Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Co d
Autor Zpráva
VanHorn


# Zasláno: 31 Čvc 2007 17:50


Ahoj chlapi,
je mi 27, (185cm,90kg), cvi
Jimi bOi

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2007 17:56


Vsechno spatne
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=1241 a
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=1262


________________________________________________________
Zatím však netuším, jak skončit s žitím, mě by se nejvíce líbilo pitím...
VanHorn


# Zasláno: 31 Čvc 2007 20:27


Ten zve
SmoG

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2007 20:46 - Změnil/a: SmoG


VanHorn
Fakt j
blaster18

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2007 22:13


Zvy


__________________________________
If there is a will, there is a way!
The Stone

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2007 22:34 - Změnil/a: The Stone


Van Horne je to dlouhy ale doporucuju precist hlavne posledni odstavec

Vis, ono s tema kilometrama je to skutecne stejny jako se svalama. Kdybys behal pul roku 5km, a nekdo ti rek ze mas behat 1km, co je na tom spatne? Ano, je to kratsi vzdalenost, jenze ty ji musis zabehnout rychlejc! Je to jina vzdalenost, takze kdyz budes behat kilak, budes ho behat jinym tempem nez 5km, rychlejsim. Neni to krok zpet, ovsem kdyz zvolis jiny tempo. Nemuzes to bezet tempem jako 5km. To samy se cvicenim. Jestli si cvicil 15 serii, zkus si dat treba 3 serie a zvysit vahu. Nebo zvysit pocet opakovani. Trenink o 15ti seriich je treba bear, kterej cvici bezne velky mnozstvi lidi (neni to vyslovene trenink o 15 seriich ale dejme tomu), a potom klidne prejdou na neco o 3 seriich. Proc? Protoze je to pro telo sok, a pochopitelne to odcvicis s vetsi vahou. A neni to lepsi zvedat vyssi vahy? Aneb jak rika hruda: vacsia vaha=vacsie svaly

Ono 2x12 opakovani vicmene este rozcvicka je. Pokud nejses uplnej zacatecnik tak bych to snad ani nedaval. Ale 4 serie o 8 opakovanich, 5 serii po 5ti opakovanich atd na haranici je idealni i pro velmi pokrocily cvicence.

A ze ti to prijde jako rozcvicka. Ono to treba tak prijde, ale nemuzes jet vsechno podle pocitu. Sval se ma stimulovat, ne nicit! Velkym treninkovym objemem muzes snadno dospet k pretrenovani, vice opakovani uz je na vytrvalost. Kdyz udelas 20 serii po 30 opakovanich, svaly te budou bolet vic a budes vic splavenej nez kdyz udelas 5 serii po 8 opakovanich. Jenze po cem vic svaly porostou? Samozrejme po 5x8, protoze pojees s mnohem vyssi vahou. A ty chces jet s vysokyma vahama prednostne, ne opakovani na vydrz.
Vem to jako s tim behem. Jde ti o maximalni rychlost (silu a objemy) tak taky budes jako sprinter behat treba nekolikrat stovku, padesatku, sedesatku (tzn zdvihnes nekolikrat vysoky vahy). Unavis se mnohem min nez kdybys zabeh jeden marathon (rozumej marathon ala 15 serii po 10 opakovanich(i min))a pritom ti rychlost poroste daleko rychleji. Ze sprintu se tolik neunavis, z


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
VanHorn


# Zasláno: 31 Čvc 2007 22:45


To blaster18 a The Stone, kte
VanHorn


# Zasláno: 31 Čvc 2007 22:53


To Stone:
Tak
blaster18

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2007 22:54 - Změnil/a: blaster18


Mo


__________________________________
If there is a will, there is a way!
Hruda

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2007 23:43


VanHorn
i kdy


--------------------------------------------
Som cool-turista!
The Stone

Člen
# Zasláno: 1 Srp 2007 08:46


Problem nebude ani v 15ti seriich, ani v cviceni partie 1x tydne, ale v 16kg jednoruckach. S tim chte nechte nic neudelas, i kdybys cvicil 2x12 3x tydne. Otazka jestli si cvicil sopis na silu? Odpoved: ne. A muzu ti rict ze bych se hooodne divil kdybys zesilil (stejne jako kdybys z marathonu zrychlil svoji stovku). Sila vyzaduje ohromny vahy, ktery zvednes treba 3x, klidne i jen jednou. Na objem bych taky nerek ze si cvicil, protoze stejne jako u sily potrebujes aspon rozumnou vahu, bench s 32kg (2x16) ti absolutne nic neda. Takze jediny cos mozna ziskal je svalova vytrvalost, abych ti tady nemusel rikat svuj uprimnej nazor. Zaklad je bud posilovna nebo koupit veci domu. Jesi nemas na lavici a velkou cinku, aspon nakladaci jednorucka, na kazdou aspon 30kg pro zacatek. Pak se muzem bavit dal


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist