Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trénink 4x týdně
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Legi

Moderátor
# Zasláno: 16 Lis 2013 16:30


Kdepak, ze skušenosti Ti mohu říct, že pyramida je nic moc. Já jsem zastánce objemových tréninků s konstantní váhou, v kombinaci se silovým v rampě.


42let @ 195cm @ 125kg
Dominho

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2013 17:47


konstantní je stejná? a co znamená v kombinaci se silovým v rampě? To neznám
Legi

Moderátor
# Zasláno: 16 Lis 2013 18:30 - Změnil/a: Legi


Konstanta je kolego něco, co je neměnné.

Ramp je více druhů, nicméně základ je systém 5x5, potom 5x3 a 5x1, čili dohromady 15 sérií. Každou sérii přihodíš váhu tak, abys jel poslední série se submaximální váhou, čili cca. 5kg pod absolutním maximem toho, co zvedneš.
Těch sérií po jednom opakování můžeš jet o hodně víc, než jen 5. Jde o to, jak často trénuješ. Čím víc zatížíš CNS = více TST, ale delší regenerace. Takže jde o to najít tu správnou míru.


42let @ 195cm @ 125kg
Starosta

Administrátor
# Zasláno: 16 Lis 2013 19:13


Tiež mám račej rovnakú váhu a rampu som zaradil dosť neskoro no je to ozaj super
Dominho

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2013 19:36


jak 15 sérií? To nechápu
Legi

Moderátor
# Zasláno: 16 Lis 2013 19:46


Já taky ne...co máš z toho...


42let @ 195cm @ 125kg
Dominho

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2013 08:26


Nechci zakládat nové téma tak to napíšu sem. Kolik opakování bych měl dělat na tlaky s velkou činkou před hlavou a tlaky ramen s jednoručkama? Na stránce http://www.vseokulturistice.cz/ je napsáno že na ramena reagují počty opakování 10-12. Tak se chci zeptat jestli to platí o pro tlakové cviky na ramena nebo jen pro tvarovací. Protože ve většině tréninků jsem našel tyto cviky s 6-8 opakováními.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 17 Lis 2013 11:57


Tvarovací cviky - něco takového neexistuje!

Záleží na cviku...tedy military press je dobré cvičit silověji a tlaky s jednoručkama více na objem (10-12 opak.)
Jinak u všech partií platí to samé, méně opakování je na sílu, více na objem a vytrvalost.


42let @ 195cm @ 125kg
Dominho

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2013 12:18


to tam je napsané tvarovací takže military press kolik opakování.. 6-8 ? Nebo míň když říkáš na sílu?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 17 Lis 2013 12:37


Military press se dá jet rampou 5/3/1, nebo i míň sériemi, při 5-8 opak.


42let @ 195cm @ 125kg
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist