Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Tréninkový Plán - by Lautner
Autor Zpráva
Lautner

Člen
# Zasláno: 21 Led 2013 20:54


Zdravím všechny uživatele fóra,
Před pár týdny jsem zde vyfasoval trénink. Po zkušební době jsem zjistil, že mi moc nesedí, trénink je fyzicky moc náročný a na provedení některých cviků ještě nemám dostatečný základ bych řekl. Tak jsem si ho trochu překopal, chci znát váž názor.
ZDE je ten trénink o kterém je řeč:
http://www.body-test.cz/split-4x-tydne-trup-ramena -nohy-paze

Malé info:
Teď mi bylo 17 let, měřím 1,72m a vážím 68kg. Posiluju přes 7 měsíců a za tu dobu jsem nabral/přibral 14kg. (Výrazná změna jen v prvních čtyřech měsících, teď se mi jen daří přibrat tuk kterej po chvíli zase schodím)

Upravený trénink:


Pondělí:

legpress - 5x5
benchpress (rovná lavice) - 5x5
kliky na bradlech - 4x8
shyby (nadhmatem) - 3x6
přítahy s T osou - 4x5
upažování v předklonu - 3x12

Úterý:

dřepy - 5x5
výpady jednoruč. - 4x12
zakopávání - 4x8
výpony ve stoje - 3x15
bicepsový zdvih(rovná tyč) - 4x8 - (supersérie se stahováním kladky)
tricepsové stlačování kladky - 4x8
bicepsový zdvih s jednoručkami v sedě (nahnutá lavička) - 3x10
tricepsové extenze (jednoruč) - 3x10 - (supersérie s bic. zdvih. jednoruč.)

Čtvrtek:

legpress - 5x5
benchpress - 5x5
rozpažky - 4x8
přítahy jednoručky v předklonu - 4x5
přitahování spodní kladky (''veslování'') - 4x5
shyby (podhmatem) - 3x8
tlaky na lavici s oporou zad jednoruč. - 3x8
supersérie upažování a předpažování - 3x15

Pátek:

dřepy 5x5
výpady jednoruč. - 4x12
zakopávání - 4x8
výpony ve stoje - 3x15
Bicepsový zdvih - 4x8 - (supersérie s francouzským tlakem)
francouzský tlak (EZ) - 4x8
kladivový zdvih - 3x10 - (supersérie s extenzema)
tricepsové extenze - 3x10



KDE JE MRTVÝ TAH?
Nezvládám správně techniku mrtvého tahu, necítím nic, jen ploténku a ruce tak se mu radši vyhýbám, nechci si zkurvit záda.

PROČ SE CVIKY NA NOHY STÁLE OPAKUJÍ?
V posilovně není vybavení na pestré posilování nohou.

(A předem se omlouvám, že zase zakládám nové téma, od každého slyším úplně něco jiného a pak nevím co si mám vlastně myslet.)
Lautner

Člen
# Zasláno: 21 Led 2013 21:07


EDIT: Nepoužívám žádné suplementy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Led 2013 15:20


Proč dáváš nohy každý den, když se ve dny, co tam máš leg press, mají cvičit záda?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Lautner

Člen
# Zasláno: 22 Led 2013 16:32


Tak legpress dám pryč a cviky na záda přesunu na začátek.
Bylo by to už OK?
Lautner

Člen
# Zasláno: 24 Led 2013 06:36


Mlčení zde znamená souhlas?
stichy

Člen
# Zasláno: 24 Led 2013 18:45


kazdopadne 14 kg za 7 mesicu bude jen hodne tezko cisteho svalstva to uz potom zalez ale na jidelnicku ktery jsi zde neuvedl

take vychazim z toho ze pises bez suplementu a tim padem uz se mi to zda zhola nemozne

mimo to si myslim ze mrtvy tah i pres svoji pomerne slozitou technickou narocnost neni az tak tezky k ovladnuti aspon na prumerne urovni aby zabirala zada (samozrejme i pak zalezi jestli pojedes sumo MT nebo klasicky uzky)- ja osobne kdyz jsem poprve cvicil mrtvy tah tak uz jsem zada citil a nemel jsem zadne predchozi zkusenosti s nicim jen jsem koukal na videa na youtube (pochybuji ze tenis apod. mi nejak pridal k MT) a pokud clovek ma trochu zajem vetsina odpovedi se da najit na internetu i tohle forum je toho plne
Lautner

Člen
# Zasláno: 25 Led 2013 16:50


Než jsem začel cvičit, vážil sem 55kg, byl jsem jako tyčka, teď vážím 70kg, z těch 14kg je cca 8kg čistého svalstva.
Jídelníček jsem neuvedl, protože by si tu ze mě zase někdo dělal prdel jako vždy.
Možná není až tak těžký, ale já u něj prostě nic necejtím, jenom spodní záda, ale spíš mě bolí ploténka a ruce, kterýma tu váhu držím. Snad 1x mě z něj druhý den bolely hamstringy, ale to je tak všechno.

Na odpověď na můj trénink čekám už 4 dny, jak dlouho budu muset ještě čekat?
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist