Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Trenink na hokej
Autor Zpráva
PetrV

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2011 14:05


Zdravim , omlouvám se , jestli už tu nějaký takový přispěvěk je , ale nikde jsem ho nenašel.

skončila hokejová sezona , a já bych chtěl přes léto pořádně zapracovat , abych byl rychlejší a silnější.

proto bych se rád zeptal , jaký typ treninku je pro mě vhodný.

Měřím 190 cm a vážím 98 kg , 17 let.

Do posilovny mohu chodit 3-4x týdně.

Předem děkuji za odpovědi , a přeji hezký zbytek dne.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2011 17:52


Jedna z moznosti, kterou se da zacit:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/167-trenink-pro-atlety-ktei-ch tji-vybunou-silu


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Urba

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2011 23:33


Taky jsem hrál hokej a chodili sme s trenery do posilovny,byly to převážně kruhové treninky a treninky s vlastní váhou.U hokoje se ti cvičení rozhodně hodí.
PetrV

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2011 23:00


Čau , hele šlo by to něja takhle?

Ponděl-Trenink A
Uterý-Výbušnost
Středa-Trenink B
Čtvrtek-volno
Patek-trenink C
Sobota výbušnost
Neděle-volno

Trenink A
Dřep s velkou čínkou 4x 15,12,10,8
Výpony na lýtka ve stoje 3x8
Shyby nadhmatem se širokým uchopem 4x10-8
Tlaky na lavici s jednoručkami uhel 40 4x10-8
Bicepsové zdvihy s velkou čínkou 3x 10-8
Tricepsové stahování kladky 3x 10-8
Tlaky na ramena s jednoručkami 3x10-8


Trenink B
A1 /Zanožování na stroji 4x 12,12,,10,10
A2/Přednožování na stroji 4 x12,12,10,10

B1/Bench-press 4 x 12,10,8,6
B2/Stahování spodní kladky 4x 12,10,8,6

C1/Bicepsové zdvihy s jednoručkami 4x10-8
C2/tricepsové extenze s jednoručkami 4x 10-8

D1/ tlak ve stoje s velkou čínkou 3x 12-10
D2/arnoldovi tlaky3x 12-10 (Tenhle cvik bych možná pozměnil)


Trenink C
Dřep s velkou čínkou 4x8
výpony na přístroji 4x8
Silové přemístění + výrazový tlak 4x10,10,8,8
shyby nadhmatem 4x max
bicepsové zdvyhy nadhmatem 3x12-10
kliky na bradlech 3x12-10
Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici 3x12-10


Před každým trenink tak 5 minut na rozehřátí kolo , a potom rozcvička cca 7 min.

Na břicho bych jel 2x týdně trenink od Christiana Thibadeua

Trenink při výbušnosti by spočíval v plyometrice , a sprintech se zátěží.

V neděli bych si dal oddechovou procházku na čerstvém vzduchu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2011 11:40


12 a 8 opakování tě neučiní silnějším. Tam ty rozdíly v síle budou minimální.

Síla se buduje v rozmezí 1-5 opakování.

U hokejistů se doporučují jako doplňkové cviky unilaterální pohyby - čili výpady, výstupy na lavičku, dřepy na jedné noze, tlaky a trhy jednou rukou apod.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2011 17:28


To vím , že 12-8 opakování mě neučíní silnějším , ale potřebuju nabrat tak na 105kg , a pak bych se až věnoval síle.

Myslíš , že ten trenink by byl celkem dobrý?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2011 19:10


Ono se to většinou dělá naopak, že zezačátku se nabírá hlavně síla.

Samozřejmě, pokud jsi mezomorfní typ, bude na tebe účinkovat cokoli.

Ten trénink 3x týdně v posilovně má svou logiku.

Jak se ti to z hlediska regenerace bude dobře kloubit s plyometrikou, je otázka. K tomuhle nic moc nepíšeš.

Stejně tak nepíšeš, kdy bys jel to břicho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2011 20:10


Jo , mezomorf jsem.

Trenink na sílu jsem před tím dělal , také jsem jel od tebe ty treninky pro začátečníky , abych nic neuspěchal.

S regenerací nemám problém , stačí když dobře jím , denně vypiju třeba i 6 litrů tekutin(to jsem se tě chtěl zeptat , jestli to nečemu vadí).

Břicho bych jel Neděli a Čtvrtek.

Mně jde spíše o to , aby ten trenink měl hlavu a patu , protože jsem si ho navrhoval já!
Abych nechodil do posilovny a jen tak zběsile nemával čínkama.
PetrV

Člen
# Zasláno: 12 Čvn 2011 20:15


Taky jsem se tě chtěl zeptat , jestli by se mně vyplatil protein nebo sachariďák , konečně jsem přesvědčil mamku , aby mi ho dovolila.

A kdyžtak jaký typ.

Nechci nabrat moc tuku , ale kdybych se rozhodl pro protein , tak by mně to k lepší regeneraci pomohlo ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2011 09:29


Jak říkám, bude na tebe pravděpodobně účinkovat cokoli. Nedělal bych si s tím takový starosti. Ten trénink má svoji logiku a nemám potřebu ho nějak upravovat.

Při vyšším počtu intenzivních tréninků týdně se regenerace při příjmu normální stravy vždy zhoršuje.

Vysoký příjem vody (pokud je to nebublinová voda a ovocné čaje) prostě dobře proplachuje ledviny a tím, že ředí krev i míň namáhá srdce.

jestli by se mně vyplatil protein nebo sachariďák , konečně jsem přesvědčil mamku , aby mi ho dovolila.
Po tréninku je jednoznačně lepší gainer. Naopak samotný protein je poměrně neúčelný.
Nevidím ale problém mít oboje, nebo si gainer míchat podomácku.

Co se týče obav tvojí maminky, vytiskni jí a dej jí přečíst tohle:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/158-dopis-pro-rodie-mladych-sp ortovc-o-doplcich-vyivy

Bez ohledu na to, jaký produkt si kde vybereš, tady si lze přečíst základy, jak je to s doplňky stravy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2011 09:41


nevyplatilo by se mně víc třeba , že bych z toho prvního treninku udělal silový , a k tomu dva objemové , a někdy v půlce prázdnin to změnil na 2x silový a 2x objemový?


Jinak neznáš ještě nějaký cvik , který zaměstanává celé tělo (např silové přemístění + výrazový tlak) tyhle cviky mě totiž opravdu baví.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2011 13:54


nevyplatilo by se mně víc třeba , že bych z toho prvního treninku udělal silový , a k tomu dva objemové
No, to je v podstatě tenhleten trénink:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/168-pokroileji-objemovy-trenin k-3-4x-tydn-1x-tydn-kardio

Jinak neznáš ještě nějaký cvik , který zaměstanává celé tělo (např silové přemístění + výrazový tlak) tyhle cviky mě totiž opravdu baví.
Trh - barbell snatch. Nemusí se přitom nutně jít ani do dřepu.
Jinak typicky kombinované cviky jsou třeba tyre flip nebo atlas stones z repertoáru strogmanů, dobrá je i farmer´s walk.
Výrazne kombinované jsou i cviky jako muscle ups nebo renegade rows.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2011 15:31


Jo , to tyre flip by se mohlo hodit.

Ještě mě zajímá , jak to je s hokejem , protože při běhaní když nedržíš tu tepovou frekvenci , tak spaluješ svalovou hmotu.

myslíš , že třeba při treninku nebo zápase se mně taky bude spalovat svalová hmota?
Nebo by pomohlo , kdybych si dal před zápasem sachariďák na zvýšení inzulinu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2011 16:04


Tak jasně, že se při zápase může spalovat svalová hmota. Ale není zase důvod, proč tomu bránit. Tělo přednostně obnovuje ty tkáně, jejichž metabolity se nacházejí v krvi. Pokud se tam objeví metabolity svalových aminokyselin, bude víc obnovovat svaly. Na to je pak potřeba mít správnou výživu.

Zvýšení inzulinu před zápasem ti s výkonem nijak nepomůže.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2011 20:16


Tak jasně, že se při zápase může spalovat svalová hmota. Ale není zase důvod, proč tomu bránit. Tělo přednostně obnovuje ty tkáně, jejichž metabolity se nacházejí v krvi. Pokud se tam objeví metabolity svalových aminokyselin, bude víc obnovovat svaly. Na to je pak potřeba mít správnou výživu
Tak tu dodržuju.
Šel by udělat silovej trenink ze superserií?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Čvn 2011 23:25 - Změnil/a: tetsuo


Má jistě smysl dát si po hokejovém zápase jako první jídlo gainer. Teoreticky má smysl dát si menší dávku i před zápasem. Ale není to tak, že ty sacharidy před tréninkem se použijí při něm. Použijí se až po skončení.

Šel by udělat silovej trenink ze superserií?
Pokud za silový trénink obecně označujeme posilování/rezistenční trénink, tak supersérie jsou dobrý nástroj na nabírání hmoty.

Pokud za silový trénink označujeme vyloženě "silovky", tedy tréninky s vysokou intenzitou zátěže-powerlifterské tréninky, tak tam se supersérie moc nepraktikují. Je to proto, že mezi sériemi s těžkou vahou se dodržují relativně velké pauzy (3-5 minut) a v těch se nedělá nic dalšího.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 14 Čvn 2011 18:18


Takže , když jedu s vysokou zátěží a udělám 3 dřepy a potom 20 sekund pauza a udělám další , takže tím trenuji spíše silovou vytrvalost , ale když chci nabrat hodně velkou sílu , tak mi doporučuješ např
Benchpress 3x 3-5 (a 3-5 minut pauzu)?

chápu to tak dobře?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2011 09:34


V zásadě ano.

Silová vytrvalost ale znamená "schopnost podávat velký výkon opakovaně krátce za sebou".

Je to tedy druh síly, ale není to tzv. absolutní síla, schopnost podat jednorázově maximální výkon.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
PetrV

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2011 12:02


Ok. Díky
PetrV

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2011 20:31


Tetsuo , mohl by jsi mě najít ještě podsazování pánve , já jsem to hledal všude , a nikde jsem to nenašel.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Čvn 2011 21:49


najdi si na youtube "hip thrust"


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist