Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Trénink / Bolest svalů
Autor Zpráva
bobjohn

Člen
# Zasláno: 21 Led 2015 09:58

Nejsem začátečník, nijak extrémě jsem trénink neupravoval. Jediná změna je, že cvičím odpoledne místo večera. Ani stravu či něco jsem neupravoval.
Jde o to, že už asi 2 týdny mě bolí po dni tréninku 2. i 3. den cvičené svaly. Není to ta obvyklá bolest, ale ostrá při zatnutí. Nevíte, čím by to mohlo být?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 21 Led 2015 19:19

Zánět šlach? Periodizuješ? Kloubní výživa?

42let @ 195cm @ 125kg
bobjohn

Člen
# Zasláno: 21 Led 2015 21:31

Zánět spíš ne, protože bolí všechny cvičené svaly. Nic neberu. Spíš jestli nechybí třeba nějakej vitamín nebo něco špatně v regeneraci, protože tohle se mi ještě nestalo.
liliana

Člen
# Zasláno: 21 Led 2015 23:48

Zkus horcik.. idealne si kup glutamin..zregeneruje lip svaly. Me pomaha.

*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Legi

Moderátor
# Zasláno: 22 Led 2015 14:30

Pokuď neděláš rozcvičku (pořádnou), nebereš vitamíny, minerály a kloubní výživu, něco takového Tě bohužel ani nemohlo minout. Hořčík je spíš na křeče, ale zajisté do suplementačního plánu patří, stejně jako mulťák, zinek, B-komplex atd. O výživě a suplementech zde na fóru najdeš celý článek.

42let @ 195cm @ 125kg
bobjohn

Člen
# Zasláno: 22 Led 2015 15:00

Napadlo mě to, proto jsem už v úterý zvýšil příjem vitamínů. Fakt by mě zajímalo, čím by to mohlo být. Za ty roky se mi nic podobného nestalo a v pondělí cvičený triceps mě bolí ještě dnes. Dal jsem si sice přes Vánoce pauzu, ale opětovný začátek jsem nijak nepřeháněl.
Regeneraci jsem nikdy něčím navíc nepodporoval, protože jsem s ní neměl problém a 3. den už byly svaly vždy na 100%
Legi

Moderátor
# Zasláno: 22 Led 2015 15:17