Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Trénink / Tréning
Autor Zpráva
lukas191

Člen
# Zasláno: 25 Úno 2011 10:21


Chtěl bych se zeptat na vaše názory na tyhlce cviky
cvičím 3x týdně (pondělí, středa, pátek)


1. Beanch press 5sérii po 8 opakováních
2. Nevím jak se ten cvik přesně nazývá ale je to jako baench press v sedě tam mám 3 série po 10 opakováních
3.Tlaky na ramenena s velkou čínkou před hlavu 3 série po 8, za hlavu 3 série po 8
4. Stahování kladky 5 sérií po 10
5.scottova lavice 5 sérii po 10
6.kladinový zdvih 3 série po 10
7. Triceps- stahování na kladce s provazem 5 sérií po 8 opakováních
8. Motylek na ramena ( taky nevim přesný název) 5 sérií po 10
9. Veslování 3 série po 10

nohy momentálně cvičit nemužu protože mám problém s kolenem
chtěl bych nejvíc nabrat svalovou hmotu na rukách, myslíte že pujde nabírání s gainerem líp ?? díky za rady
Claws

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2011 19:28


38 sérií, 9 cviků - ubral bych, trochu zafantazíroval a udělal více tréninkových jednotek = tohle je stereotypní. Zdá se mi to, nebo ty ramena musí být nakaši ? - se mi zdá že trochu přehnaný. S gainerem líp ? Otázka podobná téhle - myslíš, že auto pojede líp s benzínem/naftou ? - odpověz si sám.
lukas191

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2011 20:17


Já nevim jestli stereotypní, mě to příjde docela v pohodě, proto jsem se chtěl zeptat na nárot ostatních. Jak to myslíš remena musí být nakaši ?? Chtěl bych právě hodně nabrat svalový hmoty na rukách a ramenách.
kv1t

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2011 20:20


To, že si určitou svalovou partii odrovnáš 3mi cviky ti k svalovině nepomůže!
lukas191

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2011 20:29


Ale já jí nemám odrovnanou, já ramena skoro po cvičení necítím, a nebo prostě fakt minimálně.
Andre

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2011 20:36


lukas191

napsal si sem svuj trenink a dostal dobrou radu. Jasne zatim mas ramena v pohode ale jednou to prijde a precenis sily a pak krup a bud si uz nikdy nezacvicis nebo si das hodne dlouhou pauzu. Radsi najdi zpusob jak rychle uzdravit koleno a pak se venuj treninku naplno i s nohama nebo si nech poradit a udelej lepsi trenink. (V sekci trenink mas navrhy tren.planu )
lukas191

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2011 20:42


A mužeš mi poradit v čem bych to měl změnit ???
Andre

Člen
# Zasláno: 26 Úno 2011 20:50


http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4401

tohle si procti a zkus si vybrat neco z toho.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist