Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / jak často cvičit?
Autor Zpráva
FlashFpx

Člen
# Zasláno: 25 Led 2015 10:59


Dobrý den rozhodl jsem se něco udělat s mojí postavou a začal jsem břichem

měl bych dělat sklapovačky každý den nebo je lepší ob den?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 25 Led 2015 12:22


Lepší by bylo zahrnout do cvičení celé tělo, tedy včetně dřepů, kliků a shybů, ale jdeš na to dobře. Střed těla je nejdůležitější. Ke sklapovačkám přidej i zkracovačky a metronomy.


42let @ 195cm @ 125kg
FlashFpx

Člen
# Zasláno: 25 Led 2015 14:10


dělám i kliky, dřepy + každý den pěšký chodím do školy ze školy (rychlá chůze cca 3-4km) celkem

ale jde mi o to jestli je lepší cvičit ob den nebo každý den. aby to mělo smysl

jiank je mi 15 jestli je důležitý i věk
Legi

Moderátor
# Zasláno: 26 Led 2015 18:00


No jestli chceš nabrat hmotu, je lepší cvičit obden.


42let @ 195cm @ 125kg
rdckONE

Člen
# Zasláno: 28 Led 2015 16:15


Čau

Ať nezakládám stejný "topic" se stejným název, tak ses zeptám zde.

Jsem začátečník a mám takový dotaz, hrozně mě to chytlo, takže cvičím pětkrát týdně hodinu denně, celé tělo. Akorát jsem se dočetl že není údajně dobré cvičit pět dnů po sobě a poté dva dny tělo relaxovat, u mě se vždy jedná o sobotu a nedělí. Je to správné nebo špatné? Chytlo mě to za vajca :D a nemohu s tím přestat :D
liliana

Člen
# Zasláno: 28 Led 2015 16:58


Pokud o vikendu nekalis a nepijes alkohol... cvicis silove?


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 29 Led 2015 11:17


To máš dosť rozdielne kto cvičí celé telo dva krát do týžd§a môže mať hóódne tvrdé tréningy ak ide 3 x do týždňa tak sa dá ísť ozaj dosť, ale ked sa rozhodneš cvičiť 5 x po seba celé telo musíš trochu ubrať a cvičiť menej nemôžeš preťažovať každý deň vo veľkom celé telo a to sa bavím o čiste naturálnom cvičení lebo 5x po sebe to ani nadaný borci čo si k tomu pomáhajú chémiou nedovolia lebo by to ich telo nezvládlo
Ak si dáš pár klikov pár drepov s vlastnou váhou a pár ľahkých drobností tak sa to dá
Vermot

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2015 01:04


Mam podobny problem...v po,ut,ct,pa vecer mam trenink a v jednom z vikendovych dni zapas...krome toho v ut a ct dopoledne spolecnou posilovnu(povinna spise na vybusnost,dynamiku)...mimoto jsem chodil jeste individualne po,st,pa dopoledne do posilky kde jsem cvicil fullbody zamereny spise na silu narust svalu..vydrzel jsem to mesic a potom se mi zaclo stavat ze jsem napr. st nebo pa dopoledne vynechal
..nevim jestli je to tim ze jsem tak "slaby" ale proste jsem se citil utahany...proto me napadlo ze bych chodil jen po a st a pa si dopoledne "odfrknul"..proto by me zajimal Vas nazor kolikrat si myslite ze by pro me bylo idealni individualne cvicit(mimo to ut a ct coz je dane)???jestli tedy 2x nebo to nechat na tech 3x nebo jen 1x abych z toho vytezil co nejvic???a pokud teda 1x nebo 2x zda by jste mi nemohli poslat odkaz na nejake opravdu kvalitni a ucinne fullbody pro dany pocet dni...dekuji
Legi

Moderátor
# Zasláno: 2 Úno 2015 07:03


Jestli nepoužíváš gainer, nedivím se, že jsi ten program nezvládl. To by zabilo i koně!


42let @ 195cm @ 125kg
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 2 Úno 2015 07:21


súhlasím s Legim treba v jedle hodne pridať a v tréningu ubrať a gainer by som kúpil určite
jeden s týchto dvoch čo by som dával po tréningu:
http://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/gainer/h ttp://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/gainer-go ld/

a v priebehu dna medzi jedlami by som pridal ešte tento
http://www.namaximum.cz/kategorie/gainery/gainer-p remium-svacinovy-gainer/
Vermot

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2015 11:35


dobre,chapu ale neodpovedeli jste jestli si myslite ze bych mel ten jeden trenink ubrat nebo zustat u tech 3 individualnich???
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 2 Úno 2015 12:17


Ubral by som a pridávla si len z ľahka sám zistíš kedy už je dosť a viacej bude na škodu nemôžeš sa cítiť unavený
Ono sa to nedá Ti tu priamo napísať ako to budeš mať najlepšie my nemáme predstavu ako tvoje telo reaguje na tréningy + strava odpočinok je tam veľa faktorov
MatesDuchez

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2015 15:24


Zdravím,

chci se zeptat.. momentálně jedeme s kamarádem objem, nabrat se mi celkem daří, za poslední asi 3 měsíce jsem se dostal z 80kg na 87kg, akorát mám obavy, jestli nechodíme cvičit moc často.. cvičíme např. stylem:

Po ... Prsa, Biceps
Ut .. Záda, Triceps
St .. Nohy, Břicho
Čt.. Ramena, příp. trapéz
Pa .. PAUZA

od soboty znova..
So.. prsa, biceps
ne .. záda, triceps.....

Jestli není lepší chodit:
Po.. Prsa, biceps
Ut.. PAUZA
St.. Záda, triceps
Čt.. PAUZA...................

Měřím 178cm, 21 let

Děkuji
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Úno 2015 15:35


Nechodíte cvičit moc často, neboj. Cvičíte splitem 1x týdně svalovou partii, to není velké zatížení. Vyzkoušejte trénink 3x týdně celého těla a uvidíte, že budete nabírat ještě líp (pokuď je to Tvým cílem).


42let @ 195cm @ 125kg
xander8387

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2015 20:55


Legi, hodně jsem koukal na různé transformace na Yt, zejména ektomorfů. Nevím do jaké míry jsou pravdivý údaje o steroidech atp., ale hodně z nich udává, že trénují 5x týdně. Přitom všude čtu, že je důležitá minimálně denní pauza mezi tréninky.(tzn. trénink 3x týdně). Jak to vidíš ty?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 24 Úno 2015 09:15


Za prvé záleží, jestli se bavíme o steroidové, nebo naturální kulturistice. na steroidech je možno cvičit 5x týdně dvoufázově. Naturálně je u ektomorfů doporučováno cvičit 3x týdně fullbody a to z důvodu jejich většinou vysoké metabolické aktivity organismu. Zjednodušeně řečeno, když cvičí ektomorf moc často, nemůže nikdy nic moc přibrat, protože jeho energetický výdej je vysoký a jídlem a suplementací nestačí tento energetický výdej pokrýt. Čím víc cvičí a častěji jí, tím víc se mu zrychluje metabolismus, takže je v začarovaném kruhu.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist