Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Kruhový trénink nebo silový
Autor Zpráva
knox88

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 13:24


Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli je tento tréninkový plán dobrý na spalování tuků a nabírání svalové hmoty?

Pondeli
Nohy, biceps, triceps

Utery
Kruhový trénink+kardio po tréninku 20min

Streda
Ramena, hrudník, zada, břicho

Čtvrtek
Kruhový trénink+kardio po tréninku 20min

Pátek
HIIT

Nebo mám nasadit čiste silový trenink +po každém tréninku 20-30min kardio? Na spalování tuků
Legi

Moderátor
# Zasláno: 3 Kvě 2013 17:15


Obě dvě cesty povedou k cíli.


42let @ 195cm @ 125kg
RobinB

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 19:20


1) Nerozumím tomu, je to namíchaný split s kruhovým tréninkem, jestli jedeš po, út, st, čt, pá, tak budeš asi lehce přetrénovaný. Svalová partie by si měla minimálně 48 hodin odpočnout (ideálně více), jestli ve středu jedeš hrudník a den na to kruhový trénink, tak je to kontraproduktivní a možná i destruktivní.
2) pokud máš ve středu ramena, hrudník, tak bych to zcela jistě obrátil, začíná se velkou partií, pak malou. Malou partii odvaříš rychleji, unavíš ramena a ty budeš potřebovat na hrudník, takže budeš bez síly.
3) musíš si rozmyslet, jestli chceš spalovat tuky nebo spalovat tuky a kondičně zpevnit svaly a nebo nabírat hmotu. Více jak 50% výsledku ti udělá strava, která je pro oba cíle rozdílná.

Silový trénink - nevím, co máš na mysli, jestli split nebo kruháč, kardio 20-30 minut na konci je bezva nápad, ale ne každý to ustojí dlouhodobě, je to o vůli. Toto se mi líbí více. Jestli kruhový nebo split záleží na tvém čase, který tomu chceš věnovat.

Když tu trošku pomyškuješ, najdeš tu na různých místech, co potřebuješ, ale toto se mi zdá trochu zmatený.
knox88

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 19:31


Tak hlavně bych chtěl spálit tuky a zpevnit postavu, tak bych šel ten kruhový trénink, a co třeba takhle,:
Pondeli, utery, čtvrtek, pátek kruhový trénink +kardio a ve středu a sobotu a neděli volno?
knox88

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 19:49


Ještě mě to napadlo takhle :

Pondeli
Nohy, biceps, triceps,

Utery
Kruhový trénink+kardio

Streda
HIIT

Čtvrtek
Hrudník, zada, ramena, břicho

Pátek
Kruhový trénink +kardio

Takhle by to šlo? Nebo hlavně mi jde o spálení tuků a zpevnění těla, jak už jsem psal nahoře
RobinB

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 19:56


Co přesně si představuješ pod kruhovým tréninkem ?
knox88

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 20:04


Jeden cviky na jednu svalovou partii, a to celé zopakovat třikrát po sobě, takže si dam :cvik na:nohy, hrudník, zada, ramena, biceps, triceps a břicho, a pak pauza a to celé zopakuji celkem třikrát
RobinB

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 20:21


Podívej, pokud jedeš ve čtvrtek hrudník, nemůžeš ho jet druhý den v kruháču. Sval roste po stimulaci 1-2 dny, regeneruje se podle způsobu zatížení i déle. Jel bych buď 2 krát týdně kruhový (např. úterý a pátek) + kardio nebo split (např. po+ út a čt+pa), klidně zakončený kardiem. Pokud pojedeš split, nedávej triceps a ramena před hrudníkem a biceps před záda.
Také jestli můžu poradit, nejeď něco furt podle papírku, ale cviky měň, protože tělo si strašně rychle na typ zátěže zvyká. Můžeš klidně jednou začas udělat trénink na stejné partie se zcela jinými cviky.
Neexistuje jeden dobrý plán. Ať si vybereš jeden nebo druhý a budeš ho cvičit s vervou, budeš po zásluze odměněn.
Důležitá je i strava, bílkoviny musíš držet minimálně 1 g na kg vlastní váhy. Když jich dáš moc, tělo je nezpracuje a bude tě to nadýmat. Ideální je doplnit bílkoviny suplementy. No a pokud chceš zhubnout, přežírání v mekáču a noční nájezdy na ledničku, to musí přestat. Bohužel stravování dělá více než 50% výsledku
knox88

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 20:44


Tak to bych si vybral ten Split zakončený kardiem, Split teda pojedu takhle :
Pondeli, čtvrtek :nohy, biceps, triceps +kardio
Utery, pátek :hrudník, zada, ramena, břicho, +kardio

Takhle by to mohlo nějak vypadat? A jak je to se seriemi a opakování?
Stravu už jsem omezil, žádný mekac a noční navstevy lednice
knox88

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 21:03


A je ten Split dobrý na spalování tuků a zpevnění těla?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 3 Kvě 2013 21:30


Robine, chce to zkušenosti. Poslední dobou již z položené otázky dokážu vycítit, jestli je to marné, čili jestli budu mít TF 190, nebo to vezmu jako trest Boží, protože v minulém životě jsem byl zajisté hrozná k...a. Ale jen tak dál, jde Ti to výborně!


42let @ 195cm @ 125kg
RobinB

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2013 22:16


Knoxy,
jestli budeš spalovat nebo ne, záleží na stravě, počtu opakování, intenzitě a délce tréninku atd. jestli to je split nebo kruháč nehraje roli. Kdybych měl čas chodit do posilky 2 krát týdně, jel bych kruháč, protože bych dvakrát týdně procvičil celý tělo. Protože jsem důchodce a můžu jít do posilky kolikrát chci a kdy chci, jezdím split, protože mě baví lozit po tréninku po čtyrech, mám parťáka, takže si můžu dovolit se pokaždé totálně odvařit a to v kruháči neumím a protože chodím zásadně dopoledne, kdy je tam prázdno, můžu si i pořádně zakřičet, aniž bych někoho pohoršoval. Důležité je začít, nedělat pi..viny (nezranit se), neřítit se do extrémů a vydržet. Postupem času to bude jen lepší.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist