Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / jaký trénink po waterburym
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Huntik

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2011 18:37


tetsuo
Čau, chtěl bych se zeptat, nevíš o nejakem planku ze zamerenim na prsa? Zkousel sem hledat, ale nic...kdybys mohl hodil bys sem nejaky planek?
Díky moc.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2011 09:28


1) Je otazka, co presne chces zlepsit

2) Proc to chces zlepsit ihned

3) Kolikrat tydne cvicis

Obvykle staci pridat jeden den, kdy se cvici slabiny pomoci izolovanych cviku


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Huntik

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2011 10:23


1. Prsa celkove, aby byly vystouple

2. oproti jinym partiim prsa zaostavaji

3. 3-4x tydne
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2011 10:56


No tak bud:
3x tydne fullbody + 1 den zamereny na hrudnik+bricho+lytka+predlokti

nebo:
Tlaky, tahy, nohy + 1 den specializace


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Huntik

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2011 12:23


Nemas nejaky takovy trenink rovnou? Nevím jake vybrat..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2011 13:51


No, od toho je dobrý registrovat se na www.bodytest.cz


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Huntik

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2011 18:21


Okey registruju se, ale nevim jakoze jaky fullbody trenink vybrat, podle ceho vybirat atd..a neni lepsi treba nejaky trenink kde dam 2x tydne kozy 3 cviky + doplnkove? a treba v jeden den nohy a zada?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2011 22:08


Proberem to tam


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2011 22:28


Jenom bych se chtěl zeptat - pokud snížím intenzitu tréninků a z těch 6 dnů to dám na tři lehčí, když nebudu mít moc čas, tak jestli se jen zpomalí růst nebo půjdou dolu i svaly.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2011 11:42


Otázka je, proč cvičit 3x týdně lehce a ne 3x týdně těžce.
Při vynechání těžkých cviků a vah jdou svaly dolů rychleji.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2011 20:51


Chtěl bych se zeptat, tetsuo, jestli když nemám nějaký čas možnost chodit do posilovny, tak jestli to jde vyřešit tím, že budu dělat cviky s vlastní váhou, ale přidám si zátěž. Třeba:

Kliky s batohem na zádech - zátěž cca 20 kg.

Kliky na tricepsi (mezi lavičkama, nevím jak to popsat, jistě víš) ta samá zátěž.

Dřepy, bulharské dřepy a tak.

Vyrovná se to aspoň trošku zátěži v posilovně?

Případně kolik se má jet opakování a sérií, těch mám asi dát víc, ne? A je dobrý jet do selhání?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2011 23:15


Jde to, samozřejmě. Je dobré si najít cviky, které jsou dostatečně těžké. Je možné chodit víc do selhání.
Tricepsové kliky mezi lavičkami jsou dost morda na ramena.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 13 Říj 2011 22:21


Zdar Tetsuo,

teď sem byl pár týdnů nemocnej a do posilky jsem nemoh vůbec, takže forma pochopitelně šla rapidně dolů (dřep o 10,15 kg míň, bench a MT jsem radši nezkoušel, když jsem dlouho necvičil, abych se nezranil).

Teď mi stejně došla permanentka v posilce, takže bych nějaký čas chtěl cvičit doma.

Možná je to debilní otázka, ale šlo by cvičit třeba i více měsíců jen doma s jednoručkama, bez těžkých cviků - bench, MT a dřep? Chtěl bych se zaměřit hlavně na střed těla a ruce. Je mi jasný, že bez cvičení nohou to nepujde, ale cvičil bych bulharský dřepy, výpady a s osou bych moch dělat i výpony, ale jen lehký váhy, protože doma nemám klec .

Čas bych měl, takže bych moch cvičit i 7x týdně. Ale jde mi o to, jestli jde takle měsíce cičit stereotypně jakože každý den bych cvičil těžce bicepsy, tricepsy a bricho a ostatni partie bych střídal těžce a lehce. Jak je to vhodný nakombinovat? (pokud to neni kravina)

A ještě bych se chtěl zeptat na kliky. Pokud nebudu mít k dispozici bench, jde to kompenzovat jednoručkama a klikama? Při klikách se taky zapojuje hlavně triceps, ne? Když bych si dal na záda nějakou tu zátěž (cca. 20kg), mělo by to na prsa aspoň nějaký vliv? protože z kliků mě fakt bolej jenom ruce.

Možná je to zase trochu zmatený, ale díky za případnou odpověd.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Říj 2011 22:27


Vřele doporučuju registrovat se na www.body-test.cz a konzultovat to s administrátorem Corneliem, ten se na tyhle věci celkem specializuje.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist