Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Krátký čas posilování
Autor Zpráva
Rybicka

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2015 16:29


Ahoj. Chci se prosím zeptat, zda je možný objemový trénink při možnost cvičit každý den maximálně 30 minut. Jaký typ tréninku zvolit pro cvičení úplně každý den, ale na krátkou dobu asi těch 30 minut? Split nebo Fullbody? jaké cviky vybrat a dá se na to růst? Jsem zvyklý cvičit 2 hodiny, ale teď se chci zeptat na tuto popsanou variantu. Děkuji.
Rybicka

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2015 13:23


Tak mě napadlo tohle. Musím teď cvičit doma a chci poprosit o posouzení tréninku a kostru stravy. Chci jet 3 x týdně FULLBODY takto:

Pondělí: Dřepy 15,10,8,6,6
Přítahy jednoručky v předklonu s oporou o lavičku 12,8,8,8
Bench 15,12,8,6,4
Francouzský tlak 12,8,8,8,
Bicepsový zdvih velké činky 12,8,8,8
Rozpažky 8,8,8

Středa: Výpady/výstupy na bednu 15,10,8,6,6
Přítahy činky v předklonu 12,8,8,8
Rozpažování na rovné lavici 12,8,8,8
Tlak s jednoručkou za hlavou 12,8,8,8
Kladivový zdvih 12,8,8,8
Tlak s velkou činkou ve sedě 8,8,8

Pátek: Dřepy 15,10,8,6,6
Mrtvý tah 15,10,8,6,6
Pullover 12,8,8,8
Bench na úzko 12,8,8,8
Bicepsový zdvih jednoruček 12,8,8,8
Přítahy velké činky k bradě 8,8,8

+ lýtka a břicho. Strava: 8 h snídaně, 10:30 protein+zelenina, 13:00 oběd, 15:30 protein, 17:00 trénink a hodinu po tréninku večeře.

Co vy prosím na to? Pozměnily nebo vyměnily byste nějaký cvik nebo počet opakování a sérií? Díky moc.
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2015 13:28 - Změnil/a: Fitnesak94


ahoj, jestli se teda bavime o objemu tak bych vyhodil ty rozpazky ( jinak trenink se mi zda dobre sestaveny ). A co takhle zkusit s tezsi vahou 5 opak a s lehci 8 a stridat to ? serii tak 7 na cvik. k tomu jidelnicku , proc mas v 8 snidani pak v 10:30 protein? a obed v 1. Proc nemas snidani v 8 a pak obed ve 12
Rybicka

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2015 17:46


Cílem je nabrat trochu objem. Zlepšení celkově postavy. Vycházel jsem z toho, že cvičím doma, v panelovém bytě a sám. Takže bench, mrtvý tah, dřep atd. opatrně. Rozpažky v mírném předklonu na zadní delty špatné? Ten protein v 10:30 tam dávám, abych za ten den měl ty 2 g na kg hmotnosti své váhy. Nevím, kam by se ještě vešel?
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2015 21:04


2g na kg sve vahy je trochu moc , to uber. Nejsi kulturista uplne zbytecne si zatezujes ledviny dej 1,5 max a hlavne aspon 2l tekutin. K tem rozpazkam ja myslel na prsa.. Na ramena to je ok.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist