Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Fullbody trénink - trhy, nadhozy?
Autor Zpráva
Vratik

Člen
# Zasláno: 27 Srp 2013 12:58 - Změnil/a: Vratik


Ahoj po delší době piši prosím o radu. Je to necelých cca 4 měsíce, kdy jsem skončil se splitem a vrhl se na fullbody (3x týdně a jsem s ním velice ale velice spokojen). Abych se nejdříve dostal k jádru věci vypíši svůj trénink.

Po
Dřepy, Tlaky ve stoje na ramena, přítahy s velkou činkou, bench press, Teď se hodně snažím posílit harmstringy, tak jezdím zakopávání 3x12, lýtka, a někdy biceps (ale opravdu jen jednou týdně)
St
Mrtvy tah, pritahy, kliky na bradlech, tlaky na sikme lavici, zakopavani 3x12
Pa
Dřepy, přítahy s velkou činkou, tlaky na ramena, uzky bench press

Kolecko na bricho jezdim kazdy trenink kvuli brichu a síle středu těla. Trénink lehká závaží, těžká závaží.

První je jestli mám střídat (dělal jsem to doteď). Lehký týden, těžký týden a nebo to mam střídat obtrénink.
Druhá otázka je složítější. Jelikož mě fullbody baví a v posilovně kam chodím, jediný chlapík cvičí na principu fullbody (3x týdně), jezdí v trénincích trhy, nadhozy. Doporučil mi ať to vyzkouším (naučil by mě technniku, na to jsem s nim domluvený) zařadit do jednoho tréninku trhy, nadhozy, jelikož při tom opět pracuje celé tělo a mě se libí více postavy vzpěračů (více přírodní a vím, že lépe dosažitelné). Tak se tedy ptám, že bych místo středy, před nebo po mrtvých tazích zařadil trhy a nadhozy. Chtěl bych si to vyzkoušet, vím, že by mě to bavilo. Mě jde o sílu ale i nárůst svalové hmoty. Ptám se tedy zda je to dobrý nápad. Zařadit do středy místo dvou cviků trhy nadhozy a popřípadě reakce těla na tyto cviky růstem svalové hmoty?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Srp 2013 15:45


Ahoj, s tím střídáním je to o tom, co Ti víc vyhovuje a jak regeneruješ. Lze střídat oběma způsoby.

Nadhozy, nejlépe ještě s výrazovým tlakem bych zařadil určitě. Trhy jsou diskutabilnější, protože jsou težší na techniku a trvá delší dobu, než se správnou techniku naučíš. Pokuď Ti to nevadí, že ze začátku to nebude mít na růst svalů moc efekt, není nic proti, abys trhy zařadil. Jak je těžká technika trhu si vykoušej jednoduše - vem si 30-ti kilovou velkou osu a v propnutých rukách nad hlavou udělej dřep. Dá se to trénovat jen tam, kde můžeš z vrchu hodit činku na zem, na to pamatuj, aby ses nepodíval do sklepa. Jinak trhy nemají jiný efekt na růst, než mají dřepy, jen se zapojují víc vrchní záda a ramena. Ten kolega co Tě to má učit, Tě nejdřív musí naučit dřepovat s činkou nad hlavou (s propnutýma rukama), to je základ. Nejlépe se to dělá s podloženýma patama, jinak upadneš natotata. Jestli začne jinak, utíkej.

Jako hlavní cvik na hamstringy bych rozhodně neřazazoval zakopávání, ale glut ham raises a good mornings, zakopávání jen doplňkově.


42let @ 195cm @ 125kg
Vratik

Člen
# Zasláno: 27 Srp 2013 16:33


Oki, dekuji. ;)
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist