Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Fotbal+posilování zhodnocení
Autor Zpráva
Kuba123

Člen
# Zasláno: 28 Led 2015 21:40 - Změnil/a: Kuba123


Čaute,

chtěl bych nějak zkonzultovat a popřípadě poradit co a jak. Je mně 17 let, 176cm, 70kg a jsem ektomorf. Jde o to, že mám 3x týdně trénink(úterý, čtvrtek, pátek) + sobota volno a neděle zápas. A k tomu chcu začít posilovat. Posiloval jsem už dříve, něco na zpevnění na začátek a pak pár měsíců Total fullbody podle Waterburyho.

Můj cíl: Nabrat objem, sílu a dynamiku.


Chtěl bych cvičit v pondělí a ve středu, s tím, že v pondělí na sílu a ve středu na dynamiku, kdysi to Tetsuo takhle někomu psal.

Mám to naplánovaný tak, že v pondělí pojedu základní vícekloubový cviky, na každou velkou partii jeden, tzn. třeba Bench, Mrtvola, Dřep a Shyby, vždycky jenom 4. Cviky po týdnu prohodím, takže varianta 2 Tlaky s jednoručkami, Good morning, přítahy činky v předklonu a za dřep nic nevykouzlím, protože cvičím doma a mám jen osu, lavicu, hrazdu a závaží. Schéma: Série 4-8, 80%-90% maxima, 1-3 opakování, přesně jak psal Tetsuo.

Ve středu stejný cviky, ale jiný schéma: Série 4-8, 50%-65% maxima, 1-3 opakování, zase jak psal Tetsuo.


Stravu se snažím dodržovat na 100%:
Snídaně: Protein 20g/2 vejce + 100 ovesných vloček s mlékem
Svačina: 3 bílý rohlíky s šunkou a sýrem + rajče, mrkev
Oběd: Školní jídelna
Svačina II.: 150g těstovin s cukrem/Puding/sáček rýže + hrnek mlíka
Po tréninku: 100g Gainer
Večeře: 100g masa+sáček rýže
Večeře II.: Občas vynechám, jinak 2 vejce
Ráno dávám multivitamín a zinek 25mg. Před tréninkem VitamínC 500mg, a večer před spaním zinek 25mg a hořčík 300mg.


Ptám se teda, jestli toto posilování společně s fotbalem může přinést vůbec nějakej objem, když se cvičí takovým způsobem a jestli to z dlouhodobýho hlediska zvládnu fyzicky, tím myslím jestli se po chvilce nepřetrénuju. A celkově jestli to dává smysl a nebudu marnit čas.

Děkuju všem za jakoukoliv pomoc a pardon za tak dlouhej výpis, chtěl jsem obsáhnout všechno
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 29 Led 2015 11:11


Zmysle to určite má celkove ak sa zamerá človek len na jeden druh športu v skutočnosti tvoje tele svojím spôsobom nie je v rovnováhe. Nemusí to vadiť v konkrétno športe no aj môže.
Posilovanie ako doplnku k akému koľvek športu je nie že možno dobrá voľba ale ozaj DOBRÁ
Tvoj tréning vidím ako dobrý, chápem, že tvoje tréningy fudbalu sú stanovené a ak by si sa cítil, že už je toho na teba moc tak ako píšeš nemôžeš povedať trénerovi, že si dáš len polku tréningu či neprídeš.
Tak to sprav tak, že vyskúšas tie tréningy v posilke ale začneš pekne postupne najprv daj len jednu sériu s cviku a postupne budeš pridávať a ked sa budeš trochu sledovať sám prídeš nato kde už tovoj tréning začína byť prehnaný
Ohľadne stravy ono vždy sa dá čo vylepšiť ale nie je to také zlé

napríklad ten cukor by som vynechal mne cestoviny chutia aj s ochuteným proteínom ak to chcem na sladko a mám tam aj kvalitné bielkoviny

Si ektomorf čiže jesť sa báť nemusíš mimo to máš spústu pohybu, tak sa neboj sacharidov, ale aj tak by som preferoval skorej pomalé ako rýchle, ovocie je v tvojom prípade dobré zaradiť, zelenina je výtaná

Na druhú večeru by som nezabúdal a ak nemáš chuť si dať niečo tuhé di kúp nočný proteín napríklad aj náš:
http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/night-p rotein-nocni-protein/
máš tam dobré zloženie a aj zdravé tuky čo som si všimol, že v strave akosi moc nemáš
alebo lacnejšie je si kúpiť
http://www.namaximum.cz/kategorie/proteiny/mpc-85- micellar-casein/
no prvá voľba je lepšie
Môžeš si ho dávať vždy ked nemáš chuť na druhú večeru
Ešte k zdravým tukom pridaj rôzne oriešky, kokosový olej, olivový, ľanový, orechoví, repkový je dobrý do teplej kuchyne
nemusíš všetky len som tu napísal pár aj mak je skvelí obsahuje hodne vápnika a tukov a na cestoviny je super
Kuba123

Člen
# Zasláno: 29 Led 2015 14:38


Díky moc , s tím proteinem to nevidím nějak světle, protože jsu momentálně bez peněz, takže musím vyžít s tím co je, ale na ořechách a zelenině zkusím zapracovat.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist