Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Kombinace posilovny, domácího cvičení a bojového umění
Autor Zpráva
Palda

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 13:21


Ahoj, dlouhou dobu jsem cvičil doma, také dělám bojové umění a začal jsem teď také chodit do posilovny. Chtěl bych dosáhnout zvýšení objemu i síly.
Můj tréning:
Po- posilovna
- mrtví tah 5x6
- Stahování kladky za hlavu 5x6
- shyby podhmatem 5x6
- bench press na šikmé lavici hlavou vzhůru 5x6
- bench 5x6
- francouzské tlaky 5x6
- military press 5x6
- dumbell shoulder press 5x6
- Rozpažování s jednoručkami 5x6

Út- Ráno domácí cvičení, večer bojové umění (většinou technika, silově nenáročné)
- Zkracovačky 5x25
- Lehsedy do stran 5x26
- Dřepy 5x40
- Krčení ramen s jednoručkami
- Namotávání závaží na tyč (cvik na zápěstí)

St- domácí cvičení
- kliky s nohama na židli a se zátěžovou vestou 10kg 5x20
- francouzské tlaky 5x6
- rozpažování s jednoručkami 5x6
- bicepsové zdvihy na biceps s jednoručkami v sedě 5x6 (omlouvám se, nevím jak se tento cvik přesně jmenuje)

Čt- Ráno domácí cvičení, večer bojové umění
- Zkracovačky 5x25
- Lehsedy do stran 5x26
- Dřepy 5x40
- Krčení ramen s jednoručkami
- Namotávání závaží na tyč (cvik na zápěstí)

Pá- Posilovna
- mrtví tah 5x6
- Stahování kladky za hlavu 5x6
- shyby podhmatem 5x6
- bench press na šikmé lavici hlavou vzhůru 5x6
- bench 5x6
- francouzské tlaky 5x6
- military press 5x6
- dumbell shoulder press 5x6
- Rozpažování s jednoručkami 5x6

So- volno

Ne- Ráno domácí cvičení, večer bojové umění
- Zkracovačky 5x25
- Lehsedy do stran 5x26
- Dřepy 5x40
- Krčení ramen s jednoručkami
- Namotávání závaží na tyč (cvik na zápěstí)

Co si o tomto tréninku myslíte? Budu rád za všechny komentáře.
Díky!
Palda

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 13:38


*Krčení ramen: 5x40
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 14:14


- Nevim, jestli ty serie 5x6 jsou vsechny pracovni. Ale 45 pracovnich serii je moc. Prakticky to nejde odcvicit moc kvalitne.

- Stahovani kladky za hlavu neni moc zdravy cvik pro ramena (u vetsiny lidi)


Efektivitu tohoto jinak tezko posoudit. Nevim, jak dlouho takhle cvicis.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Palda

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 14:26


Díky za odpověď.
Omlouvám se, ale nevím, co je to "pracovní série".
Stahování kladky za hlavu jsem cvičil, protože jsem se dočetl, že je na svalstvo zad efektivnější. Je na tom něco pravdy? Pravda tedy je, že mě začalo bolet jedno rameno.
Takto jsem začal cvičit tento týden poprvé. Předtím jsem cvičil jen doma- kliky, zkracovačky, dřepy a jednoručky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 14:39


Stahování kladky za hlavu jsem cvičil, protože jsem se dočetl, že je na svalstvo zad efektivnější.
Neni, je to blbost. Primarni je, ze umis ve spodni fazi podrzet smrstene zadove svaly. A to jde v pohode pri stahovani kladky na hrudnik, kde se ramena nevytaceji tak neprirozene.

Pracovni serie jsou ty, ktere cvicis naplno. U vetsiny cviku se delaji aspon 2-3 rozcvicne serie s lehci vahou a lepe i NIZSIM poctem opakovani. Cilem je, aby si telo privyklo na urcity pohyb a vahu, a mohlo pak naplno zabirat v pracovnich seriich.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
quaero

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 14:49


Dobrá alternativa je taky assisted pull-up.

http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDors i/AsPullup.html
Palda

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 14:55


Děkuji za vysvětlení. V tom případě ano, všechny výše popsané série jsou pracovní. Když 45 sérii je moc, kolik by tedy bylo maximum? Kde bych měl ubrat? Při ubýrání série nebo počtu opakování se vždy obávám snížení výkonu, menšího růstu atp.

2Quaero: Díky, i když tento stroj v posilovně nemám.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 15:14


Obvykle lidem staci 25-30 pracovnich serii.
Extra dobre trenovani jedinci daji tak 40.

Delat vyssi pocty serii vyzaduje specialni postupy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Palda

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 15:30


Tak teď si tedy připadam jako extra dobře trénovaný jedinec
Ne, samozřejmě sranda.
A je tedy problém cvičit tolik sérií, i když to zvládám? Tedy zatím mi připadá, že to zvládám, i když nevím, jak se to bude vyvíjet, jestrli se budu zlepšovat...
Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 17:03


Spis si myslim, ze necvicis dost tvrde.
Nalezeni toho spravneho pomeru vah a opakovani, aby to bylo efektivni a pritom nedevastujici, je tezky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Palda

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 17:32


A jak poznam že cvičim dost "tvrdě"? Snažim se dodržovat techniku, dýchání, nepomáhat si atd..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2011 17:47 - Změnil/a: tetsuo


To se fakt tezko stanovuje. Bohuzel to nejde rict obecne. Ale v pripade, ze jedes 5 pracovnich serii a ta pata ma byt konecna, tak vetsinou zvladnes jet naplno tak 2-3 serie z 5 a ty dve predchazejici jsou trochu lehci. Ono se to odviji i od toho, ze trochu manipulujes s vahami - vetsinou pridavanim, nebo taky ubiranim.

Porad vse pri perfektni technice a plynulem zpusobu zvedani. Cilem produktivniho treninku neni byt zniceny. Ale zaroven ani malo stimulovany.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Palda

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2011 10:32


S vahami nemanipuluji, všech 5 sérií jedu stejnou váhu. Až když uznám za vhodné zvýšení váhy, jedu série např 5x4, další týden 5x5 a další týden se dostanz zpět na těch 5x6.
I když teď jsem si přečetl tebou vložený článek od Kurta J. Wilkense o splitových rutinách, který změnil celý můj pohled na věc. Mám v tom teď pěkný guláš ty tréninky asi ještě překopu
Díky za rady!
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 5
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist