Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Pomoc se sestavením tréninku
Autor Zpráva
Hanss

Člen
# Zasláno: 10 Říj 2016 14:05


Ahoj, cvičím cca 4 měsíce, první 2 měsíce jen kardio, posilování břicha a shiby. Teď poslední 2 měsíce se snažím více posilovat celé tělo, tudíž kardio + full body trenink, který jsem si, ale sestavil sám. Hlavně jsem chtěl zhubnout, což se mi i povedlo z 90 na cca 80kg a i celkově postava vypadá o dost líp, než předtím.
Je mi 24, vážím 80kg, měřím 181cm. Cvičím jen doma.
Studuji, tudíž mám hodně času na tréninky, proto je mám asi bych řekl i zbytečně dlouhé.
Cvičil jsem hodně i dříve, ale za poslední 2 roky jsem na to celkem kašlal a díky tomu i dost přibral, na těch cca 90-92kg.

Popis tréninku:
Pondělí: (v takovém pořadí jak píšu...)
1.série
- Bench press, rovná lavice - 8,7,6,5,4,3,2,1 - pauzy zhruba 20-30s - 73kg
- Přítahy jednoruček v sedě(biceps) 8x - (hmotnost 18kg) na každou ruku
- motýlek na lavici 2x30 opakování 11kg na každou ruku
- upažení s jednoručkami 1x30opak. (hmotnost 2kg)
- ketlebell 3 cviky(8kg) - zdvihání oběma rukama do úrovní ramen 1x15
- zdvihání za hlavou do protažených rukou 1x15
- swing 1x20
- 2min - boxovací pytel
- hluboké dřepy - 1x10
- triceps kliky o židli, nohy na zemi - 1x20
- břicho 4 minuty série(5cviků)
- kliky klasické - 1x25
- ab whell roll 1x15
- rotoped 2min
- výpady na nestabilní podložce 1x10

2. série - to samé jako 1.série, akorát kliky diamanty 1x15

3. série - jen místo bench, tlaky s jednoručkami hlavou nahoru 2x8 a vynechání přítahů jednoruček v sedě. Kliky na široko 1x25.

4.série - to samé jako 3. série. Kliky do V - 1x15

Trénink trvá cca 60min. Po tréninku 20-25min běh.

Úterý - buď trénink MMA - večer nebo plavání 35min nebo běh 35min plus švihadlo 15min

Středa - to samé jako v pondělí, případně bez kardia

Čtvrtek - kardio - běh 40min nebo plavání 40min nebo i plavání ráno, běh večer

Pátek - to samé jako v pondělí a středa

Sobota - volno

Neděle - kardio - běh nebo plavání nebo rotoped...vše okolo 30-40min

Další týden to samé.

Omlouvám se za možná ne úplně přesný popis cviků, nejsem žádný expert, spíše začátečník.

Budu rád za jakoukoliv radu ohledně sestavení tréninku i čehokoliv jiného. Díky moc.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist