Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Trénink / Tréninkový plán
Autor Zpráva
Robin999

Člen
# Zasláno: 19 Lis 2013 16:52

čau chci se zeptat co říkáte na můj nový trénink. Cvičím cca 4 měsíce. Hodně jsem toho přečetl a dostal rady a tipy od kolegů. Techniku atd. Jsem začátečník takže nechci zařazovat MT ten zařadím ještě za nějakou dobu cvičení. Přítahy vč. nevím jestli zařadit, ale asi si ještě chvíli počkám.

Pondělí,čtvrtek
Tlaky nahoru 4x8
Tlaky rovně 3x8
Rozpažování 3x10(rozpažování nahoru 3x10)
Hyperextenze 4x15
Shyby 4x max
Přítahy jednoručky 4x8 (nebo to vyměním za velkou činku)
Upažování v předklonu 3x10 (upažování 3x10)
Tlaky s velkou činkou 5x8 (Tlaky ramen 5x10)
Krčení ramen 5x12

Úterý,pátek
Dřep 5x8
Zakopávání 4x10
Výpady 3x10
Lýtka 4x12
Oboručka podhmatem 4x6
Jednoručky 4x8 (kladiva 4x8)
Kliky na bradlech 4x8
Benchpress úzký 4x8

Cviky v závorkách budu cvičit další trénink. Chci vědět jestli mám změnit cviky,počet cviků, série, počet sérií, opakování atd. díky
Robin999

Člen
# Zasláno: 19 Lis 2013 16:55

napsal jsem blbost série, počet sériíí to je jedno chtěl jsem to napsat 1x :D
Legi

Moderátor
# Zasláno: 19 Lis 2013 17:35

Tak je to trénink.....já tady tyto splity nerad hodnotím...protože jsem zaujatej. Kolik Ti vůbec je?

42let @ 195cm @ 125kg
Robin999

Člen
# Zasláno: 19 Lis 2013 17:51

Proč je nerad hodnotíš a jak jsi zaujatej? Bude mi 15
Legi

Moderátor
# Zasláno: 19 Lis 2013 17:58

Je to takový tisíckrát nic zabilo vola...

No, ono něco takovýho tady spousta lidí cvičí...tak aby mě nesežrali i s chlupama!

Řídím se v tréninku tímto manifestem...který je samozřejmě upraven a doplněn o kulturistické prvky, ale v základu bych to z fleku podepsal. Ty jsi ještě mladý, takže nevadí, když začneš volněji...ale počti a uvědom si...jak je Tvůj trénink těmto zásadám vzdálen...

http://www.body-test.cz/jedine-informace-o-trenink u-jake-potrebujete-vedet

42let @ 195cm @ 125kg