Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Objemovy treninku muze to tak byt ?
Autor Zpráva
Peta

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2013 18:32


Takze zacal bych takhle do posilovany chodim tak cca pres 1 mesic a doma sem cvicil pul roku s cinkama ale nemel sem to nak udelany presne do ted sem cvicival v posilovane cele telo s tim ze sem chodil 3x tydne a kazdy den sem odcvicil vsechny partie - Na kazdou jeden cvik 4serie 10-13 opakovani


TEd sem si sestavil jinej posilovaci plan a chcu se zeptat jestli s nem souhlasite popripade jestli byste opravili byl bych moc rad.

Po-Prsa: Benchpress na vodorovne lavici 4x8
Benchpress na sikme levici smerem nahoru 4x8
Posilovaci stroj na prsa (tlaky) 4x8
Záda:Pritahy kladky 4x8
Veslovani na kladce 4x8
Mrtvy Tak 4x8
Biceps:Kladivovi zdvih 4x8
Bicepsovy zdvih 4x8
scotovka 4x8
Bricho

Ut-Ramena: Trapezovi zdvyh 4x8
Rozpazovani 4x8
predpazovani 4x8
Nohy: Predkopavani 4x8
zakopavani 4x8
drepy na stroji 4x8
Triceps:stahovani kladky s tyci 4x8
stahovani kladky s lanem 4x8
Francouzsky zdvih 4x8
st-volno
ct-po
pa-ut

A nebo ze bych jel jeden den to a druhej den zde to Jako po,ut,st,ct,pa,(sobota nemuzu chodim na brigady) nedele

JO a jeste Merim:175 zruba
Vazim:57kg
jo a je me 13 bude me 14 )
CHtel bych aby jste zhodnotili a poradili mi
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Dub 2013 18:54


Tak hodnotím, trénink nic moc, máš tam ze pár chyb, ale k tomu podstatnému. Je Ti 13 let, to není věk, kdy by se na sílu měly cvičit cviky jako MT a dřepy. Ve Tvém věku se toho dá hodně spravit, případně hodně dobře vybudovat, ale také hodně zkazit (páteř atd.). Pokud Ti mohu radit, zůstaň u tréninku celého těla, nejlépe s vlastní vahou těla, jen na ruce a některé specifické cviky ber do ruky činku. Používej střední váhy, tedy takové, které Ti umožní provést cvik technicky dokonale a kterou budeš mít za každých okolností pod kontrolou. Takže soustřeď se hlavně na cviky jako jsou kliky, dřepy, shyby, metronomy a zkracovačky. Platí, že čím více dáš pokouřit větším svalovým partiím, jako jsou stehna, hýždě, břicho a záda, tím více Ti vyrostou ruce. Opačně to nefunguje.

Zkoukni tohle video. To je borec, co cvičí jen s vlastní vahou těla. Buď si jist, že tohleto žádnej kulturista, co zvedá v posilovně 250kg na bench neumí. Prostě funkční svaly. To Ti říkám jen proto, abys nad tréninkem s vlastní váhou těla neohrnoval nos a nemyslel si, že Ti něco uteče. Neuteče.

http://www.youtube.com/watch?v=KCpK7GZR700


42let @ 195cm @ 125kg
Peta

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2013 20:13


Ja vim z vlastni vahou sem cvicil pul roku zruba ale proste raci chcu chodit do posilovni jenom sem chtel poradit jak si mam prehodit trenink abych ho mel co nejuspesnejsi.
Ja vim ze me je 13 kazdej urcite rika to nikam nevede a takovi veci proste ja si chcu udelat svuj zivot takovi jakej ho chcu a takovej jakej se me libi.spoustu lidi co me nezna by me typovalo na 15-16.
ZA ten mesic sem pribral pres 4 kg chozenim do posilovny , chtel bych proste jenom zacit posilovat tak nejak jak sem si to rozvrh ,proste abych cvicil nejak tak .
A tema chybama ste myslel co mohl by jste me je opravit budu moc rad .
Legi

Moderátor
# Zasláno: 4 Dub 2013 20:37


Je potřeba, aby jsi se o trénincích a dalších věcech dozvěděl co nejvíce. Toho docílíš studiem této problematiky. Zde si vyber některý z tréninků a nic nevymýšlej. Máš tam k tomu i vyvětlení co a jak.

http://www.body-test.cz/seznam-clanku-trenink


42let @ 195cm @ 125kg
dobespavel

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2013 10:07


Přece jenom vstup do posilovny stojí nějaké pěníze, tak co říkáš na to, že bys zkusil 2krát týdně posilovnu + 2krát týdně posilování z vlastní váhou
Vzhledem k tvému věku a tím pádem tomu, že si omezen ve cvičení mrtvých tahů a dřepů, by to nebylo na škodu
Pokud ale chceš mermomoci chodit 4krát týdně, nikdo ti v tom nebude bránit

Dřepy můžeš ostatně cvičit třeba s jednoručkama v rukách nebo jen na jedné noze, kdy dostanou zabrat i hlubší stabilizační svaly, což bude jen ku prospěchu, místo mrtvých tahů zařáď cvik zvaný hyperextenze, dále prováděj různé cviky na střed těla, jak už psal kolega
Shyby dějel na různé způsoby, tj. střídat podhmat, nadhmat, různá šířka úchopu nebo nahoře 2 sekundy podržet a dolů spouštět pomalu atd.
U kliků existuje taky nepřeberné množství variant, takže se u tréninku rozhodně nebudeš nudit
Zde něco pro inspiraci:
http://www.cviceni-doma.cz/

Dále k tomu tréninku, co si vypsal nahoře:
Není nutné dělat 3 cviky na biceps a 3 cviky na triceps, bohatě si budou stačit 2 a pokud hodně shybuješ tak u bicepsů postačí i 1


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
lukas Muller kultak

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2013 11:38


ahoj ctel bych se zeptat ted sem dojel korte trenink dam si tejden lehkeho treninku a po te jesli bych moh jet tento trenink inspirace mam ze splitu ale drobet sem si to upravil
Mt 5 krat 5
benc 5 krat 5
pritahy 4 krat 8-12
rozpazky 4 krat 12-15
tlaky na ramena pocet jehste nevim :D
rozpazky 4 krat 8-12
utery: drep 5 krat5
vypady 4 krat 10-12
lytka 3 krat 8-12
bicak 3 krat 8-12
tricak
bicak
tricak pocet opakovani stejne

ctvrtek: shyby 4krat do selhani
sikmy benc 4 krat 8-12
pritahy nebo kladka 4 krat 8-12
dolni benc 4 krta 8-12
ramena
ramena
tady bych chtel poradit nejake cviky trteba pritahy k brade nebo tak asi

patek : drep s cinkama 4 krat 8-12
leg press 4 krat 8
predkopy 4 krat 8-12
bicak
tricak
bicak
tricak 3 krat 8-12 vsude stejne u rukou
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist