Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Fullbody
Autor Zpráva
hatebreed

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2011 20:38


Zdravim,
Zrovna jedu korteho objemovej trenink a sem celkem spokojenej, ale kladu si otázku co potom?
Na splity už kašlu, tenhle systém mi vyhovuje víc.
Nějakej tip na dobrej trenink? rád bych něco se zaměřením na záda, moc se mi nedaří vybudovat horní záda, hlavně ty středy, oproti zbytku dost zaostávaj.
Filas

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2011 20:40


http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402

Koukni sem, tady mas spousty treninku. Urcite si vyberes.
Urba

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2011 20:42


Korte jsem eště nikdy nejel,záleží čeho chceš dosáhnout,jak cvičíš dlouho,jestli máš slabiny,,,osobně se mi nejvíc osvědčil fullbody,dokáže ti většinou zformovat symetricky postavu..Každopádně ale můžeš dát dobře sestavený split se zaměřením na záda,ale tam to chce trenovat aspon 6x týdně
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2011 22:28


Myslím, že ideál bude dát si 3x týdně fullbody, klasický základ 5x5 nebo 1. den 8x3, 2. den 5x5 a 3. den 4x8 a K TOMU 4. den, který bude zaměřený na slabiny - čili ty záda a k tomu ještě něco, co chceš zlepšit.

Cviky, které bys tam měl dělat, budou
- Face pulls
- Přítahy jednoruček vleže na šikmé lavičce s oporou hrudníku
- Upažování v předklonu
- Scapula lat pulldowns
- a samozřejmě přítahy velké činky v překlonu


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 13 Čvc 2011 23:08


tetsuo
Je tak tohle se mi zrovna hodi, jedu ten pokrocilej trenink z bodytestu a taky mam jako slabinu zada. Moh bych teda ten 4. den nahradit necim takovym ? A jak serie a opakovani ? Diky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 00:37


Můžeš, jasně.

Nech tam něco málo na ostatní partie, ale záda dej hlavní.

1) Legpress - 3x10-12
2) Mrtvý tah s jednoručkami (mírně pokrčené nohy, boky vysazovat dozadu) - 3x10-12
3) Rozpažování s jednoručkami na šikmé lavici - 3x10-12

4) Stahování horní kladky s úzkým držákem k obličeji v záklonu 45° - 3-4 x 10-12
(Tenhle cvik je hodně speciální. Nevyžaduje velkou váhu, ale vyžaduje dvě věci: a) celou dobu od sebe "roztahovat" madla držáku-takového trojúhelníku, b) vydržet 2-3 vteřiny v dolní smrštěné pozici. Neuvěřitelně dobře to aktivuje celá horní záda.)

5) Přítahy horní kladky úchopem na šířku ramen nadhmatem na hrudník (bez zaklánění) - 3-4 x 10-12

6) Přítahy jednoruček vleže na šikmé lavičce s oporou hrudníku - 3-4 x 10-12

7) Face pulls,verze: přítahy lanového držáku v sedě na spodní kladce - 3-4 x 10-12 (nebo přítahy kladky zespodu vestoje za hlavu; a la přítahy k bradě ale výš, až nad a za hlavu - a tam podržet)

8) Scapula lat pulldowns - stahování protisměrných kladek vkleče pronovaným úchopem (zápěstí vytočená ven), podržet v dolní pozici stažené lopatky - 3-4 x 10-12

9) Upažování s jednoručkami v předklonu (nebo obrácený peck-deck) - 2-3 x 10-12

10) Stahování horní kladky nataženýma rukama - 2-3 x 10-12

__________

Vzhledem k tomu, že jeden den je těžký mrtvý tah a shyby, 2. den přítahy činky v předklonu a pullover, 3. den přítahy jednoručky a veslování na spodní kladce, tak poslední den se jedou takové zdánlivě lehké cviky.
Není důležitý počet sérií a opakování (ty jsou orientační). Důležité je procítit procvičované svaly a pokaždé podržet na chvíli smrštění. Co se týče energetické náročnosti, je to lehké. Co se týče koncentrace, je to náročné. A hodně to bolí, připrav se na silné napumpování. Mezi sériemi je vhodné provádět strečink 10-15 vteřin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 08:11


Ok, díky moc !!! Vyzkoušim. A můžu dát ten 3. den teda 4x8 místo původních 3x9 ?
Jinak teda snad všechny ty cviky půjdou. Ty face pulls jsou takhle lepší lepší než normálně ? Asi zkusim ty v sedě.
adam545

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 08:15


Jo a prosimtě můžu tam teda nechat třeba Upažování ve stoje ( Nevim jestli to neni lepší na kladce ), Přednožování ve visu a asi teda něco na biceps a triceps ? A mam to zas všechno dělat jako superserie ? Sorry za záplavu dotazů.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 10:09


A můžu dát ten 3. den teda 4x8 místo původních 3x9 ?
Asi je některé cviky. Není potřeba všechny.Je jich 10. Po 4 sériích by to bylo 40 pracovních sérií. Tak 35 je ještě celkem zvládnutelných.

Ty face pulls jsou takhle lepší lepší než normálně ? Asi zkusim ty v sedě.
Lépe se drží vrcholná kontrakce.

můžu tam teda nechat třeba Upažování ve stoje ( Nevim jestli to neni lepší na kladce ), Přednožování ve visu a asi teda něco na biceps a triceps ?
To je vždycky věc volby. Snažím se ty tréninky stavět tak, aby celkový počet sérií vycházel kolem 30. Člověk si musí vybrat, čemu dá přednost. Jsou lidé, co dají i víc než 30 sérií.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 11:39


tetsuo
Ok, takže když to necham, jak si to napsal, tak je to dostačující trénink ? Myslim bez cviku na biceps, triceps atd. Děkuju
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 11:45


takže když to necham, jak si to napsal, tak je to dostačující trénink?
To si urči ty sám, kolik cviků chceš dělat. Já to napsal jako trénink, který je určen hlavně na rozvoj horní části a středu zad.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adam545

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 11:57


Ok. Ještě jednou děkuju !!
hatebreed

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2011 19:40


Díky moc...
Hned jak dojedu korteho tak si dám toto....

Mimochodem, moc teď nesleduju svět suplementů, stále si kupuju mutant mass a protein vždycky jinej...
Najde se momentálně nějakej jinej gainer kterej je stejně dobrje nebo lepší za stejný peníze? (cca 1100 kč)
Samozřejmě tak nějak ve stejnym poměru váhy...
A nějakej výhodnej protein, co se týče cena, kvalita a velikost? aby nebyl za 14 dní pryč....
Uvažuju že bych si koupil superquad
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist