Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Korte trénink - zvolení váhy
Autor Zpráva
kuba131

Člen
# Zasláno: 24 Led 2015 17:13


Zdravím, cvičím necelý rok a chci zkusit Korte trénink. Nikdy předtím jsem jej ještě nejel. Můj problém je v tom, že nevím jaké si dát závaží. Své maximum vím, a vyčetl jsem si, že 1. týden se cvičí s 58% maxima, další týdny 60% 62% a 64%. Pokud tyto procenta z mého maxima vypočítám, vyjde mi samozřejmě desetinné číslo, např. 56,84 kg. Měl bych tedy zvedat přibližně 57 kg. Blbé je, že v posilovně kam chodím nemám možnost takovou váhu nastavit na velkou činku. Mohu nastavovat jen po násobcích 5ti, v tomto případě buď 55kg nebo 60kg. Možná po násobcích 2,5kg, ale to teď nevím na 100%. Co v takovémto případě dělat? Pokud bych to musel nechat po násobcích 5ti, tak bych např. v posledním týdnu na benchpressu musel zvedat místo 63 kg až 70 kg.
sandy

Člen
# Zasláno: 24 Led 2015 19:06


Pokud začínáš na 58% a konečná váha 70 kg se přibližně rovná 70% tvého maxima, klidně můžeš. Většina lidí, kteří nejedou silovou část Korteho i tak začíná s vyššími % a mírnějším dohazováním dosáhnou stejného závěru jako ty s větším. V opačném případě si kup dva 1-1.25 kilové kotouče /nestojí mnoho/ a nos je sebou do posilovny
kuba131

Člen
# Zasláno: 25 Led 2015 18:28


Díky za reakci Váhy už mám zvolené. Chci se ještě zeptat. Od tohoto týdne už chci s Kortem začít. Vadí něčemu, když tento týden začnu Úterý Čtvrtek a Sobota, a od toho dalšího už pojedu normalně Pondělí Středa Pátek (popř. pondělí čtvrtek sobota? Zkrátka by mě vlastně zajímalo, zda to jde ty 4 týdny cvičit tak, aniž bych měl nějak určené dny. Samozřejmě bych se držel toho, aby mezi tréninkama byl 1 den, někdy 2 dny volna.
sandy

Člen
# Zasláno: 25 Led 2015 20:33


Pokud máš rozumně nastavené váhy a jsi před Kortem dostatečně zregenerovaný, ty první dva týdny/cykly nejsou tak náročné a můžeš je odcvičit obden, ale poté se snaž jít dle předepsaného schématu. Pokud můžeš, drž se naplánovaných dní, naučí tě to dodržovat režim, pokud ti do toho vleze něco neočekávaného nebo tě bude přemáhat velká únava, klidně odcvič až na další den, nic se nestane a vždy lepší, než riskovat nějaké zranění. Klást důraz na techniku, rozumně jíst, dostatek odpočinku, žádné hýření a vše bude v pohodě
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist