Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Problem s prsnimi svaly
Autor Zpráva
kernda

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2013 17:51


Cau, mam takovy problem, kdyz chci cvicit prsa a dam si bench tak dam treba 50kg 15 opakovani, dalsi serii pridam 2kg takze mam 52kg, mozna by jste rekli ze dam tak 12 opakovani, ale at se snazim jak chci tak nedam vic nez 6. Vubec nevim jak muzu takhle nabrat hmotu, je mi 17 merim skoro 2 metry a mam asi ten nejhorsi typ postavy na posilovani co muze byt. A kdyz delam tlaky tak se mi zda ze prsama jeste muzu ale proste to nejde, mozna mam problem v ramenech nebo tricepsech, ale fakt nevim.

Posiliju asi tak rok a pul, ale zatim jsem tomu nevenoval moc casu, ted jsem to ale zacal brat hodne vazne a chci se dostat tak na 100kg vahy. Nasel jsem si tady takovy trenink ktery jsem zacal delat, ale nevim jestli bych to nemel nejak upravit a vic se zamerit na ruce.

1. den: prsa, triceps, biceps
2. den: nohy
3. den: pauza
4. den: záda, ramena
5. den: pauza
6. den: opakování cyklu
Legi

Moderátor
# Zasláno: 1 Zář 2013 19:02


No, když uděláš 15 opakování (nevím tedy proč, bench-press se silový cvik), nemůžeš logicky zvednout víc, protože se vyštavíš. Dej po rozcvičení 8x 50kg a potom zvyšuj váhu po 5kg a vždy uber jedno opakování. Uvidíš, že takto zvedneš výrazně víc. Snaž se to tlačit prsama, to se nejlépe naučíš jednoručkama, ne s velkou činkou. Vem si 15kg jednoručky a uč se zapojovat pouze prsa.


42let @ 195cm @ 125kg
kernda

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2013 22:27


Diky za radu, zkusim to. Jednorucky jsem zvedal 22 - i 25, ale jednou se mi jakoby podlomil loket nebo rameno kdyz jsem mel cinky nad hlavou, nastesti jsem hlavou stihnul uhnout a ta cinka narazila do lavicky ale od ty doby ten cvik delam minimalne, cim by to mohlo byt? Mel bych kvuli tomu na necem zapracovat?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 2 Zář 2013 08:55


Nic se nemá přehánět. U jednoruček se rozhodně nechodí na limit, protože hrozí přesně to, co jsi popisoval. Když benčuješ s velkou činkou na limit, tak jedině v kleci s dobře nastavenýma zarážkama.


42let @ 195cm @ 125kg
kernda

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2013 11:18


Ok, jeste jsem se chtel zeptat na posledni vec, kdyz je mi 17 jaky doplnky stravy bych mel uzivat? Mam proteiny, ted jsem si koupil sacharidak a neco na klouby protoze me bolely casto ramena.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 2 Zář 2013 11:49


Taky nečetl?

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=7959


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist