Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / jak ztratit objem
Autor Zpráva
PetrV

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 16:04


Dobrý den , mám tu trochu netradiční dotaz , ale začal jsem se věnovat boxu a chtěl bych se mu věnovat i nadále , ale překážejí mně svaly , proto jsem se chtěl zeptat , jak ztratit objem svalů.
b3a7

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 16:14


Mohlo by stačit snížit bílkoviny a přestat tak těžce cvičit.
PetrV

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 16:31


Díky , no chtěl bych začít dělat plyometriku , a cvičit více silově , což by mohlo jít ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 17:08


Hlavně snížit množství sérií a zkrátit délku tréninku. Poskytovat tělu stimuly, cvičit dynamiku a sílu, ale celkově cvičit méně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 17:55


takže když budu cvičit , 2 x týdně spodek , a jednou týdně vršek , na dynamiku , tak by to mohlo být ok jo ?
PetrV

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 18:23


Myslíš , že by na ztrátu objemu byl vhodný , tenhle trenink ?

http://home.body-test.cz/index.php/component/conte nt/article/35-clanky/167-trenink-pro-atlety-ktei-c htji-vybunou-silu
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 21:38


Muze byt. Tezke pracovni serie jen 2.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2011 17:17


Takže jet jen dvě serie od každého cviku , jinak na spodek nevadí , když pojedu rozvržení serií , jak tam je?

Nevadí , že v tom plánu jsou superserie?

Za jak dlouho by se mohl dostavit výsledek?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2011 19:32


Ten trénink v posilovně není určený na shazování svalů. Je ale udělaný tak, že se po něm svaly nenabírají nijak výrazně.

O shození svalů se postará box.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2011 20:31


Čau tetsuo , u toho treninku u silového jádra , ten dynamic effort , to znamená , že si třeba naložím 80% svého maxima , a udělám co nejrychleji 5 opakování ?

Nebo tu čínku mužu spouštět třeba 2 sekundy na hruď , a pak výbušně nahoru ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Zář 2011 11:41


Pozor, tento trénink NEVYUŽÍVÁ metodiku dynamic effort. Obsahuje jen základní plyometriku na začátku.

Ideální provedení "činku spouštět cca 2 sekundy a pak výbušně nahoru". Váhy od 70 % výše, někam k 80 %, cca.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist