Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trenink při problému se zády
Autor Zpráva
siricz

Člen
# Zasláno: 14 Říj 2013 16:47


Dobrý den, dnes mi doktor zjistil vrozenou vadu rozštěpené páteře (Spina Bifida S1). Posilování mi nezakázal (naštěstí). Jen prý nesmím přetěžovat páteř v předklonu. Na druhou stranu zase musím posliovat spodek zad. takže bych se chtěl zeptat jaké cviky na záda bych měl používat. A jakých se mám vyvarotvat... Předem díky za odpověď...
Legi

Moderátor
# Zasláno: 14 Říj 2013 17:17


Fíha, tak to Tě lituju, chlape. No, doktor by Ti měl umět vše vysvětlit, případně Tě poslat na specializované pracoviště. Jestli Ti řekl jen toto, Bože chraň nás před takovými doktory. S1 znamená, že máš postižený křížový obratel. To Ti opravdu nemůžu radit po netu, neblbni.


42let @ 195cm @ 125kg
lukas Muller kultak

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 14:21


cau a co tento trenink
MT 5 krat 5
benc 5 krat 5
pritahy 4 krat 8-12
rozpazky 4 krat 12-15
tlaky na ramena pocet jehste nevim :D
rozpazky 4 krat 8-12
utery: drep 5 krat5
vypady 4 krat 10-12
lytka 3 krat 8-12
bicak 3 krat 8-12
tricak
bicak
tricak pocet opakovani stejne

ctvrtek: shyby 4krat do selhani
sikmy benc 4 krat 8-12
pritahy nebo kladka 4 krat 8-12
dolni benc 4 krta 8-12
ramena
ramena
tady bych chtel poradit nejake cviky trteba pritahy k brade nebo tak asi

patek : drep s cinkama 4 krat 8-12
leg press 4 krat 8
predkopy 4 krat 8-12
bicak
tricak
bicak
tricak 3 krat 8-12 vsude stejne u rukou
lukas Muller kultak

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 14:22


pls rekni mi tvuj nazor nikdo mi neodpovida
Spede

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 14:40


Ahoj
rád bych Ti odpověděl, ale nejsem na to dost kompetentní, aby jsi mohl z mé odpovědi vycházet. Jinak by bylo dobré to napsat pouze do jednoho topicu než to psát úplně všude
Já jsem spíše na méně opakování s větší váhou.
lukas Muller kultak

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 16:08


tak to ja taky tak sou tam zakladni kloubove cviky 5 krat 5 a dalsi muzu jet 4 krat 6 a ty doplnkove cviky muzu dat 8-10 to by melo jit
Spede

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 19:13


Jak máš napsané shyby 4krat do selhani nikdy bych nedělal nic do selhání, vždy ať je nějaká rezerva. U dřepů je lepší mít více, třeba já dřepuji 4x10. Na ramena budu dělat military press, tak určitě také vyzkoušej
lukas Muller kultak

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 21:42


zase ty drepy sem zastance spise vetsi zatez a min opakovani ale ty ramena jezdim military press
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist