Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Organizace tréninku + strava
Autor Zpráva
jabaduba

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2016 14:46 - Změnil/a: jabaduba


Zdar,

snad mi někdo bude poradí. Je mi 23 176cm 75kg, chtěl bych přibrat nějaké svaly (hlavně) a zároveň zařadit i 1x týdne cardio a shodit trochu tuku (jestli to je moc najivní utněte mne rovnou ).

Jde mi o to, že jsem začal cvičit Korteho - bench, dřep, mrtvý tah. + jeden doplňkový cvik na závěr - lýtka, biceps/triceps, rozpažování v předklonu, břicho, arnoldovky apod. ve stejném stylu jako 3 hlavní cviky.

(mám za sebou nepravidelné cvičení v průběhu pár let, chvíli jsem jel split, ten mi taky vyhovoval, teď jsem chtěl zkusit zakomponovat i to kardio)

Momentálně mi rozvrh dovoluje chodit do posilovny 2 dny v týdnu. A to v pondělí a ve čtvrtek dopoledne. Takže tehdy jedu Korteho. A o víkendu bych rád zařadil nějaké cardio (protože školní posilku už nestíhám) a ideálně ubral pár gramů ze zásob.

Můj hlavní dotaz je:

Jak se stravovat po čtvrtečním dopoledni, abych mohl přes víkend zařadit cardio a opravdu něco spálil? Ale zároveň (jak je známo svaly rostou v klidu v regeneraci po tréninku) se nakrmil po tréninku tak, abych ho neznehodnocoval.

Z principu sach. vln totiž přebírám poznatek, že ideální na spalování je cvičení ve dnech se menším příjmem sacharidů (aby tělo sahalo do zásob). Ale jak to tedy udělat, aby jsem zároveň zregeneroval po čtvrtečním tréninku a mohl např. v sobotu odcvičit nějaký trénink stylu freeletics v lehčím tempu a mělo to smysl? A pak stíhal zpátky doplnit energii do pondělního tréninku?

Snad to nezní moc zmateně a jde z toho pochopit o co mi jde..

Budu rád za za jakoukoli radu.

Jestli to vůbec lze praktikovat podle mých představ, nebo jestli se vykašlat na rozdělení do týdnů a nebo jestli to rozdělit nějak jinak, např. 2 týdny Korte a 1 jen cardio.... ?

Díky za nápady !
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 10 Bře 2016 19:55


Maximalne totalne a zbytocne to komplikues cvicis len 2x za tyzden co je fakt malicko, iked zmeny mozu byt zo zaciatku rychle, coskoro sa to uplne spomali. Ak chce chcudnut nekomplikuj si to dakym stvrtkom, z jedneho kardia za tyzden ozaj neschudnes, zaklad je mat nizsi energeticky prijem nez vydaj a bodka. Pozri si tento obrazok a popis knemu https://www.facebook.com/lu.zu.fitness/photos/pb.1 568385136706387.-2207520000.1457636659./1741822762 695956/?type=3&theater
jabaduba

Člen
# Zasláno: 11 Bře 2016 20:55 - Změnil/a: jabaduba


Díky za odpověď, abych si to upřesnil,

radíš mi teda cvičit jenom silově až do doby, než se rozhodnu opravdu shodit a pak snížit příjem kalorií pod můj denní příjem a cvičit jen kardio?

Obrázek jsem si pozrel a popisek přečetl.. ale nepochopil jsem co jsi tím chtěla naznačit, neholduji fitness polotovarům


Není nutno číst:

""
Ještě by mě zajímalo, jestli by mělo smysl zařadit to cardio hned po objemovém tréninku? Zajímalo by mě jaký by to mělo vliv na růst.

(nejprve se hojně doporučovalo přijmou hned po sacharidy pro doplnění glykemických zásob, což se prokázalo jako zcestné a je důležitější tam poslat spíše bílkoviny zejména bcaa.)

Když mám před tréninkem dost síly (glykózy) na to, odcvičit kvalitní trénink, tak přece efektivně poškodím svalstvo, které se bude muset tak či onak zregenerovat (narůst), nehledě na to jestli těsně po tom bude tělo muset ještě sahat do rezerv, když budu cvičit cardio, ne? A nebo naopak to předá tělu impulz ve smyslu, že sv. vlákna nemají růst zas o tolik moc, jako by narostly při dostatku energie resp. bez cardia?

Mělo by případně smysl tam poslat nějaké bcaa mezi objemovým a následným cardiem, pro zamezní popsaného?

Někdy by mě zajímalo jak opravdu fungují látkové výměny a jak tělo reaguje na různé podněty... asi si půjčím nějakou literaturu
""
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 12 Bře 2016 22:43


NO tu literatutu si rozhodne pujči :D
Nie, kludne cvics silovo a plus si das dake kardio 20minut potom, bcaa idealne pit pocas celeho treningu na ochranu.
Akym fitness polotovarom? ake polotovary tam akoze su? ci ty dufas ze schudnes z pizze, kolačov a kakaa? :D tak to snivaj dalej
A to co pises nizsie... je preteba totalne zbytocne riesit, nie si zavodny sportovec ani nemakas nejak ze extra, ako pisem 2x za tyzden cvicit je malicko ale samozrejme lepsie nez nic
jabaduba

Člen
# Zasláno: 13 Bře 2016 14:28


To jo, ale dva dny po posilce se nemůžu hýbat :D ...

Z příspěvku na fb jsem pochopil, že má odrazovat lidi od fitness výrobku a nezdravých polotovarů obecně. To není můj případ, takže jsem moc nepochopil co tím chceš říct. Stravu si hlídám.

Zajímalo by mě jak to v těle funguje, tak se ptám jestli to tu někdo neví.

Nějaký tip na literaturu?
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 14 Bře 2016 13:01


No vidno, ze si si to neprecital.Na obrazku su vhodne potraviny,z ktorych by si mal cerpat a v popise ktomu obrazku odkazujem na jednu stranku, kde si vies skvele zostavit jedalnicek tak, aby tvoje telo malo to, co potrebuje, a stracal si tuk.
Ja som zastanca (a aj kazdy kto si otom uz nieco nastuduje) toho, ze ziadne sacharidy pred treningom su najlepsi spalovac. Takze je uz na tebe vsetko ostatne.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 16 Bře 2016 10:25


jabaduba tady píše ještě po jiným nickem FeeDee, což je zakázané.
Prosím psát pouze pod jedním nickem, nebo to skončí banem, děkuji!


42let @ 195cm @ 125kg
jabaduba

Člen
# Zasláno: 17 Bře 2016 19:56


No přečítat jsem si to přečítal... kalorickétabulky.cz znám, zkoušel jsem si i měsíc zapisovat. Nicméně to není nic k tomu na co jsem se ptal.

Jinak díky za tip ohledně sach. před tréninkem, budu se řídit.

Legi: Google si pamatoval jeden, který já ne, po přihlášení pak automaticky vyplnil. Tak jsem se to snažil aspoň u daného téma držet pod jedním nickem.. jinak nechápu pointu v čem to vadí.

Nějaký tip k tématu nabírat a zároveň spalovat?
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 22 Bře 2016 00:47


ziaden tip, drz bielkoviny plus suplementy na ochranu svalstva a sachre drz v norme aby si chudol
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist