Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Prosím dotaz pro začátečníka
<< . 1 . 2 . 3 .
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Led 2008 14:17


Normalne si ozkousej, kolik zvednes na zakladni cviky (drep, bench, mrtvy tah, tlak ve stoje, pritahy v predklonu, bicepsovy zdvih, shyby na hrazde a kliky na bradlech) nejvic na jedno technicky spravne opakovani.

Sila je naprosto individualni, nelze rict "kolik bych tak asi mel zvedat".

Zakladne trenovany clovek by mel byt schopny udelat na benchi minimalne 2 opakovani s cinkou, tezkou tak jako je on sam (to je takovy oblibeny test americkych vojaku a hracu americkeho fotbalu), u drepu a mrtveho tahu by mel udelat 1,5 nasobek sve vahy 1-2 opak. To je rekneme zaklad, ale neplati u vsech. Nemusis se tim ridit, resp. mit mindrak, ze to to nejde.
Mne jde treba dobre bench a mrtvola, drep je slabsi.

Z tech doplnku stravy - zaklad jsou vitaminy a mineraly (hlavne zinek a selen), potom je dobry lecitin a pangamin, kloubni pripravky (zacal bych glukosaminem) a pred a po treninkovy napoj (60-70%sacharidu, 12-20% bilkovin). Bez toho ti to pujde hur, navrch si jeste muzes prihodit kreatin. Dalsi veci uz jsou dost vychytavky, pokud to beres hodne vazne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hejdysek

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2008 15:25


panove pozorne sem si precetl vase otazky a odpovedi... nechci se vas nejak dotknout ale myslim ze nikdo nemate tak doslova pravdu... kazde telo je totiz jinak stavene a na kazdeho pusobi jina kvalita i kvantita treninku na kterou musi kazdy casem prijit sam.. ja treba posiluju tretim rokem.. zacinal jsem jako cvalik. udelat jeden klik pro me bylo neco neprectavitelneho a nedosazitelneho... v hlave jsem si srovnal ceho vlastne chci dosahnout.. noo a po trech letech mi nedela zadny problem udelat 50kliku (na pestech se spravnym drzenim tela a ruce na sirku ramen, nosem se dotykam podlahy...)nemam sice nijak vypracovane brisaky ale do minuty dam cca42 sedlehu bez zapirani nohou, na bicepsi zvedam 20-25kg 5 serii po 15 opakovanich, a na bencpressu mi 70kg taky nedela zadny problem... jinak muzu doporucit jizdu na kole(rotopedu) deně min 30min optimalni trenink 45min na stredni zatez! a muzete mi verit ze pokud budete dene jezdit na kole a behat tak se vysledky a sila dostavi samy a ne zrovna v malem mnozstvi!!! to je univerzalni rada ovsem musite uz sami prijit na to jestli chcete byt vytrvalostni nebo rychlostni bezci... ovsem ja vrele doporucuju tak pul az jeden rok zkouset a experimentovat a sami za tu dobu poznate co vlastne chcete a co vam nejvice pomaha... ja vim mnozi z vas me zavrhnou pac si reknete ze rok je priliz dlouha doba ale verte mi ze v posilovani nejde prirozenou cestou nic uspechat a vysledek dlouhodobe prace potom stoji vazne zato!!!!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2008 17:48


Nevim, co chces jen tak naslepo rok zkouset, kdyz si proste muzes vytycit cil - vytrvalost nebo sila, nebo objem svalu - a podle toho si zaridit trenink tim, ze zacnes cvicit podle uz davno predem vyzkousenych vzoru,

Lidi nejsou tak ruzni. Na rozvoj urcite veci funguji na vsechny stejne veci. Nechapu, na co chces prichazet.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
knapson

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2008 09:42


Ahoj,

Chodim do posilovny 3 mesice, zmenil jsem stravu, zacal se suplementy ( vitaminy a gainer ), delam jsem trenink pro zacatecniky, myslim, ze se to nazyva kruhovy trenink, trochu jsem zesilil a co je dulezite, ubyva mi pneumatika kolem pasu, mam ted 192cm a 90 kilo, ted bych chtel poradit jak dal, chtel bych zacit s nejakym proteinem tak 65%-70% bilkovin, zesilit v oblasti rukou, hrudniku a jeste shazovat kolem bricha, tudiz bych do treninku jako doposud zaradil 30 minut kolo, ale jak trenovat jiz zminovane partie, o tom nemam paru, dosud jsem cvicil jen s jednoruckami a benchem pri kterem jste v sedave pozici, jiny v posilce nemame, dik s pozdravem knapik
knapson

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2008 09:49


Muj soucasny jidelnicek : rano: 20g Gainer
snidaně: jogurt, ovoce, zelenina
obed: co bylo v menu, vetsinou testoviny, kure s ryzi, take rizek
svacina: ovoce, zelenina, susenky
vecere: vetsinou kureci, ale i veprove s prilohou
pred treninkem gainer 40g i po treninku 40g
pred spanim: jogurt
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2008 12:11


Jaky ma ten gainer slozeni? Celkove toho neni moc.

Klidne pridej sacharidu a proteinu po treninku.

Staci jen dodrzovat ty 2-3 aerobni aktivity tydne.

Bench delej na rovne lavicce s velkou cinkou nebo jednoruckami. Na stroje se vykasli.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
knapson

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2008 16:05


1. Gainer: 27g bilkovin, 61g sacharidu, 1g tuku, chtel bych prejit na proteinak kolem 65%-70%

potreboval bych poradit s treninkem, ted chodim do fitky 3 dny v tydnu + 2 treninky futsalu v tydnu, jestli je dobre cvicit v jednom dni coz mam v umyslu 2 partie, treba v PO biceps, triceps a hrudnik, ve stredu zada a ramena a sobotu treba zase ruky a hrudnik a jeste se chci zeptat co je na strojich spatneho?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2008 10:28


1) Stroje te nuti cvicit po predepsane draze. Ale kazdy clovek ma jinou kostru a svaly. Vetsina pohybu probiha po velmi individualni krivce, zatimco stroje te nuti cvicit po primce nebo dokonale obloukove draze. S volnymi vahami se navic musi zapojit ruzne stabilizacni svaly. Plynou z toho dve veci - se stroji nezatizis svaly rovnomerne a prirozene a nezapojis jich zdaleka tolik. A plati rovnice = cim vic svalu zapojis, tim vic hormonu se vylouci.

2) Od gaineru se neprechazi na proteinak. Muze se uzivat oboje. Po treninku beztak potrebujes hlavne rychle sacharidy, proteiny se spis znehodnocuji. Cisty protein, resp. vetsi davku proteinu ma smysl prijimat az jako druhe jidlo po treninku.

3) Proboha, dalsi clovek, ktery necvici nohy, protoze si mysli, ze behani staci. Proc si plavci a gymnasti nemysli, ze by uz nemeli cvicit vrsek? Cvici ho. Proc si lidi, co behaj, mysli, ze nohy neni treba cvicit? Proc si neuberou objem, ale proc nepridaji na intenzite?
Nemusi delat 5-15 serii drepu, staci treba 3-4, ale s poradnou vahou. Behani zapojuje jen vytrvalostni vlakna, ale silova ne. A bez stimulace silovych vlaken nohou zbytek tela moc neroste.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
valar1

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 09:35


Ahoj chcu se zeptat jak mám trénovat šikmé zádové svaly??? dik za odpověď
Borecx

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 09:52


valar1
šikmé zádové svaly? tak to ani nevim kde to je
valar1

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 11:00


Borecxje to pod rukou na zádech
Borecx

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 12:46


valar1
Aha, tak to zřejmě myslíš "široký sval zádový" na ten jsou nejlepší shyby na hrazdě s širokým úchopem, a vůbec proč se nepodíváš na http://www.posilovani.net/index.php?l=product_list &c=3
se tady ptáš na kraviny, neco si nastuduj
valar1

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2008 14:11


jj dik jen sem se chtel zeptat protoze kluci rikaji ze je to sikmy zadovy sval
JirkaSirka

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2009 15:33


Já mám doma tento posilovač břišních svalů http://www.insportline.cz/1346/posilovac-brisnich- svalu-ab-rebounder a jsem s ním spokojen. Je malý, skladný a vejde se všude. Jirka
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Srp 2009 17:44


Původní cena: 2.290,- Kč
ušetříte 1.000,- Kč 44%
Cena: 1.290,- Kč s DPH

A nejvic usetris, kdyz si nic takoveho nekoupis a zacnes poradne cvicit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tyna1992

Člen
# Zasláno: 1 Úno 2011 20:44


Ahojky... před rokem a půl jsem se chytla novýho sportu -lezení po skalách- vim že píšu na stránku o trochu něčem jinym, ale jen chci zkusit jestli mi tu někdo poradí. Potřebovala bych posílit svaly, ale neměla bych moc nabrat na váze nebo jak to říct, musim být co nejlehčí aby se mi dobře lezlo... zároveň by bylo fajn něco na fizičku a výdrž sfalů v záběru. Předem děkuju za odpověď na mojí krkolomnou otázku Kristýna ( vyhovuje mi cvičení s činkami, ale nevím jak často, jak dlouho a jak zkloubit cviky dohromady abych víc nepokazila než zlepšila, kliky a sklapovačky mi taky nedělají problém)
kernel

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2011 09:30


na fizičku a výdrž sfalů v záběru
Taky lezu. Buď použiješ mozek a nohy a nebo hrunou sílu. Ramena, předloktí a biceps.
Kliky, schyby, přítahy velké činky/ez k bradě, Military press.

To bude na fyzičku a svaly nejlepší. Hodně-dobře jíst a spát.


Vůle odejde dřív než tělo.
deskjet

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2011 21:35 - Změnil/a: deskjet


lezeni je fajn
<< . 1 . 2 . 3 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist