Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / 5x týdně trénink + objem
Autor Zpráva
davyzek

Člen
# Zasláno: 21 Kvě 2013 09:49


Zdravím,

chtěl bych se zeptat zda se dá jet objem, jestliže budu chodit 5x týdně do posilovny. Dost mě fitko baví a když nejsem v práci a mám volno tak bych nejraději furt chodil posilovat, jelikož se celkem nudím a nemam co dělat. :D. Taky bych se chtěl zeptat zda by se dalo posilovat následovně.

Pondělí: hrudník (5) + biceps (4)
Úterý: záda (5) + triceps (4)
Středa: volno
Čtvrtek: ramena (6) + předloktí (2)
Pátek: fullbody (8)
Sobota: volno
Neděle: nohy (6-7)
+
břicho 15 minut bez přestávky u každého tréninku
Před rokem jsem začal cvičit na půl roku, ale pak sem přestal chodit. Je mi 21 let 177 cm a 77 Kg. Momentálně sem se zase do toho dostal a od března nepřetržitě trénuji. Můj cíl není zas až tak zásádní a být nějak ohromě velkej, ale určitě bych chtěl aspon těch 5 kg přibrat. Moje suplementy jsou gainer, bcaa, creatine, vitamíny a noční protejn. Vím že nejde očekávat za 3 měsíce velké pokroky, ale přijde mi že začínám stagnovat co se týče v síle. A také hrudník mi přijde, že je málo ho cvičit 1 týdně, jelikož když ho jedu v pondělí a pak mám kozy jakštakš nafouklý tak mi zase za ten týden splasknou a jsem zase na stejným lvlu a pak jdu na benchpress a sotva zvedám tu stejnou váhu co ten předchozí týden.

Strava:
snídaně: 5x vejce + banán
přessnídavka: gainer + banán
1. oběd: rýže/těstoviny/brambory + kuřecí maso/hovězí/ryby (pár kusů zeleniny)
2. oběd: to samí
svačina: gainer + ovoce/zelenina
1. večeře: stejný jak oběd
2. večeře: těstoviny/tuňák/zelenina

Moměntálně vypadám asi takto:
http://imagecdn.bodybuilding.com/img/user_images/g rowable/2011/10/17/42071942/gallerypic/AfELPDhDIcp MlqNlJZbYETdHpYaMKAmEOMjz-610xh.jpg

Můj cíl by bylo vypadat takto.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak- ash4/421916_611613698855433_626661730_n.jpg

Fitko mě tak baví, že jsem do teď chodil 6x týdně, ale asi to fakt bude moc na ten objem ale chodit do fitka 3-4x týdně by se mi fakt nechtělo
davyzek

Člen
# Zasláno: 21 Kvě 2013 09:54


Tak o něco hůř vypadám než na ty první fotce jak tak koukám :D
Chicken

Člen
# Zasláno: 21 Kvě 2013 10:04


Čau, podle mě bych spíš volil nějaký z tréninků : trup + ramena, nohy + paže nebo tlaky, tahy, nohy, fullbody, jestliže chceš jet split.
Můžeš přidat nějaký den na slabé partie nebo kardio když chceš cvičit 5x týdně.
Jídelníček nemáš moc dobrý, máš tam chyby;
Snídaně - bez sacharidů
Přesnídávka - bez bílkovin
Svačina - opět bez bílkovin a komplexních sacharidů
...
Stereotypní potraviny jen točíš furt dokola.
Základní jídelníček máš i tady na fórum tak si to přečti a drž se toho, střídej to.
maacher

Člen
# Zasláno: 21 Kvě 2013 10:07


a ty cisla je pocet cviku? po kolika seriich to jezdis? Jinac par kilo pribrat a bude to super, tvary mas hezke.
dobespavel

Člen
# Zasláno: 21 Kvě 2013 10:23


davyzek: Jak to jako myslíš, že vypadáš o něco hůř než na té fotce? To není tvoje fotka, že? Raději sem hoď tvoji pravou fotku nebo nic než sem dávat nějakého cizího borce v hodně dobré formě


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
davyzek

Člen
# Zasláno: 21 Kvě 2013 21:30


Zde je moje fotka cca před půl rokem než sem přestal posilovat, momentálně vypadám asi podobně: http://i.nahraj.to/f/lK9.jpg

Chtěl bych docílit Marca Fitta jak sem vám posílal na té druhé fotce.

maacher: přesně tak čísla jsou počet cviků jinak jezdím vždy 4 série po 10-12 opakování

chicken: a je to špatný jíst furt ty stejný jídla? V gaineru mám celkem dost bílkovin tak sem myslel že by stačilo si dát 2 odměrky k přesnídávce a u té snídaně nezachráním sacharidy tím banánem ? :D
Chicken

Člen
# Zasláno: 21 Kvě 2013 22:17 - Změnil/a: Chicken


Jo je to spatny jist furt to same, hlavne se zamer na pevnou stravu a ne nejake doplnky furt. Gainer si dej po treninku a ne na svacinu. Asi moc nechapes zakladni pojmy, v bananu jsou jednoduche cukry, fruktoza apod, ty potrebujes komplexni sacharidy, tkze ten banan si klidne dej ale k tomu jeste nejake ovesne vlocky nebo celozrnne pecivo. To bych podle tebe mohl rict : za den snim celej 1kg pytle cukru a ktomu protein a je to vyrizeny? Kdyz tedy ty banany vidis takto
. Jo v gaineru bilkoviny jsou, nevim co mas za gainer ale ty potrebijes opet slozee sachry a ne cukry, ktere ti zvednou hladinu cukru v krvi moc rychle a pak zase rychle klesne.Jidelnicek tu mas na forum.....
davyzek

Člen
# Zasláno: 26 Kvě 2013 22:44


chtěl bych se ještě zeptat,

1, vážím cca 78-80 kg což by bylo nějakých +- 120g bílkovin na den. Mě to přijde strašně jednoduchý toho docílit, spíš by mě zajímalo zda nebude vadit jestliže jich spořádám i více jak 200g? Jelikož jestliže ráno si dám 5 vajec + šunku + celozrnný chleba, pak si dám k přesnídávce celozrnný chleba + tvrdý sýr + 2 odměrky gaineru ( 2 odměrky 25g bílkovin) pak 2x oběd například těstoviny + kuřecí maso + zelenina pak první večeře taky další bílkoviny, pak mám trénink a to si dávám před tréninkem 2x odměrky gaineru a po tréninku 2x odměrky gaineru pak večer po fitku si dám lehčí jídlo například těstoviny + tuňák a zelenina a když du spát 2x odměrky nočního protejnu. Vždyť to nemůže být přeci mín jak 200g, už u tý snídaně to vyleze třeba na 50g bílkovin tak jestli to nevadí jestliže do sebe nacpu třeba 250-300g bílkovin, nebo se úplně pletu a špatně počítám :D

2, když jedu záda kolikátý cvik mám dát MT? Hnedka první, poslední nebo to je jedno?

3, poslední dobou jak jím čim dál víc zdravěji mě celkem často bolí břicho nejvíc je to ráno to úplně umírám když se vzbudím a musím jít na záchod. A to si večer dám noční protejn Chci se teda zeptat zda se nemá brát na lačno třeba ještě z něčím, jelikož poslední jídlo jím cca v pul 11 a kolem 12 když du spát si dám samotný NP.

4, dneska jsem jel dřepy s velkou činkou za hlavou celkem s malými váhami a po tom cviku mě celkem začalo bolet mezi lopatkami, nerad bych si nějak poranil plotýnky, myslíte že bych se měl vykašlat na tento cvik? Záda mám asi nejslabší a celkově se mi špatně cvičí.


Díky moc za odpovědi
RobinB

Člen
# Zasláno: 26 Kvě 2013 23:00


Ahoj,
s bílkovinami to nepřeháněj. Tělo je neumí skladovat a využije naráz tak cca 30 g. Dát si v šejku dvojnásobnou dávku je velice jednoduché, ale třeba 100 g bílkovin ti nic nedá. Vše nad se vyloučí nebo uloží (bílkoviny jsou realitivně kalorické). Ideální je rozložit příjem na celý den po malých dávkách. Vysoké dávky bílkovin můžou být zdrojem průjmů, plynování, případně žaludečních problémů.
Po dřepech by tě něměli záda bolet, těžko se to posuzuje z nic neříkajícího popisu, zda dřepuješ správně. Vykašlat se na něj můžeš, ale bohužel jde o jeden z nejlepších cviků na nohy, spíš bych zkusil s někým vypilovat techniku.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist