Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Fullbody trénink 3x týdně - dotaz pro tetsua
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
davidek

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2011 21:09


Den 1
bench press 4x4-6
střihy s protisměrnými kladkami 3x8-10
Yatesovy přítahy/přítahy s velkou činkou 4x8-10
upažování 4x6-8
upažování v předklonu 4x6-8
bicepsový zdvih nadhmatem 3x8-10
zdvihy (velká činka, ez-činka)

Den 2
dřepy 4x4-6/přední dřepy 4x8
výpady 3x8
leg press/extenze nohou 3x8
výpony na lýtka

Den 3
tlaky s jednoručkami hlavou nahoru 4x4-6
tlaky s jednoručkami hlavou dolů 4x4-6
tlaky s jednoručkami na ramena/tlaky s velkou činkou ve stoje 4x4-6
tahy ze stojanu (rack pulls)*3x4-6
stahování kladky za hlavu 4x8-10
kliky na bradlech/extenze s provazovým držákem nad hlavou 4x8-10
stlačování kladky s provazem 3x8-10
krčení ramen 3x8-10

Den 4
mrtvý tah s napnutýma nohama 4x8-10/mrtvý tah 4x4-6
zakopávání 3x8-10
výpady 3x8
výpony na lýtka



Zaujal mě tenhle, co myslíš? Šlo by to tak? Akorát jsem proházel dny, tak aby mi cviky jako je např. benchpress vycházeli na dny kdy chodím cvičit se sparingem. Vršek se spodkem se střídá pořád stejně.

Není na spodek nějak moc málo cviků?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 00:20 - Změnil/a: tetsuo


1) Posílal jsem ti podstatně lepší program. Ne, že by tenhle nešel odcvičit...

2) Bench press máš dávat sám. Ne se sparringem. Není to cvičení ve dvojici. Co nedáš sám, nemáš zvedat vůbec.

3) Nohy se regenerujou podstatně hůř než vršek a navíc je to přece jen míň svalů, než když se počítá komplet vršek. Ke spodku se nicméně většinou dělá víc cviků na břicho a spodek zad. Ty se často do tréninků ani nepíšou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
davidek

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 18:48


1. Mě se zobrazilo akorát forum bodytest. Trénink žádnej.

2. Cvičím ho sám, ale je to taková ta jistota že, mě někdo případně jistí. Takže si můžu naložit sám.
Sám si naložím třeba 70 kg radši, se sparingem 90 a cvičím to sám, jenom taková ta jistota že můžu jet víc opakování, že mi případně dopomůže.

3. OK
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 19:56 - Změnil/a: tetsuo


1) Na foru je velmi detailne rozebrano, jak ten trenink delat. Nejde jen o cviky, ale o system.

2) Rozdil 20 kilo je absurdni. Psychicky ti sparring muze pri takovych vahach dodat tak 5 kilo. (I mne, kdyz se pohybuju kolem 140 kil, mi nekdo vzadu psychicky prida tak 5 kilo.) To spis ukazuje na nezvladnutou techniku benchpressu a nejistotu ve vykonovani toho pohybu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
martin4444

Člen
# Zasláno: 23 Úno 2013 11:10 - Změnil/a: martin4444


Cau chtel bych se zeptat jestli by sel udelat specialni trenink se zamerenim na ramena? diky
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Úno 2013 13:16


Speciální trénink na ramena nemá smysl. Svaly se vyvíjejí ve vzájemné závislosti a součinnosti. Je potřeba je ovšem trénovat odpovídajícím způsobem. Proč chceš trénovat speciálně ramena?


42let @ 195cm @ 125kg
puci

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2013 15:21


tetsuo
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist