Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Poskládání treninku
Autor Zpráva
Soducius

Člen
# Zasláno: 16 Kvě 2015 17:48


Dobrý den,
Měl bych dotaz co se týče postupného odcvičení jednolivých cviků-setů. Viděl jsem videa kde cvičí stylem, že například provádí cvik s jednoručkami kdy udělají 8 opakování, 2 min rest a pak znova, takhle to udělají 4x a říkají tomu set (Poté jdou na jiný cvik) . Jindy však cvičí např. 5 různých cviků za sebou bez přestávky a jakmile jich udělají všech 5 tak si dají pauzu třeba 4 min. Jaký je mezi těmito "sety" rozdíl a jak se jim říká (mají li nějaké jméno) ?? Případně který je lepší na nabrání svalové hmoty (samozřejmě se správným stravováním) ??
maacher

Člen
# Zasláno: 16 Kvě 2015 19:43


tomu prvnimu se rika klasicka serie, kdyz cvicis dva cviky za sebou apak odpocivas, tak se tomu rika superset, tri pak triset tri a vice giganticka serie. Takove principy maji vliv pro pokrocilejsi cvicence, jsou dobre na fyzicku , jako kratkodoba zmena v treninku, v zaveru pripravy atd. Zacatecnici by se meli drzet zakladu.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist