Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Domácí tréning
Autor Zpráva
Lothbrok

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2015 17:22 - Změnil/a: Lothbrok


Dobrý den Všem. Chtěl bych se zeptat - poprosit, zda by tu nebyl někdo ochotný/hodný mi pomoci sestavit tréning v domácích podmínkách. Jsem dost pracovně zaneprázdněn a vracím se denně až večer domů a zde na vesnici ani nemáme fitko, tak jsem se si alespoň koupil nějaký základ domů. Jednoručky-dlouhou tyč-hrazdu-obyč lavici polohovatelnou. Nic moc ale víc sem už nenacpu.... Já, 22 let, 183cm, 88Kg. ňějaký ten tuk určitě mám, ale břicho boky atd ne. Nechci zhubnout, to radši zůstanu takhle, ale chtěl bych spíše trošku přidat na objemu.

Zatím cvičím 3x týdně prsa/triceps - nohy/záda - ramena/biceps ale myslím že vtom nemám žádný systém, jen cvičím do selhání. Kdyby někdo věděl, co se dá s tímto náčiním zbastlit za tréning, byl bych moc vděčný. Něco už sem našel ale co jsem pochopil, je to dosti individuální.
Jídelníček nemám, sacharidy-bílkoviny ani písmenka v polívce nepočítám.
Stravuju se většinou takto:

Snídaně: nesnídám, beru na lačno léky na žlázu a v práci už to nestíhám, max tak bebečka nebo musli tyčinku na tajňačku před šéfem.

Svačina: 8:30 Mléčné výrobky (jogurt,podmáslí,kefír) + ovoce (banán,mandarinka,pomeranč)

Oběd : 11:30 pořád něco jinýho, děkuji bohu za mou maminku a její obědy (bez polívky)

Svačina: 15-16:00 pečivo-sýr,salám,zelenina/ braseola

Večeře : 19-20:00 to jsem většinou po cvičení takže Müllermilk+banán. Myslím že jsem někde četl že muller je jakš-takš náhrada gajneru tak si ho vždy dávám :D

Pozdní večeře : 21:00 to co na odpolední svačinu, v treéningový den tvaroh s ovocem

Do toho 3 čaje a 3 kávy, každej hrnek s lžičkou cukru + čistá matonka

Sem asi prase tak šup do mě, udělejte ze mě chlapa!!!!
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 4 Lis 2015 00:47


Ahoj tak co sa tyka stravy je to celkom biedne, nemas tam takmer ziadne bielkoviny (akurat ten tvaroh,šunku a snad maso na obed), no to je fakt strasne malo, na rast svalov su bielkoviny nevyhnutne.
Co sa tyka treningu stym co mas doma, v googli si zadaj cviky na chrbat s jednoruckami, cviky na biceps s jednoruckami atd,takto podla toho co mas , vsetko ti to gugl vypluje na tie vacsie partie - hrudnik, chrbat, nohy sa snaz vzdy zaradit aspon 4-5 cvikov aby si ich komplexne precvicil, co sa tyka ramien tak zvol cviky aby si vzdy precvicil cele ramena, teda prednu,strednu aj zadnu hlavu ramena, to tiez najdes v gugli biceps, triceps kludne 3cviky postacia a ak cvicis ze do zlyhania to je sice super, ale kolko opakovani? skus ist pri naberani do max 10opakovani v takych 3-4seriach a ak by si zvladol napr tych opakovani aj 20 treba pridat vahu
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist