Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Plan pro zacatecnika
Autor Zpráva
Capik

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 22:13


Ahoj,
chci zacit pravidelne posilovat a koukal jsem na spoustu planu. Udelal jsem si nejaky vlastni a chci se zeptat co na to rikate.

Uterý: ruce + bricho
Kick-back 2 serie, 8 opakovani
Zdvyh na biceps s jednoruckami 2 serie, 8 opakovani
Francouzky tlak s jednoruckami 2 serie, 8 opakovani
Kladivovy zdvych s jednoruckami 2 serie, 8 opakovani
Rozpazovani s jedno. 2 serie, 8 opakovani

Čtvrtek: zada, hrud+břicho
Krčení ramen 2 serie, 10 opakovani
bench 2 serie, 5 opakovani
shyby 2 serie, 10 opakovaní
Hyperextenze 2 serie, 10 opakovaní

Sobota: nohy+ břicho
výpady vpřed s jedno. 3 serie, 10 opakování
drepy s jedno. 3 serie, 10 opakování
shyby 2 serie, 10 opakovaní

Břicho:
http://www.youtube.com/watch?v=TxrZGNMw-Ew
2 serie, 10 opakovani

Zkusim 1 tyden a uvidim...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2011 09:14


To jsou treninky tak na 25 minut. To nema cenu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Capik

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2011 16:21


Ja to zmenim...myslel jsem ze budu posilovat z tezima vahama, ale budu chodit do skoly do posilovny, ale tam neni vubec vybavena...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2011 16:59


Jestli budes pouzivat tezsi vahy nema vliv na to, ze takovy trenink je fakt na 20-25 minut.
Nejak produktivni treninky maji kolem 60-90 minut.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kv1t

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2011 19:24


Tetsuo když už je o tom řeč, tak já vím, že když vyčerpáš ve svalech glykogen, tak po cca 45 minutách se začnou jakoby spalovat svaly, ale po skončení cvičení/při regeneraci se o to víc regenerují ty konkrétní zasažené partie že.. Je to znatelný rozdíl nebo je to zanedbatelné? Protože já většinou jezdím superserie a čistý trénink mi zabere 3/4h.
romcx75

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2011 19:34


mě by zajímal tvůj názor na délku cvičení tetsuo. pro nabírání hmoty doporučuješ do 45minut nebo spíš delší viz článek na bodytest.cz
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Kvě 2011 00:23


když vyčerpáš ve svalech glykogen, tak po cca 45 minutách se začnou jakoby spalovat svaly
Cas neni primarne urcujici. Jde o to, kolik mas v zasobe glykogenu a jak intenzivni to cviceni je.

po skončení cvičení/při regeneraci se o to víc regenerují ty konkrétní zasažené partie že
To ano. Prednostne se obnovuji metabolity tech tkani, ktere se nachazeji v krvi a pak se detoxikuji pres jatra ci vyplavuji pres ledviny.

Je to znatelný rozdíl nebo je to zanedbatelné? Protože já většinou jezdím superserie a čistý trénink mi zabere 3/4h.
Zalezi i dost na tom, jak je ten trenink sestaveny a jak moc je narocny na hormonalni soustavu, napr.
Hraje tam roli vic promennych.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist