Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Vzhled břišních svalů
Autor Zpráva
vtx

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2012 12:41 - Změnil/a: vtx


Zdravím a předem se omlouvám za výrazy a termíny v mém dotazu.
Začínám posilovat břicho a chtěl jsem vědět jednu věc: Viděl jsem různé "tvary" vypracovaných břišních svalů:
1) klasická "vánočka"
2) ve tvaru takových "kostek", které nejsou ani moc nevypadají takové "vymakané", spíše jako by byly na plochém břiše rýhy které ho rozdělují na částí :D

Takže se chci zeptat jestli se dá ten tvar břicha ovlivnit tréninkem, cvikama atd. (popřípadě jakýma) a nebo se to nedá ovlivnit a vyrýsuje se to prostě "jak chce". Osobně bych chtěl tu variantu č. 2 tak jestli někdo ví jaké cviky nebo tréninkový program je na to nejlepší, prosím poraďte. Díky
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2012 15:05


Čs, z popisu nechápu, jake tvary myslíš. Moh by si najít nějaky obrazky a přiložit odkazy ?


...
dobespavel

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2012 19:13


Tvar břišních svalů je dán především geneticky, tréninkem to nějak výrazně ovlivnit nejde
Hodně taky záleží na tom kolik svalů na břichu nabereš a na tom kolik máš na těch svalech tuku


22 let
181 cm
84 kg
Prosím o tykání
stichy

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2012 19:29


no ja bych tedy rekl ze treninkem to dost vyrazne ovlivnit jde ale samozrejme nejakou roli hraji i geny
vtx

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2012 19:42


Čs, z popisu nechápu, jake tvary myslíš. Moh by si najít nějaky obrazky a přiložit odkazy ?

Nic názornějšího sem nenašel:
- a tvar č. 1 - http://www.andreaslundin.com/blog/2009/09/sixpack- abs-washing-board-stomach-we.html

- tohle je tvar č. 2 - http://www.bodymindrevolution.com/wp-content/uploa ds/2011/12/brad-pitt-fight-club-body.jpg

Ja bych chtěl tu 2ku
ZANGER

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2012 19:45


rozdělení břišních svalů je dáno geneticky, jestli tam má někdo 6,4, 8 nebo žádný ctvereček, jestli je má křivý nebo rovný nijak ovlivnit nejde
stichy

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2012 21:48


ale jejich vyrysovani, vyska, nebo srovnani urcite ovlivnit jde
stichy

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2012 21:55


Zrcadlově obrácený mýtus: Všichni lidé si mohou vypracovat kulturistickou postavu

Opět platí pravidlo, že rozhodující je genetika a jde víceméně jen o zrcadlově převrácenou verzi předchozího mýtu „Z hubeného člověka nikdy nemůže být kulturista“. Všichni lidé mohou nabrat několik desítek kilo svalů, ale ne každý bude vypadat esteticky jako kulturista. Na někom zkrátka budou svaly poskládány neesteticky a nikdy to nemůže změnit žádným tréninkem. Limity svojí kostry a upnutí jednotlivých svalů nepřekonáte.

Můžete například zvětšit svá hubená lýtka, ale pokud je máte upnuty vysoko pod koleny a ne nízko u achilovky, budou vždy vypadat špatně v poměru ke zbytku těla. To platí třeba i pro vysoko upnuté bicepsy, široké svaly zádové či čtyřhlavé svaly stehenní, úzký hrudník či ramena apod. Většině lidem například nikdy nebude vidět osm políček na břiše, někomu dokonce nebude nikdy vidět ani šest, protože je má od narození rostlé jinak. (Tedy: přímý břišní sval má v zásadě vždy stejné části; není to tak, že někdo má „jen čtyři políčka“ a někdo „dokonce osm“.  Jde pouze o to, že jsou pod kůží jinak vidět různé části svalu.) Stejně tak některým lidem nikdy nebude vidět žíla na bicepsu atd.
 
Pro mnoho lidí je toto zjištění frustrující, ale nemělo by být. Stačí si jenom vytyčit rozumný a realistický cíl. Věnovat se více silovému tréninku, rozvíjení kondice, a fyzických dovedností – tedy cvičit více výkonnostně a méně pro pouhý vzhled.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Kvě 2012 13:04


Samozřejmě, že vybudovat břišní svaly plošší nebo tlustší-hlubší, záleží i na typu cviků - ty silově náročnější budují větší objem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vtx

Člen
# Zasláno: 12 Kvě 2012 14:06


Samozřejmě, že vybudovat břišní svaly plošší nebo tlustší-hlubší, záleží i na typu cviků - ty silově náročnější budují větší objem.

Takže jesli chci menší objem břišních svalů tak nemám cvičit náročné cviky (např. sklapovačky) nebo je to myšleno že si třeba nemám přidávat zátěž v podobě závaží atd. ? Diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Kvě 2012 14:22


Náročné cviky jsou úplně jiné než sklapovačky


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist