Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Procvičování velkých partií 2x týdně (3x týdně trénink)
Autor Zpráva
Njord

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2015 16:42


Čus, celý dny projíždim net a snažím se najít nějaký přijatelný tréninkový plán, který by mi umožnil trénovat velké partie (záda, nohy, prsa) 2x týdně, abych mohl nabrat nějakou tu svalovou hmotu efektivněji - vážím 70kg a chci nabrat 5kg, čas na fitko mám pouze 3x týdně. Nicméně na netu jsem nenašel nic, co by mi vyhovovalo, buď tam byly cviky, u kterých vím, že je neumím provést na 100% a nebo mi nesedly jinak. Takže po hodinách uvažování a vybírání cviků jsem vyplodil tohle:

PONDĚLÍ - záda, nohy, biceps
STŘEDA - prsa, nohy, triceps
PÁTEK - prsa, záda, ramena


záda
shyby - 4xMAX
mrtvé tahy - 4x6
přítahy tyče v předklonu - 4x8
(pondělí a pátek to samé)

nohy
dřepy - 4x6 (pondělí) legpress - 4x6 (středa)
zakopávání - 4x8 zakopávání - 4x8
předkopávání - 4x8 předkopávání - 4x8
(zbytek pondělí a středa to samé)


prsa
rovný bench-press - 4x6
tlaky hlavou nahoru - 4x8
peck-deck - 4x8
(středa a pátek to samé)

K tomu:
pondělí
bic. zdvih tyče - 3x8
kladivové zdvihy - 3x8

středa
kliky na bradlech se zá. - 3x8
franc. tlaky - 3x8

pátek
zdvih tyče k bradě - 3x8
rozpažky v předklonu - 3x8

Obyčejně radši jedu podle tréninků, co už někdo vytvořil, ale jak jsem řek, žádný jsem nenašel.
Co tedy říkáte na tenhle?
RifleMan

Moderátor
# Zasláno: 10 Úno 2015 18:08


Ahoj, zalezi, jak to uregenerujes ... Osobne jezdim partie 1x tydne a je to mnohem lepsi. Nebo muzes zkusit full body trenink, ten ma na naturalniho cvicence vetsi testosteronovy efekt, nez u splitu ..

Ale pokud chces split, asi bych zvolil jeden den tezky a druhy lehky. Pri tezkem dnu bych jel na silu, zakladni cviky, u lehkeho dne bych zase zaradil kladky a vice opakovani ...

Pr.
Pondeli - Zada(tezce), nohy (lehce), biceps tezce
Streda - Prsa (lehce), nohy (tezce), triceps tezce
Patek - Prsa (tezce), zada (lehce), ramena tezce

S tim, ze biceps, triceps, ramena by byl stejny a napr.:
Nohy tezce: drep, vypady, zakopavani ve stoje - 4-6 opak.,
Nohy lehce: hacken, predkopy, zakopavani vleze, 10-15 opak.

.
.
.


atd..


S pozdravem

Jan Jícha
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist