Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / poprvé v posilovně
Autor Zpráva
Patrik93

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 20:49


Zdravím. Dneska jsem byl porpvé v posilovně, ale během posilování, když už jsem byl u konce tréninku, tak jsem byl vyčerpaný a když sem zdvihal zátež, tak se mi (něco jako) klepaly svaly, nebo jak to říct... Snad chápete, prostě když jsem zatnul, tak se mi např klepaly kolena, a tak bych se chtěl zeptat čím to je? Může to být např. tím, že jsem si doma zapomněl pití a během tréninku jsem nic nepil? Samozřejmě přístě stejnou chybu neudělám Dík
Patricio

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 21:27


Jelikoz jsi byl poprve cvicit, tak je to normalni. Telo neni zvykle na takovou zatez, tim se ti trepou svaly. Nevim jaky je proto presny nazev a vysvetleni. Po urcite dobe se telo prizbusobi a vse bude ok. Ja cvicim cca 2 roky a stava se mi to jen pri intenzivnim treninku (napr vcera pri GVT), jen s tim rozdilem ze se mi ruky trepou jeste hodinu po treninku. neni to ale nic neobvykleho, kdyz se snazis dat do treninku maximum co telo snese, u tebe je to ale dano nezkusenosti a nezvkem v oblasti cviceni.

To ze jsi nepil behem treninku to mohlo jen podtrhnout. Je dulezite abys v dobe zvysene fyzicke zateze dodal telu dostatecne mnozstvi tekutin. To plati i pokud necvicis. Ne nadarmo se rika ze by clovek mel vypit 2,5-3l vody denne.


It's time for change - train hard or go home!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 22:02


Jednoznacne nedostatek nejakych iontu - mineralu. At uz to byl sodik, draslik nebo horcik.

Chce to vic pit a celkove prijimat vic mineralu behem dne.

Na hodinu treninku se vyplati upijet tak tri ctvrte litru vody.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Patricio

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 22:52


Tak zas jsme o neco chytrejsi...ja si v posledni dobe zvykl pit v den treninku jemne perlivou Magnesiu - nekdy mam problemy s krecema v plavani tak se snazim doplnovat horcik. V pondeli jsem behem GVT vypil 1,5 l vody


It's time for change - train hard or go home!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 23:02


No, pred treninkem spis sodik a vapnik. Po treninku spis horcik.

Rozhodne ne sycene mineralky kratce pred treninkem nebo v prubehu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Patricio

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 07:50 - Změnil/a: Patricio


Jo piju to behem dne. Jednou jsem ji vypil pred treninkem a pak se "brkala" celou dobu a myslel jsem ze se pobliju Behem treninku cistou vodu.

Neco casem dokoupim, nejlepe vse v jednom.


It's time for change - train hard or go home!
Andre

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 10:57


Me se taky klepou nohy pri mrtvem tahu nebo predlokti pri benchi, ale to se stane, kdyz jedu s nejtezssi vahou v posledni serii jinak ne.

Ten druhy pripad, kdy se mi klepou, lepe receno cukaji (skubou) svaly to mam pri nedostatku horciku. Pri silovem treninku se mi tohle jeste nestalo. Vetsinou, kdyz sedim a delam neco na PC nebo se rano vzbudim, predevsim ocni vicka, nekdy biceps a triceps.
Behem treninku, predevsim na zacatku piju Iontak tak 0,5L (s tim obsahem cukru bych to zas nehrotil. Pri smichani 7,5ml iontoveho koncentratu s 0,5L vody je tam cca 3,5-4g cukru) a behem treninku vypiju dalsi litr i 1,5 litru vody.
Patrik93

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 17:21


Parada diky moc



Jednoznacne nedostatek nejakych iontu - mineralu. At uz to byl sodik, draslik nebo horcik.

Mohl bys mi prosím něco doporučit co je vhodné během tréninku pít?
Patricio

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 17:40


Nejlepsim pitim je cista voda. Iontove napoje nijak neuznavam, proto piju jen vodu, ta ale nema tolik mineralu, proto je treba je zvlaste pri posilovani doplnovat externe.

Zde je velice dobry test: http://81.91.85.165/download/0910-vody.pdf


It's time for change - train hard or go home!
Roman91

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 18:38


nevim jestli jsem měl podobný problém, ale když sem cvičil první měsíc tak mi vždycky bylo posledních 10 minut totálně zle, úplně se mi motala hlava, strašně unavenej
tak jsem si koupil kýbl glukózy a vždycky si před tréninkem vzal tak cca 40 gramů a pak už to bylo v pohodě
KamilZ

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 20:51


nevim jestli jsem měl podobný problém, ale když sem cvičil první měsíc tak mi vždycky bylo posledních 10 minut totálně zle, úplně se mi motala hlava, strašně unavenej

To je podle mě něco jiného - klasická hypoglykémie.
Patrik93

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 21:02


Nejlepsim pitim je cista voda.

A muzu si tu cistou vodu ochutit sirupem? Me totiz cista voda nechutna, ale kdyz je zizen, tak to klidne vypiju. A jeste - nekde jsem cetl, ze je zakazane nosit si do posilovny vlastni piti... Je to tak?
b3a7

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 21:12


"Me totiz cista voda nechutna"

To je špatný. Čistá voda dochucená sirupem už není čistá voda. Pak jsou tam cukry a kdo ví co ještě. Nevim, co teda piješ přes den, když ti čistá voda "nechutná".


"A jeste - nekde jsem cetl, ze je zakazane nosit si do posilovny vlastni piti... Je to tak?"

To ti tady nikdo neřekne. V každé posilovně je to jinak. Tam, kde jsou aspoň trochu normální, nezakazují nosit vlastní pití. Mně se to ještě nestalo, abych si musel kupovat - tedy pokud jsem nezapoměl vlastní.
Patrik93

Člen
# Zasláno: 30 Bře 2011 22:28


Nevim, co teda piješ přes den, když ti čistá voda "nechutná".

Většinou právě ten sirup (ředěný vodou samo) nebo občas mléko
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist