportovcem (běžné věci jako florbal, tenis, nohejbal, běhání atd.), ale teď navíc díky posilce s určitou základní silou a třeba si pomoct k lepším výkonům v těch ostatních sportech (ale to není úplně nutné).
hooKy

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2008 18:40


Mě by zajímalo v čem ti maj jako dřepy vadit v nohejbalu nebo jinejch sportech a aktivitách mě nevadili nikdy teda ;)
A tim ež budeš nasranej u techniky která ti teda nějak nejde asi když řikáš že to cejtíš že to neni ono tak to tak nevyřešíš asi možná lepší to zkoušet a naučit se aby to bylo ono ;)


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
hooKy

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2008 18:42


a ještě myslim že než by ti začlo tohle vadit u ostatních sportů tak to na chvilku čekání bude ;)


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
Druid

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2008 19:00


Takže ad dřep:
1) dřepu se úplně nevzdávám, někam tam jeden asi na středu šoupnu a v dalšim tréninku třeba zase bude
2) do teďka jsem ve všech tréninkách dřep dělal (2x12, Squats and milk, BBB)
3) je mi trochu míň sympatický než zbylé dva nejzákladnější cviky a tak si chci zkusit trénink bez něj... nejsem trojbojař ani velký kulturista a chci aby mě trénink bavil, prostě mám bench a mrtvolku radši
Druid

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2008 19:02


A dřepy vaděj třeba v tom, že když děláš sprinty tam a zpátky tak se třeba ozývají kolena trochu víc než kdybys ho nedělal.
hooKy

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2008 20:50


jako to chápu že chceš aby tě bavil já myslel že se to snažíš co nejvíc vysadit a sic běham ale nesprintuju tak nevim ale mě kolena nějak nevadili


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
Druid

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2008 10:23


hooKy No ono právě ty klasický sporty jako florbal, tenis a další, ve který běháš brzda-sprint-brzda nejsou na kolínka nejšetrnější. Tak je nechci oslabovat ještě dřepem. Nebo tak to aspoň cejtim.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2008 00:17


Drepem nemuzes nic oslabit, ale naopak posilit. Slachy a klouby jsou diky posilovani pevnejsi.
Vsichni americti fotbalisti, rugbisti, ale i sprinteri, lyzari a spol. delaji drepy s cinkou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Druid

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2008 20:46


tetsuo: Okej, díky za rady. Tak ve středu si dám dřep určitě, třeba 8x3 a na pondělí a pátek ještě uvidím. Teď jsem zkoušel dřep Tabata metodou a byl to docela zážitek... co si o ní myslíš (je popsána na ironfactoru)? Svalovka slušná další den, což je blbé, ale třeba by si tělo zvyklo kdybych to jel každý týden jednou. Každopádně doporučuju každému vyzkoušet. Aspoň jednou.
Borecx

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2008 17:49


tetsuo
Ahoj tetsuo, Nenapsal bys sem svoje míry? Aspon ruce a prsa? Zajimalo by me jak vypada clovek s takovyma znalostma o posilovani, a myslim ze nejsem sam
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2008 18:18


Vyska: 186, hrudnik: 127, ruce: 46, stehno okolo 66.
Cvicim od ledna 2007. Za tu dobu jsem shodil cirka 10-12 kilo tuku a nabral okolo 16-18 kil svalu, na bench pridal vic nez 45 kg, na drep a mrtvolu okolo 55-60 kg.

Posledni tri mesice stoji cviceni za houby, mam moc prace - prebiham mezi tremi zamestnanimi (uceni, psani, redigovani - coz znamena, ze jsem porad napichly na net). Jakz takz udrzuju stravu, takze ani moc nejdou svaly dolu, ani nenabiram tuk, ale kondicka a sila jdou dolu.

Pristi tyden mam dovolenou, zkusim dat dokupy zase nejaky program a celkovy rezim, kde bych k posilovani pridal i nejakou aerobku.
Do zari bych chtel videt zase nejaky pokrok.

Do ledna 2009 bych rad dal na bench 150 kg a 200 kg na drep.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2008 18:20


Zaklad znalosti spociva v tom, ze mam cas cist a ze taky individualne konzultuju s clovekem, ktery se par desetileti pohybuje ve vrcholove kulturistice a powerliftingu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2008 20:33


tetsuo
Tak to ses dobrej, hodne dobrej. Ja mam pres ruku jenom 38, a uz tri mesice mi neporostla, a to aspon mesic cvicim uz ten novej trenink, asi malo jim nebo co, pravda je ze od te doby co mam novej trenink jsem nenabral temer nic na vaze mozna to bude tim ale uz do sebe nedokazu vic nacpat no snad mi ten kreatin pomuze, jeden kamos kdysi bral kreatin a mel pres ruku 36, ja jen 33, a on nikdy nedelal objemovku, tak jak to nabral to nechapu
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist