Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trénink problém :/
Autor Zpráva
Chicken

Člen
# Zasláno: 30 Led 2013 21:25 - Změnil/a: Chicken


Čau Potreboval bych nejakou radu na trenink.
Vázim 75kg, výska 180.
Cvicim rok objemove treninky - cvicil jsem TBT, Korte a nyni split+fullbody.
Bohuzel momentalne musim zmenit trenink, hraval jsem hodne fotbal a mam docela spatna kolena. Momentalne nemohu cvicit nohy - meniskus a tahaji mi vodu z kolene.
Snad s to pak zlepsi a budu moci cvicit zase jako driv.
Existuje nejaky trenink momentalne bez nohou? Porostu vubec?
Dekuju.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 31 Led 2013 10:52


Za rok si toho vystřídal až moc.
Koleno je prevít, to nic nenaděláš. Vyřaď cviky u kterých Tě to bolí, nebo hrozí zhoršení stavu. Z nohou můžeš cvičit alespoň výpony ve stoje. Je jedno jaký tréninkový program zvolíš, ale doporučoval bych 3x týdně fullbody, protože jedině tak máš šanci že to poroste jakž takž i bez nohou.


42let @ 195cm @ 125kg
Chicken

Člen
# Zasláno: 31 Led 2013 14:59 - Změnil/a: Chicken


Dobrý den
Děkuji moc za odpověď, ano výpony budu dělat určitě, až se stav trošku zlepší začnu dělat také cviky na nohy s malými váhy...
Jakej trénink byste osobně volil vy ? Když mám čas trénovat 3x týdně.
Popř. neznáte nějaký osvědčený trénink fullbody ? Nebyl by dobrý TBT?
Předem děkuji za odpověd.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 31 Led 2013 17:25


Ať už to nazýváme jakkoliv, drž se systému 5x5 na vícekloubové cviky a 3-4x8-12 na izolované cviky. Drž se ale spíše těch vícekloubových, na každou partii jeden cvik, na záda dva, zvedej v nejtěžší sérii 80% svého maxima, dělej na začátek dynamický strečink, potom rozcvičku, na konec statický strečink a říkej si tomu jak chceš.


42let @ 195cm @ 125kg
Chicken

Člen
# Zasláno: 31 Led 2013 18:17


Děkuji moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Úno 2013 12:56


Otázka je, co tvoje kolena zvládá, či ne.
Co třeba rumunské mrtvé tahy nebo good mornings (předklony s činkou na zádech)? U toho se kolena nehýbou.
Co podsazování pánve nebo podsazování pánve jednou nohou na balonu? Do zakopávání na stroji?
Zkrátka cviky spíš na zadní část stehen a zadek, které mají tendenci hodně ochabovat. Pokud budeš mít zpevněné tyto svaly, půjde ti i lépe rekonvalescence kolene.

Jinak cvič normálně vršek a břicho, i nějaká lýtka by měla jít.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist