Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Názor na osobního trenéra a jeho trénink
Autor Zpráva
petr871

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2012 18:12


Ahoj,

cvičím cca. 5 měsíců pravidelně, za tu dobu jsem jel takový základní trénink bez těžkých cviků(jelikož jsme začínal a navíc mi je 17). Za tu dobu jse mi po sestvavení správného jídelníčku podařilo nabrat cca. 10 kilo svalové hmoty(je mi jasné, že část je i tuk).

Nyní jsem chtěl po skoro 4 měsích konečně zkusit nový trénink, ale sám jsem si ho sestavovat nechtěl, a také si myslím, že je dobré si cviky nejdříve procvičit s trenérem, aby člověk věděl zda vůbec cvičí správně.

Plánoval jsem tedy ještě jet celý duben objem a po té květen, červen a pokud by bylo třeba i červenec shazovat tuk a rýsovat.

Zašel jsem tedy ke kvalifikované fitness trenérce(tr, škola petra stacha a další vzdělání), která mě celkem zaskočila svými názory. ¨

1)odmítá mi sestavit objemový trénink jak jsem si to představoval(měsíc jsem chtěl jet ještě objem a pak rýsovat) ale říká že tyto 2 věci jdou dělat najednou(nabírat i shazovat tuk a rýsovat) - přitom všude píšou že to nejde.
2)říká mi ať se stravavuju v tomto chématu(ukázka): pondělí: 600 sach ut 400 sach. st300.sach. ct 200sach. pá 600 sacharidů a takhle porad dokola a že budu hubnout tuka zároveň přibírat svalovou hmotu
3) trvdí že při rýsvoacím tréninku není nutné dělat aerobní cvičení(běh atd.) dokonce mi trvdí že zásadně nemám běhat, pokud nechci přijít o svalovou hmotu, že prý shodím a výrysuji i bez toho, že kulturisti prý také neběhají - přitom všude píšou opak
4)Dále mě zarazil hned první hodina co jsem s ní odcvičil - trénink mi skoro vůbec nezměnila od toho mého co jsem teď cvičil a nutí mě ho cvičit s dle mého názoru až banálně nízkými váhami oproti, těm se kterými jsem stejné cviky cvičil já. Například hyperextenze jsem cvičil s 20 kilovým kotoučem na hrudi v seriich po 12 a ted s ni cvicim 3x15 bez zátěže. Nemohu ztratit svalovou hmotu kterou jsem si vybudovat pokud budu zvedat o hodně nižší váhy v sériích o 15 opakováních? Ona tvrdí že ne.. Váš názor?

Praticky trvdí pravý opak všeho co je možné si dočíst na internetu a v jiných pochybných zdrojích, takže nevím, čemu mám věřit.

Takže bych moc rád znal Váš názor, a to zejmnéna těch co mají s kulturiskou už nějaké delší zkušenosti. Co si o tom všem myslíte? Mám si najít jiného trenéra, nebo je to říká pravda? Nerad bych za 3 měsíce jejiho treninku zjistil že mé pracně vybudovane svaly nejak zmizeli a zvedam jeste min nez predtim. Díky za odpovědi.
kubasek

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2012 18:39


1) má pravdu
2) sacharidové vlny, ale ty sachry se mi zdají přemrštěné, odvozuje se to podle váhy.
3) "není nutné dělat aerobní činnost" - ano
4) To ti nikdo neřekne. Si zjisti co je to za trenérku (certifikace, škola,...) Ale asi ví co dělá.
petr871

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2012 18:43


Jo certifikaci i školy má dostatečné, ale stále se mi tomu moc nechce věřit..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2012 23:07


1)odmítá mi sestavit objemový trénink jak jsem si to představoval(měsíc jsem chtěl jet ještě objem a pak rýsovat) ale říká že tyto 2 věci jdou dělat najednou(nabírat i shazovat tuk a rýsovat) - přitom všude píšou že to nejde.
Podle mě to jde.

2)říká mi ať se stravavuju v tomto chématu(ukázka): pondělí: 600 sach ut 400 sach. st300.sach. ct 200sach. pá 600 sacharidů a takhle porad dokola a že budu hubnout tuka zároveň přibírat svalovou hmotu
Ok

3) trvdí že při rýsvoacím tréninku není nutné dělat aerobní cvičení(běh atd.) dokonce mi trvdí že zásadně nemám běhat, pokud nechci přijít o svalovou hmotu, že prý shodím a výrysuji i bez toho, že kulturisti prý také neběhají - přitom všude píšou opak
Má pravdu

4)Dále mě zarazil hned první hodina co jsem s ní odcvičil - trénink mi skoro vůbec nezměnila od toho mého co jsem teď cvičil a nutí mě ho cvičit s dle mého názoru až banálně nízkými váhami oproti, těm se kterými jsem stejné cviky cvičil já. Například hyperextenze jsem cvičil s 20 kilovým kotoučem na hrudi v seriich po 12 a ted s ni cvicim 3x15 bez zátěže. Nemohu ztratit svalovou hmotu kterou jsem si vybudovat pokud budu zvedat o hodně nižší váhy v sériích o 15 opakováních? Ona tvrdí že ne.. Váš názor?
Svaly moc neztratíš, tuk nepochybně ano


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
petr871

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2012 23:38


Díky za odpověď, akorát se právě obávám toho abych pak za 3 měsíce nezjistil že zvedám ještě méně než před tím, než jsem s ní začal cvičit. Ale abych řekl pravdu takhle jsem si záda snad ještě neprocvičil, abych v nich cítil napětí i 2 dny po tréninku, přesto že jsem používal o dost nižší váhy než se kterými jsem cvičil sám.
kubasek

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2012 09:03


no vidíš a to si stěžuješ
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Dub 2012 12:54


http://www.body-test.cz/omyly-ohledne-rysovani-a-n abirani-objemu
+
http://www.body-test.cz/tvarovani-tonovani-rysovan i-versus-objem


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
petr871

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 20:29


Jasně, to chápu, ale jder mi hlavně o to, zda sníženíém vah za učelem perfektního provedení řekněme 15 opakování neztratím svalovou hmotu kterou jsem dosud budoval, jelikoz když dám příklad že na bech svaly zvedají 100 Kg v 5 opakáních a ted by meli zvedat dejme tomu 60 kg v 15 opakovanich zda se nezmensi a neubyde svalova hmota. Jelikoz jsem cetl ze by se v rysovani mel jet jeden trenink tezky(s tezkymi vahami 5-8 opakovani jako v objemu a druhy rysovaci 12 opakovani aby s eudrzela hmota). Dost mi to vrta hlavou, diky za vyjasneni.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Dub 2012 23:15


Tréninky s různými parametry sérií/opakování/vah lze i v dietě/rýsování střídat. Jednoduché.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
petr871

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2012 12:53


Ok takže kdybysch jel jeden trénink těžce(těžké váhy - málo opakování) a druhý lehce(menší váha - více opakvání) bude to ideální ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2012 14:43


No, takhle teď jede třeba jeden kluk, co se připravuje na Mistrovství Moravy v kulturistice: http://www.body-test.cz/forum/osobni-profily-a-den iky/osobni-deniky/urba-priprava-na-m-moravy-junior u-v-kulturistice
Ale cvičí 6x týdně.

Při běžné frekvenci (3-4 tréninky týdně) doporučuju spíš 2-3 těžké silové tréninky a 1-2 lehčí "rýsovací" tréninky. Je to úplně v pohodě.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist