Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Pomoc s rozhodnutím
Autor Zpráva
Horac

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 14:05


Zdravím, potřeboval bych se trochu poradit ohledně mého dalšího "cvičení" Teď v září to bude 1. rok co chodím do posilovny (3 x týdně + asi první 2-3 měsíce klasické kolečko pro začátečníky). Myslím že jsem mírně pokročilý. Je mi 17 let měřím 183 cm vážím 70 kg. Před začátkem posilování jsem měl 65 kg. 3/4 roku jsem cvičil bez žádných doplňků stravy. Potom jsem zjistil že to bez nich nepůjde ( školní jídelna). Takže jsem nasadil gainer. Konečně se mi podařilo začít nabírat a nabral jsem 5 kg. Je pravda že nedělám žádný sport na úrovni takže jsem začínal opravdu z ničeho dokonce díky atrofovaným břišním a zádovým svalům jsem byl docela hodně shrbenej. Ted je to už lepší. A teď k tomu s čím potřebuju poradit . Teď jsem ve stádiu že na mě na první pohled nikdo nepozná že chodím do posilovny. A já se pořád nemůžu rozhodnout jestli mám dál nabírat dokuď to půjde s tím že pojedu gainer + protein popř. v zimě Kreatin nebo nitrix a nabírat . K tomu se ale nehodí věci na kondici (běh, jízda na kole) protože tím člověk hrozně spaluje. Nebo si posilovat s gainerem nebo proteinem a chodit běhat jezdit na kole v posilovně chodit na kardio tréninky a " bejt ve fromě". Bojím se toho že kdybych nabral např. na 75kg nebo i více moje kondice a vytrvalost která už teď je špatná by byla uplně pryč a zpět bych jí získával hodně težko. Je mi jasné že toto je otázka hlavně toho co chci jestli chci mít objem nebo kondici. Ale já bych asi chtěl jít nějakou zlatou střední cestou. Není ale zbytečné, když člověk nabírá cpe do sebe gainer a protein si jít zaběhat když to snižuje výslednej efekt "nabírání" ? Díky za radu
b3a7

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 14:43 - Změnil/a: b3a7


Spalovat svaly a tuk je rozdíl. Nevím, kde si vzal kraviny, že:

K tomu se ale nehodí věci na kondici (běh, jízda na kole) protože tím člověk hrozně spaluje

cpe do sebe gainer a protein si jít zaběhat když to snižuje výslednej efekt "nabírání" ?

Kardio je nutnou součástí, pokud nabíráním nemyslíš tloustnutí (nabírání tuku). Pokud člověk to kardio dělá správně, tak se pálí tuky a to nikomu nevadí, naopak je to požadovaný efekt, být "vyrýsovaný.

Mimochodem, cvičíš první nebo jeden rok? Řekl bych, že si myslel jeden.
Horac

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 15:00


1, Já jsem hubenej celkem dost takže s vyrýsovaností problém nemám.
2, Na to bych navázal rovnou tím že při cvičení- klasickém tréninku spaluju tuky po té námaze by svaly měli růst ne? Tzn. Když si po treninku dám gainer nenabírám tuky a tuky které naberu z normální stravy spálím při tréninku... Vím jak jsi to myslel ale já nepotřebuju nějaký to sádlíčko spálit spíš naopak.

3, :D Cvičím první rok, kolik roku cvičím celekem ? -> jeden
b3a7

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 15:38 - Změnil/a: b3a7


2. při tréninku se spaluje hlavně svalový glykogen.

3. věta "Teď v září to bude první rok, co cvičím" na mě působí, jako bys teď začal. Jednička bez tečky se tam hodí víc.
Horac

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 15:50


No ja myslel spíš než na spalování kvůli té kondici třeba běhat vytrvalosti atd. ne kvůli spalování.. To spalování mi u toho právě vadí ..Stačí když se nenajíš dobře a už místo tuků spaluješ svaly..

Já vím co znamená tečka za číslovkou nevím co se ti pořád nelíbí na tom že posiluju první rok a né jeden rok .. V podstatě se to dá použít obojí ale Posiluju prvním rokem mi přijde lepší než Posiluju jeden rok ..
b3a7

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 15:55 - Změnil/a: b3a7


Stačí když se nenajíš dobře a už místo tuků spaluješ svaly

Koukám, ty máš těch kravin uložených hodně. Stačí správně cvičit a pokud teda chceš, aby si spaloval glykogen místo tuku, dej si po běhu gainer.

Stravování bývá specifické možná v tom, že právě když chces pálit tuky, tak před cvičení ani po něm moc nejíš.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2011 17:22 - Změnil/a: tetsuo


Ono existuje velmi jednoduché řešení:

3-4x týdně posilovat cca 90 minut a potom pít gainer, případně na to pak ještě protein. (Samozřejmě se celkově během dne stravovat správně a základním způsobem si hlídat počet bílkovin, sacharidů a tuků.)

K tomu 1-2x týdně (v jiné dny než posilování) dělat kardio, ideálně intervalové, intenzivní, tzv. HIIT. Délka trvání 5-20 minut, může být i 30. Zálěží právě na té intenzitě a délce intervalů. HIIT spočívá v tom, že se střídá vysoká aktivita s mírnější (běh/chůze, skákání žabáků/ležení na zemi atd.) Např. 20 sekund intenzivní aktivita/10 sekund menší nebo žádná. 30/20, 20/30, 40/30, 30/40. Podle trénovanosti a typu aktivity. Po kardiu ani krátce před nepít gainer, a spíš po něm tak hodinu nejíst.
Toto kardio umožňuje zachovat a dokonce výrazně zvýšit kondici, zároveň udržovat hladinu tuku v normě a ještě rozvíjí kapiláry-krevní řečiště, čili se potom lépe regenerují a vyživují svaly i po posilování.

It´s simple. Not easy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Horac

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2011 11:17


Díky, moc tak ted už v tom mám snad trochu jasno
A jestli se mužu ještě zeptat jenom. Každej mi řekne že nohy je hrozně důležité cvičit kvůli celkovému objemu že když člověk cvičí nohy tak mu to jde do celého těla atd. Tak jestli by mi to mohl někdo objasnit .. Ja to do teď moc necvičil např. dřepy s dvojruční činkou za hlavou nebo Legpress. Bolej me z toho záda a nevím jestli se takové cviky mužou cvičit v 17ti letech. Dělám klasické dřepy s jednručníma činkama atp. Tak kdyby třeba někdo věděl nějaké cviky na nohy nenáročné na záda ..s ohledem na to že ještě porostu. Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2011 11:53 - Změnil/a: tetsuo


1) Pokud se vyvíjí vertikální tlak na páteř, tělo na obranu začne vylučovat testosteron, což je hlavní hormon, díky kterému rostou svaly. Vertikální tlak na páteř vyvíjí dřepy s činkou na zádech, mrtvý tah, tlaky vestoje a trh a nadhoz.

2) Působení zátěže na páteř ani v pubertě nezamezuje růstu do výšky. Je to stupidní, x-krát do hloubky vyvrácený mýtus.
http://home.body-test.cz/index.php/component/conte nt/article/35-clanky/101-mytus-kdyz-budete-v-mladi -zvedat-cinky-nevyrostete
Problematické na těchto silových cvicích jsou technika a správná volba zátěže. Ne cviky samotné.
U dřepů je prostě nutné prohnout páteř, zatnout celá záda, nadechnout se do břicha, zatnout a jít bokama DOZADU. NIKDY ne kolenama dopředu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Horac

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2011 14:43


Ok tak díky, jseš frajer.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist