Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Treninkovy plan nazory
Autor Zpráva
Apores

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2015 11:51


Dobry den,

vazil jsem 117kg a zhubnul jsem na 95kg za rok a uz me plavani nikam neposouvalo, tak jsem si rekl, ze zkusim posilovnu. Nejdriv jsem si precetl stovky clanku o posilovani a strave, spravne cviceni na youtube atd. Pote jsem vyhledal nejblizsi posilovnu, kam nechodi jen kulturisti, ale i normalni lidi, ktery zacinaji jako ja. Nyni jsem ve fazi kdy potrebuji zpevnit cele telo, abych mohl cvicit nejucinejsi cviky jako je MT, drep s cinkou. Sestavil jsem si FB trenink a chtel bych ho s vami prodiskutovat, zda neco nezanedbavam, nebo naopak nepretezuji. Cvicim cca s 80-85% sveho maxima.

Cil: Premenit cca 10kg tuku na svalovou hmotu.
Proporce: 175cm, vaha 92kg, vek 24 let

Jidelnicek:
Snidane:1-2 chleby se sunkou
Svacina 1: protein 30g s kreatinem 5g
Svacina 2:jogurt
Obed: 100g libove masa a cca 150g prilohy (ryze,brambory,kuskus)
Svacina :protein 30g s kreatinem 5g
Vecere: Celozrne pecivo se senkou

Suplimaty: Protein 30g (dopoledne a odpoledne), Kreatin (dopoledne a odpoledne), BCAA pri treninku rozpustene ve vode 6,2g Extrifit

Treninkovy plan:
Pondělí:
legpress 4x10
benchpress 4x8
stahování horní kladky(záda) 4x10
upažování s jednoručkama 3x10
výpady s jednoručkami 3x15
bicepsový zdvih s jednoručkami 3x8
zkracovačky (břicho) 3x12
Kardio 15-30 min

Středa:
Veslování (záda) 3x10
Předkopávání 3x10
Zvedání kolen ve visu 3x10
Rozpažování s jednoručkami na rovné lavici 3x8
Zakopávání 3x10
Přítahy s jednoručkami v předklonu 3x10
Zkracovačky 3x12
Kardio 15-30 min

Pátek:
legpress 4x10
benchpress s jednoručkami 5x8
bicepsový zdvih s jednoručkami 3x8
výpady s jednoručkami 3x15
upažování(ramena) 3x8
metronomy 3x12
tricepsové stahování kladky 3x10
Kardio 15-30 min


Dekuji za kazdou radu.

Preji hezky den Smid.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 1 Bře 2015 12:13


Ahoj, veškeré informace nalezneš zde na fóru v jednotlivých sekcích, včetně článků o výživě. Zcela konkrétně Ti mohu prozradit, že to je jídelníček pro dítě a ne posilujícího dospěláka. Takhle zhyneš hladem. Hlavně, že tam máš 10g denně kreatinu, na tos nezapomněl. Je to asi 2x vyšší dávka, než bys měl denně přijmout. Pozdravuj svoje ledviny!


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist