Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / p
Autor Zpráva
coolturista

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2006 22:35


m
Coyote

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2006 05:10 - Změnil/a: Coyote


coolturista

1) Wtf? Proc bys z toho jako nemohl pribrat tuk? Jde o celkove mnozstvi prijate energie a je jedno z ceho je. Tuk muzes pribrat i z bilkovin...

2) je to moc a je to na hovno. To, ze sval roste 48 hodin jsem tu zavedl zrejme ja, ale skoro nikdo z vas to nepochopil.

proto
coolturista

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2006 11:13


je
Stracena

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2006 11:44


to ze sval roste 48 hodin to sem cet uz vicekrat, Coyote tys to jenom upresnoval ze rust a regenerace je neco jinyho je to o par topicu vedle


_________________________
mam novej nick- The Stone
coolturista

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2006 18:55


pros
Hruda

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2006 10:38


coolturista
Ten pulover kludne vyhod.
Cvicis hrudnik obden,alebo 3 krat do tyzdna myslis?


--------------------------------------------
Som cool-turista!
coolturista

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2006 11:23


Hruda
cvi
Hruda

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2006 12:59


Ked dobre regenerujes,tak rostnes dobre,ne?Tak ked dobre rostnem naco sa budem pytat ci dobre cvicim.A naco ziadat o radu?Hm?
Asi to nebude take dobre s tou regeneraciou,ked ziadas radu.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
coolturista

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2006 22:25


Hruda
jako dob
Stracena

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2006 22:31


cau hele nechce se mi zakladat novej topic ale mam 2 dotazy:
1) neudelam ani jeden shyb a pride mi to trapny, navic vim ze to buduje zada, nikdo me u toho nepomaha sou naky pomocny cviky nebo staci kdyz je budu dene delat do ty pozice do ktere to zvladnu?
2) pri klasickem protazeni nedam ruce na zem s napnutyma nohama. vadi to v posilovani nebo to je jedno?
predem diky


_________________________
mam novej nick- The Stone
Tryggve

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2006 23:01


Stracena
1) pomocny cviky - stahovani kladky nebo shyby na shybovacim stroji, ale lepsi je delat shyby do ty pozice, do ktery to zatim zvladnes. Kdyz chces zlepsit shyby, musis cvicit shyby. Casem udelas prvni celej shyb a pak dalsi...
2) nejaka flexibilita by nebyla od veci, takze nejaky protahovaci cviky by ti s tim mely pomoct.
Hruda

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2006 10:55


Stracena
Tak si daj pod seba stolicku a pomahaj si nohami.

coolturista
Tym mnozstvom a na doraz ich tak akurat pretrenujes.


--------------------------------------------
Som cool-turista!
Coyote

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2006 19:04


jako dob
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist