Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Dotaz :-D
Autor Zpráva
Jakub J

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2007 17:58


Dobry Den. Je mi 17 let, vazim 75 Kg , merim 188cm....
Posiluji kazdy den+zavodne plavu....
Mam koupenu vyzivu PRO IMPACT.. Nemuze mi to nejak ublizit, kdyz je mi teprve 17 ?? Jestli ne, kdy to mam presne jist a ma to opravdu ucinek??
Predem dekuji mnohokrat za odpoved..
coolturista

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2007 21:16


vyzivu PRO IMPACT

co to znamená ? jaký je to přípravek ? Jinak co čekáš obecně od posilovani, svaly, silu, nebo to je jen doplněk k plavání ?
coolturista

Člen
# Zasláno: 26 Pro 2007 21:22 - Změnil/a: coolturista



tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Pro 2007 13:47


Myslis tuhle vecicku? - http://www.vitaminshop.cz/eshop/detail.php?idzb=31 1

No, je to vcelku bezny protein na bazi syrovatky (koncentrat, izolat a hydrolyzat).
Uziva se to pri zvysenem pozadavku na mnozstvi bilkovin, coz tvuj trenink splnuje.
Stat se ti nemuze nic, pokud celkova denni davka bilkovin vyrazne nepresahuje 1,6g/kg telesne vahy, v tvem pripade - ponevadz jsi ektomorf a mas rychlejsi metabolismus, to muze byt az 2g/kg.
Dulezite spis je, jak ten protein davkujes. Vhodnejsi by pro tebe bylo primichavat si k nemu maltodextrin a glukopur, protoze ciste bilkoviny rust neumoznuji.

Vzhledem k tomu, ze jde o syrovatkovy protein, ktery nema uplne vyvazene spektrum aminokyselin, bych nedaval vic nez jednu odmerku denne.

Celkove se zamer na pestrou stravu, kde budes v kazdem jidle jist trochu jine suroviny, abys mel co nejvyvazenejsi pomer aminokyselin.
Nezapominej na zeleninu a ovoce, vhodnym zpusobem ti zpomali traveni a zlepsi vstrebavani zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Pro 2007 13:49


Posiluji kazdy den - to asi neni uplne nejvhodnejsi
+
Zavodne plavu - bacha, abys nebyl pretizeny. Jednak to zpomaluje rust tkani a jednak oslabuje imunitu.

Zkus napsat, jak trenujes (jake cviky, serie, opakovani, delku treninku a dobu, kdy cvicis + jak se ti to doplnuje s treninky plavani).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Pro 2007 14:05


Jo, a nizky vek neni ABSOLUTNE VUBEC zadna prekazka v uzivani proteinu. NAOPAK! V puberte mas potrebu bilkovin nejvetsi. Cili je velmi vhodne nejaky protein, pokud hodne sportujes, uzivat. V tomhle jsou mnozi rodice zbytecne opatrni. NAOPAK nedostatek bilkovin muze mladeho cloveka dost poskodit ve vyvoji.
Ono, teoreticky - da se to potrebne mnozstvi snist i v normalnim jidle, ale nekdo proste neni zvykly jist a navic, praskove koktejly se mnohem rychleji travi a vstrebavaji (cca pul hodiny az hodinu, proti beznemu jidlu, kteremu to trva dve hodiny a vice, treba i sest...)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jakub J

Člen
# Zasláno: 27 Pro 2007 20:32


Dekuji mnohokrat za radu, jde mi hlavne o silu, ponevac techniku plavani mam dokonale zvladnutou a potrebuju nabrat... Jeste jsem posilovani konzultoval s trenerem a ten mi sestavil trenink 3x tydne v posilce :D
Jakub J

Člen
# Zasláno: 27 Pro 2007 20:33


Jo mimochodem, presne tu vyzivu v tom odkazu mam
coolturista

Člen
# Zasláno: 27 Pro 2007 21:45


jsem posilovani konzultoval s trenerem a ten mi sestavil trenink 3x tydne v posilce

napis ten trenink prosím sem jo ?
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist