Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Posilování 3x max 4. do týdne?
Autor Zpráva
Toommy

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2013 18:36 - Změnil/a: Toommy


Ahoj, chci se zeptat na mnohých stránkách jsem se dočetl že je dobré posilovat 3x max 4x do týdne. A já se chci zeptat jesltli to platí takhle... 3x do týdne všechny svalové partie najednou a nebo takhle 3x do týdne jako každou svalovou partii zvlášť s rozestupem 1 dne.?

Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2013 19:01


Tréninková kapacita se dá hodně rozšiřovat. Trénovat se dá téměř neomezeně, pokud to umíš.

Kdyby platilo, že trénovat můžeš maximálně 4x týdně, jak to, že gymnasti nebo vzpěrači nebo boxeři trénují tak 6 dní v týdnu 2-3x denně?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Toommy

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2013 20:20


A je podle vás dobrý tento cvičební plán ?

PONDĚLÍ: Biceps (přítahy -nadhmat,podhmat , Kliky, Kladivový zdvih,bicepsový zdvih) , Nohy - (Dřepy)

ÚTERÝ: Triceps ( tricepsový zvih,francouzký tah,tricepsové kliky) , Břicho (lehsedy)

STŘEDA:Biceps (to samé co píši u pondělka) + ramena ( předpažování s jednoručkou)

ČTVRTEK: Nohy (dřepy) + Břicho (lehsedy)

PÁTEK: Triceps (to samé co u úterka) Záda ( Most na židli,Vzpor,Zvedání trupu)

SOBOTA : Biceps (stejné cviky jako předtím) + ramena (stejné cviky jako předtím)

NEDĚLE: záda (stejné cviky jako předtím) + břicho (stejný cvik jako předtím)

tyhle cviky dělám teď chci k nim přidat nějaké nové ale až se naučím správnou techniku
maacher

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2013 22:05


Ten trenink je absolutne nesmyslny a pokud takto budes cvicit, tak muzes mit ruzne svalove dysbalance a s tim souvisejici vazne zdravotni potize.
dobespavel

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2013 22:18


Vždyť se podívej třeba hned na pondělní trénink, kde máš nohy + biceps

Na nohy, což je v porovnání s bicepsem přímo giganticky velká partie, děláš pouze dřepy (nehledě na to, že nemáš vypsané počty sérií a opakování)

A biceps, což je (když to přeženu) malý nevýznamný, zanedbatelný, nepotřebný (pořád nadsázka) sval, vydrtíš 5 různýma cvikama (ikdyž u těch kliků si nejsem jistý)

O úterním tréninku raději ani nemluvím

Bude asi nejlepší, když si tady najdeš nějaký rozumný trénink na 3 (maximálně 4) dny v týdnu


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
Toommy

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2013 14:44


Jejda

A mohli by jste mi poradit popř dát nějaké návrhy pro ideální trénink pro mě?

Do posilky necvičím cvičím jen doma . Ale doma mám aspoň činku 10KG + tyč na přitahování.

Kdyžtak mi je 15 let měřím 178 cm (asi dlouho jsem se nemeřil)
a vážím 62 Kg

Díky
Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist