Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / "Poloviční" Fullbody trénink
Autor Zpráva
xander8387

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2015 19:15


Ahoj, zajímal by mě váš názor na tento trénink. Přemýšlel jsem, jak zachovat fullbody a přitom zvládnout, dejme tomu, 2 cviky na partii.
Chodím cvičit 3x týdně a říkal jsem si, jestli by šlo cvičit následujícim způsobem.
Trénink A - ramena, biceps, triceps,prsa
Trénink B - stehna, lýtka, spodní záda, vrchní záda
+bych na konci přidal trapézy a břicho.
V praxi by to znamenalo: A, den pauza,B, den pauza, A, víkend,B,den pauza,A,...
Jelikož u Splitu se doporučuje jet každou partii 2x týdně, tak i tento trénink by vycházel na každou partii 2 týdně (z dlouhodobého hlediska)
Co myslíte, má to smysl nebo je to blbost?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 1 Bře 2015 12:14


Chceš cvičit split a říkat tomu fullbody?


42let @ 195cm @ 125kg
xander8387

Člen
# Zasláno: 1 Bře 2015 20:42


No většina splitu mi přijde rozdělených daleko víc a podrobněji. Jde mi o to, jestli fakt ten 1 cvik na partii stačí, protože i když jedu s těžkou vahou, která mě dostatečně unaví po 4-5 sériich, tak potom už tak nějak nic necítím.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist