Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Potřeboval bych poradit nějaký objemový trénink 3x týdne
Autor Zpráva
emptywall

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2011 19:05


Dobrý den,
trochu jsem hledal ale nenašel jsem moc vyhovující tréninky. Potřeboval bych objemový trénink, jednoduše řečeno, po kterém naberu nejvíc svalové hmoty, jelikož neposiluju moc dlouho. Trénink by měl obsahovat 3 dny v týdnu a s trochou úpravy na bicepsi.

Děkuju předem :)
Filas

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2011 19:21


Dobry objemovy trenink je od Reg Parkera 5x5, http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2587.
3 dny v tydnu, v kazdym dni je cvik na biceps. Jen se obavam toho mrtveho tahu. Typuju, ze posilujes mene jak pul rok, tak nevim, zda je pro tebe vhodny. A kdyby si se do toho preci jen dal, tak nastuduj poradne techniku mrtvoly a neprehanej to s vahami. Ja ho ted jedu a osobne se mi libi, zvlast mam rad mrtvolu
emptywall

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2011 19:29


Ano odhadnul jsi mě perfektně, děkuju za trenink, dřepy umím ale do toho mrtvého tahu jsem se ještě nepouštěl, tak s tím něco udělám :)
Patricio

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2011 20:57 - Změnil/a: Patricio


Ten trenink "varianta 3" jsem cvicil a je to docela dobry trenink.

Typuju, ze posilujes mene jak pul rok, tak nevim, zda je pro tebe vhodny

Na to se neohlizej - najdi si videa na spravne provedeni mrtveho tahu a zacni ho cvicit. Nejlepe natrenujes pouze s osou bez zavazi. Ale je zde strasne dulezita spravna technika - chvili ti bude trvat nez se to naucis.


It's time for change - train hard or go home!
emptywall

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2011 21:31


Jinak Filasi, předpokládám že ty jsi cvičil variantu 3, že?
Andre

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2011 21:35


Ja tedka cvicim tu 3. variantu, ale nedodrzuju pauzu 3 minutu mezi seriemi
Patricio

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2011 21:38


Kecam - spatne jsem to precetl. Cvicil jsem variantu 3...jiz zmeneno. Mezi seriemi je tam 3 min pauza dobra.


It's time for change - train hard or go home!
Filas

Člen
# Zasláno: 26 Dub 2011 21:46


emptywall
Jojo, ja cvicil variantu 3. Tak ja uz posiluju pres 2 a pul roku, takze pro me byla idealni. Ale myslim, ze na ni muzes take skocit. Ale snaz se dodrzovat 48 hodin odstup mezi treninky, nejlepe pondeli-streda-patek. At mas dostatek regenerace.
Jinak ja take nedodrzuju pauzu 3-5 minut. Mezi cviky davam minutu a mezi seriemi 2 minuty a vetsinou mi to vychazi na hodinu a pul.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist